نفوذ مهلک‌ترین نوع خصومت با انقلاب است

شمخانی در همایش ملی روش‌های تحلیل اطلاعات:
نفوذ مهلک‌ترین نوع خصومت با انقلاب است/ راه صحیح انقلاب بی خط خامنه‌ای ممکن نخواهد بود    16   خرداد -95
دوصد لنعت برآنانی باد که خمینی شیاد راازنجف عراق به زیردرخت سیب پاریس بردند تا بادراختیارش گذاشتن تریبون های خبررسانی به عنوان رهبر انقلاب جا بزنندد واین پیرمرد کینه ای بی احساس را به مردم ایران بهع نوان رهبر تحمیل کردند که همراه با مشتی از نفوذی های خائن همراهش بود که درنهایت سرانجام ایران به شرایط کنونی کشیده شده است .ولی باپاک کردن صورت مسأله آدرس غلطم حور نفوذی داده می شود .
 خبرگزاری فارس: نفوذ مهلک‌ترین نوع خصومت با انقلاب است/ راه صحیح انقلاب بی خط خامنه‌ای ممکن نخواهد بود
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: ایجاد قدرت اطلاعاتی را باید در دستور کار نظام قرار دهیم و برای همین نیازمند تلاش جهادی و اراده محکم در کلیت نظام هستیم.
به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، امیر دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز در همایش ملی روش های تحلیل اطلاعات که در سالن همایش های صداوسیما برگزار شد، اظهار داشت: امنیت بالای ایران در مقایسه با منطقه و حتی غرب نتیجه زحمت دوستان اطلاعاتی ما هستند.
وی با اشاره به عملیات والفجر ٨ در دفاع مقدس افزود: در این عملیات غواصی نیروهای ایرانی بسیار زیاد بود و این بدلیل پایه گذاری اطلاعات بود؛ ما در طول جنگ در مقابله با منافقین نیز تکامل اطلاعاتی داشتیم و اگر آن پیشرفت ها تداوم پیدا می‌کرد -که البته بخصوص در عرصه مقابله با تکفیری ها تداوم یافت- قطعا امروز در وضعیت دیگری قرار داشتیم.
شمخانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اندیشه‌های دفاعی رهبر انقلاب گفت: اگر این انقلاب بی نام خمینی در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست، طی درست این مسیر نیز بی خط خامنه‌ای ممکن نخواهد بود،
وی نفوذ را مهلک‌ترین شکل خصومت دشمنان با انقلاب دانست.
دبیر شورای عالی امنیت ملی قدرت موشکی را یکی از عناصر بازدارنده جمهوری اسلامی ایران و مورد اذعان همه در داخل و خارج خواند و گفت: قدرت ایدئولوژیک ایران، مقاومت و اسلام ناب محمدی را ایجاد کرده است که در این محور، مکتب و راه رهایی از ظلم و استکبار را به عنوان یک آموزه به ملت‌های مسلمان ارائه شده است.
شمخانی تصریح کرد: قدرت سایبری، قابلیت توانمندسازی و ایمن‌سازی مولفه ها و عناصر درونی نظام در مقابله با مهلک‌ترین شکل خصومت یعنی نفوذ راهبردی، قابلیت مقابله با انزوا سازی و ایران هراسی، قابلیت اشراف اطلاعاتی و نظارتی و کنترل اشکال توطئه‌های قدرت‌های استکباری و منحرف‌سازی نهضت بیداری اسلامی ٤ مولفه مهم در توانمندسازی قدرت درونی نظام در کنار قدرت سخت و موشکی است.
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: ایجاد قدرت اطلاعاتی را باید در دستور کار نظام قرار دهیم و برای همین نیازمند تلاش جهادی و اراده محکم در کلیت نظام هستیم.

وی گفت: ایجاد این قدرت، سخت‌تر از توان موشکی و تحقق اقتصاد مقاومتی نیست اما باید خلاهای این حوزه شناسایی و برطرف شود.