نامه‌ها وصدای شما

نامه‌ها وصدای شما 13 خرداد-95
افزایش 2 برابری نرخ طرح ترافیک با کدام توجیه؟!
چند وقت پیش پیامی راجع به دوبرابر شدن نرخ آرم طرح ترافیک به روزنامه شما دادم و شما هم لطف کردید آن را در روزنامه منتشر کردید، اما کو گوش شنوا؟! چه فایده‌ای دارد روزنامه را پر از پیام‌های مردم کنید، اما مسئولان که پاسخی نمی‌دهند؟ تقاضا می‌کنم از مسئولان بخواهید دلیل افزایش نرخ آرم طرح ترافیک را که از یک میلیون و 40 هزار تومان در سال گذشته به 2 میلیون و 80 هزار تومان در سال جدید، توضیح دهند. مگر حقوق ما بازنشستگان 2 برابر افزایش پیدا کرده که نرخ آرم طرح ترافیک را 2 برابر کرده‌اند؟یک بازنشسته –تهران
جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور
مسئولان همیشه در رادیو سراسری می‌گویند "کالای قاچاق نخرید چون تولیدکنندگان داخلی، بیکار می‌شوند." این جمله مثل این است که بگویند خانم‌ها در بیرون از منزل بی حجاب باشند، ولی مردان نگاه نکنند. به نظر من توصیه به نخریدن کالای قاچاق درست نیست، بلکه هم تولید کنندگان داخلی‌ها باید کیفیت کالاهای خود را بهبود بخشند و هم مسئولان بایدجلوی ورود کالای قاچاق به کشور را بگیرندیک شهروند تهرانی

*محمودی از تهران: پیاده رو میدان امام خمینی و خیابان‌های ناصرخسرو و باب همایون به محل دلالان دارو فروش تبدیل شده و آنان به راحتی و بدون هیچ ترسی اقدام به فروش داروهای تاریخ مصرف گذشته یا مسئله دار می‌کنند! چرا هیچ اقدامی برای جمع‌آوری این افراد خلافکار صورت نمی‌گیرد؟ همچنین اخیراً مقابل داروخانه 29 فروردین (میدان حر) برخی از دلالان دارو آنجا رخنه کردند و داروهای کمیاب را خریداری و گاهاً با قیمتهای گزاف به شهرستانی‌ها می‌فروشند که گاهی کار دلالان به زد و خورد هم می‌انجامد و مشکلاتی را برای عابران به وجود می‌آوردبنویسید شاید مسئولان ذیربط رسیدگی کنند.
*
حقگو از تهران: برخی از اعضای شورای شهر تهران جزو بی برنامه‌ترین شوراهای شهر هستند. دقت کنید در همه گفتگوها و مصاحبه‌ها از فعل ماضی نسبت به دیگران و از فعل آینده در ارتباط با خودشان استفاده می‌کنند که همین امر دلالت بر نداشتن برنامه می‌کند. در یک نگاه کلی متاسفانه باید گفت آنان برنامه‌ای قابل دفاع از خود ندارند!
*
هنروری از تهران: چرا شماره تلفن بسیاری از پزشکان و متخصصان در اطلاعات 118 موجود نیست؟ از مسئولان شرکت مخابرات تقاضا می‌شود اطلاعات خود را کامل‌تر کنند.