كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 5 تیر- 95
كيهان و خوانندگان

پیام های قلابی و دروغین اوین نامه ی کیهان سربازجو شریعت نداری    
    
وظيفه مسئولان دستگاه قضايي است که با غارتگران بيت المال در قالب حقوق مديران برخورد عبرت آموز بکنند.
    24700919
    
ظاهر امر نشان مي دهد در دولت اراده اي براي برخورد قاطع و انقلابي با دريافت کنندگان حقوق هاي نجومي وجود ندارد اميدواريم دستگاه قضا به عنوان مدعي العموم ورود پيدا بکند و پول هاي غارت شده را به خزانه برگرداند.
    80570912
    
غارت بيت المال در قالب حقوق يک کار ضدانقلابي و ضد امنيت ملي است وظيفه همه است که به موضوع حساس باشند و اعتراض بکنند.
    82770917
    
گويا اين روحيه در دولت يازدهم نيست که شهامت پذيرفتن اشتباهات را داشته باشد و از مردم عذرخواهي کند. تخلفات دولت در ماجراي حقوق مديران کام جامعه را تلخ کرده و بدتر، اينکه دولت باز به توجيه آن پرداخته است و نقد دلسوزان را با تندي و متهم کردن دولت قبل رفع و رجوع کرده است. 
    3297013
    
رئيس جمهور محترم پاسخ قانع کننده اي دهند که راضي به حقوق هاي نجومي برخي مديران خود بوده اند يا خير؟ اگر پاسخ منفي است پس چرا طي اين 3 سال تعلل شده است؟
    68580919
    
به مسئول محيط زيست کشور بايد گفت پس چرا با اجراي برجام مشکل ريزگردها که شعارش را مي دادند حل نشد؟
    76990913
    
تا زماني که مشکل وابستگي اروپا به آمريکا و رژيم اشغالگر قدس حل نشود مشکلات مربوط به تحريم هاي کشورمان حل نخواهد شد. پس دستمان را به زانويمان بگيريم و بگوييم يا علي. چاره کار در داخل کشور است و عزم براي اقتصاد مقاومتي.
    81810933
و 26190990
    
مطلع شده ايم يک شرکت سوئيسي به دنبال سرقت اطلاعات ژنتيکي زعفران ايران براي توليد مواد معطر و رنگ منحصر به فرد است. از مسئولين امر مي خواهيم پيگير موضوع باشند و از حق مالکيت ايران دفاع کنند.
    73110912
    
دولتمردان مي دانند که سال آخر است ولي رکود از يک طرف، تعطيلات يکي پس از ديگري کارخانه ها از طرف ديگر و ضعف ديپلماسي از سوي ديگر، پس وعده هاي دولت براي حل مشکلات کي به انجام مي رسد؟!
    
نيکنام
    
با کاهش چند درصد سود سپرده ها و متاسفانه عدم نظارت و بازرسي مسئولين امر و رها کردن مسکن از سوي وزير راه و شهرسازي، گويا انقلابي در اجاره منازل رخ داده و به يکباره اجاره بها با افزايش شديد مواجه شده است. منزلي که مستاجرم و با قرض الحسنه 32 ميليوني اجاره کردم به 60 ميليون و سيصد هزار تومان افزايش يافته است. وزير راه و شهرسازي چه واکنشي به اين جو خواهد داشت که جامعه را ملتهب تر نکند.
    
حقيقي
    
کارگر شرکت ارتباطات زيرساخت هستم. در پايان سال وقتي قرار است صد هزار تومان به حقوق ما اضافه شود مسئولين مي گويند سبب افزايش تورم خواهد شد نمي دانم پس چطور حقوق هاي نجومي تورم را افزايش نمي دهد؟!
    
شهبازي- اردبيل
    
دولت به جاي خريد هواپيماهاي شيک براي رفاه هرچه بيشتر قشر مرفه جامعه به فکر ازدواج، اشتغال و ترک اعتياد جوانان کشور باشد.
    71090915
    
به نظرم هم زمان با افشاي فيش هاي نجومي مديران، بد نيست سري هم به قرارداد آقاي کي روش بزنيد. چندين برابر مديران ارشد کشور پول مي گيرد. بنده به عنوان يک ايراني راضي نيستم از بيت المال اين مبالغ هنگفت به اين آقا پرداخت شود.
    
خلجي- قم
    
به وزير اقتصاد پيشنهاد مي کنم ماليات تحقيرکنندگان توليد داخلي را که حاضر به فروش و ارائه اجناس داخلي نيستند، افزايش دهند!
    20340901
    
بيشتر از 10 سال است که شوراهاي حل اختلاف در کشور فعاليت مي کنند و کمک شاياني در کاهش پرونده هاي ارجاعي به دادگستري و دادسراها دارند و کارکنان آن طبق قوانين اداري هر روز کار مي کنند ولي با نام افتخاري و با پاداش و بهتر بگويم حقوق ماهانه تقريباً يکصد و پنجاه هزار تومان! مقايسه کنيد حقوق اين افراد را با حقوق هاي نجومي چند صد ميليوني برخي مديران، آيا عدالت است اين چنين تفاوت ها! يک جوان تحصيل کرده و متاهل چگونه مي تواند با اين حقوق گذران زندگي کند؟!
    18610914
    
به آقاي وزير ارتباطات عرض مي کنم تلفن ثابت 50 درصد گران شده نه 15 ريال!
    85550912
    
دستگاه هاي نظارتي و بازرسي چرا با گرانفروشي دولتي برخورد نمي کنند! به يکباره هزينه مکالمه تلفن ثابت 50 درصد گران شد و فروش آن هم از 50 هزار تومان به 200 هزار تومان افزايش يافت؟! ديگر اينکه اين چه تدبيري است که دارندگان تلفن ثابت بايد در مراکز استان ها و شهرها حداقل 13 هزار تومان کارکرد داشته باشند و الاخطوط آنها قطع مي شود؟ اين که خلاف آموزه هاي ديني ماست که به درست مصرف کردن و قناعت توصيه شده و به اسراف کنندگان لقب برادران شيطان داده است! ادعاي کاهش تورم و گراني چطور با اين امور سازگاري دارد؟!
    
احمدزاده و منصوري
    
کسي که فاقد شغل و کسب و پيشه است آيا مشمول پرداخت ماليات بر درآمد مشاغل مي شود؟ مسلماً خير. حال اگر اداره ماليات با سماجت کسي را مودي تلقي و از وي مطالبه تسليم اظهارنامه و اخذ ماليات کند، نام اين عمل را چه مي توان گذاشت؟ هر نامي بر آن بگذاري شايد اشکالي نداشته باشد جز ماليات بر درآمد و متاسفانه من گرفتار سماجت اداره ماليات هستم چه کنم؟!
    45760912
    
هنگام بارندگي و تجمع آب هاي اطراف به سمت چهارراه رسالت در بندرعباس و به علت تنگي دهانه کانال ها متاسفانه سيلاب عظيمي شکل گرفته و به داخل منازل ساکنين محل نفوذ مي کند که موجب خسارت مالي و وحشت خانواده ها مي شود. علي رغم پيگيري 15 ساله و ارائه فيلم به مسئولين و صداوسيما هيچ واکنشي از سوي مسئولين امر براي حل اين معضل صورت نگرفته است. چرا؟
    
اهالي محله رسالت شمال بندرعباس
    
قبل از آغاز ماه مبارک رمضان از برخورد با کساني که به روزه خواري علني دامن مي زنند از رسانه ها شنيده مي شود ولي متاسفانه در عمل کمتر شاهد آن هستيم. 
    
مرداني