آمریکا در پسابرجام نه تنها تغییر نکرده بلکه گستاخ‌تر شده‌است

منتظمی در گفت‌وگو با فارس:
آمریکا در پسابرجام نه تنها تغییر نکرده بلکه گستاخ‌تر شده‌است/ دستگاه دیپلماسی تا کی می‌خواهد سکوت کند؟    16   خرداد -95
این پادو یانوچه همیشه دم دست خبرگزاری پاسداران  مأموراست تاترجیح بند مشابه ضد برجامی و ضد آمریکایی درمخالفت با دولت روحانی را بازتولید  کند.
 خبرگزاری فارس: آمریکا در پسابرجام نه تنها تغییر نکرده بلکه گستاخ‌تر شده‌است/ دستگاه دیپلماسی تا کی می‌خواهد سکوت کند؟
دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به انتشار گزارش سالانه وزارت خارجه آمریکا گفت: این اقدام پرده دیگری از رفتار خصمانه آمریکا را به نمایش گذاشت، پرده‌ای که نشان دهنده شدت گرفتن رفتار خصمانه آمریکاست.
متین منتظمی دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری فارس، با اشاره به انتشار گزارش سالانه وزارت خارجه آمریکا و متهم کردن ایران به حمایت از تروریسم، گفت: متاسفانه بعد از شکل‌گیری دولت یازدهم برخی از مسئولان اینطور القا می‌کردند که آمریکا تغییر کرده و دیگر می‌توان به آن‌ اعتماد کرد و به بزک آمریکا پرداختند، هر چه دلسوزان انقلاب و نظام هم هشدار دادند به گوش آقایان نرفت.
وی ادامه داد: اینکه امروز پس از مدت‌ها مذاکرات هسته‌ای و بعد از اجرای برجام می‌بینیم که وزارت خارجه آمریکا گزارشی را منتشر می‌کند که در آن ایران را بزرگترین حامی تروریسم‌ می‌نامند، پرده دیگری از رفتار خصمانه آمریکاست که به نمایش گذاشته شده است.
دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اضافه کرد: آمریکا با این اقدام نشان داد نه تنها قصد ندارد رفتار خصمانه خود را کنار بکذارد بلکه در پسابرجام شاهد شدت گرفتن رفتار خصمانه آمریکا هستیم و این نشان می‌دهد که آمریکا به مذاکرات فقط به راهی برای دستیابی به منافع خودش نگاه می‌کرد.
این فعال دانشجویی تصریح کرد: امروز مردم آزادیخواه دنیا به خوبی می‌دانند بزرگترین حامی تروریسم‌ در دنیا آمریکا است و ایران به عنوان اولین دشمن تروریسم در منطقه نقش دارد؛ اینکه دشمنان ما بخواهند ایران را به این موضوع متهم کند برای مردم آزدایخواه دنیا خنده‌دار است.
وی  اظهار داشت: متاسفانه چیزی که باعث ناراحتی جنبش دانشجویی و مردم کشورمان می‌شود رفتار منفعلانه دستگاه دیپلماسی در مقابل گستاخی‌ها آمریکاست و معلوم نیست که این انفعال تا چه زمان قرار است ادامه پیدا کند.

منتظمی در خاتمه گفت: خواسته ما از دولت و وزارت خارجه این است که در مقابل گستاخی‌های آمریکا پاسخی در خور بدهند زیرا سکوت باعث ناامیدی کشورهای مظلوم و گستاخی بیش از حد مستکبران خواهد شد.