۵ نظامی آمریکایی در سیلاب تگزاس کشته و ۴ نفر ناپدید شدند

۵ نظامی آمریکایی در سیلاب تگزاس کشته و ۴ نفر ناپدید شدند  15 خرداد -95
خبرگزاری فارس: ۵ نظامی آمریکایی در سیلاب تگزاس کشته و ۴ نفر ناپدید شدند
سیلاب‌های شدید تگزاس، جان ۵ نظامی آمریکایی در پایگاه «فورت هود» را گرفته و هنوز چهار نفر دیگر ناپدید هستند.
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جدیدترین آمار سیلاب شدید در تگزاس حکایت از آن دارد که یک خودروی نظامی پایگاه «فورت هود» واژگون شده و دو نفر از نظامیان آمریکایی جان خود را از دست دادند.
شبکه سی‌ان‌ان گزارش کرد، مرگ این دو سرباز آمریکایی، تعداد نظامیان این کشور که در سیلاب تگزاس جان خود را از دست داده‌اند را به پنج نفر افزایش داد. چهار نفر از سربازان پایگاه فورت هود همچنان ناپدید هستند.
طبق این گزارش، پیش از این سه سرباز پایگاه نظامی فورت هود در سیلاب جان خود را از دست داده بودند و 6 نفر دیگر نیز ناپدید شده‌اند که مشخص شد دو نفر از ناپدید شدگان نیز جان باخته‌اند.
این خودروی نظامی آمریکا در گذرگاهی که آب ناشی از وقوع سیل در آنجا جمع شده بود و در نزدیکی «اول کریک» در این پایگاه نظامی که در مرکز تگزاس قرار گرفته است، واژگون شد.
سه نفر از سربازان آمریکایی از این حادثه نجات یافتند و به بیمارستان منتقل شدند و هم‌اکنون وضعیت جسمانی آنها به ثبات رسیده است.
مقامات آمریکایی گفته‌اند که وضعیت جوی اواخر روز شنبه دچار یک تغییر اساسی می‌شود، اما هشدار داده‌اند که عواقب بعدی که این تغییرات آب و هوایی برای مردم تگزاس دارد، تهدید پشه‌ها است.
طبق این گزارش، آب ناشی از وقوع سیلاب تا چندین هفته کاهش نمی‌یابد و همین مسئله خطر گسترش پشه در این منطقه را به همراه دارد.

ظرف دو روز بیش از 7.51 اینچ آب باران در تگزاس جمع شده است و گزارش‌ها حاکی از آن است که طوفان‌های شدید ممکن است موجب افزایش بیش از دو اینچی باران در هر ساعت شود.