جواب دشمنی‌های آمریکا لبخند نیست

مقدسی در گفت‌وگو با فارس:
انتظار ملت اقدام متقابل دستگاه دیپلماسی در قبال تروریسم خواندن ایران توسط آمریکا است/ جواب دشمنی‌های آمریکا لبخند نیست15 خرداد -95
آخراین جکاره است؟ آیا سر یاته پیاز است که به خودش حق داده است تا از موضع ضد آمریکایی الگوگرفته از موضع خامنه ای نماینده و سخنگوی ملت شود و نسخه علیه دشمن صادر کند که نبایذ به این دشمن لبخند زد؟
 خبرگزاری فارس: انتظار ملت اقدام متقابل دستگاه دیپلماسی در قبال تروریسم خواندن ایران توسط آمریکا است/ جواب دشمنی‌های آمریکا لبخند نیست
عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت با انتقاد از انفعال وزارت خارجه گفت: اینکه آمریکا که خود تروریسم و حامی اصلی تروریست است، ایران را متهم به حمایت از تروریسم می‌کند و دستگاه دیپلماسی ما به جای اقدام متقابل لبخند می‌زند، پذیرفته نیست.
حسن صادق مقدسی عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت در گفت <fo< font="" style="box-sizing: border-box;">وگو</fo<> با خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری فارس با اشاره به گزارش سالانه وزارت امور خارجه آمریکا که ایران را به بزرگ‌ترین حامی تروریست متهم کرده است، اظهار داشت: این گزارش نشان می‌دهد آمریکا زبان مذاکره نمی‌فهمد.
وی افزود: آقایانی که خود را قهرمان دیپلماسی معرفی می کردند خوب است امروز نتیجه چند سال مذاکره با شیطان بزرگ را در قرار گرفتن ایران در صدر لیست کشورهای حامی تروریسم ببینند.
این فعال دانشجویی اضافه کرد: دولتمردان در ابتدای مذاکرات با آمریکا معتقد بودند منافع ملت را می شود با مذاکره بدست آورد، اما امروز که نتیجه را مشاهده کردند جرأت اعتراف ندارند.
مقدسی با بیان اینکه آمریکا از طریق مذاکره به دنبال تحمیل اراده اش به ایران بود، گفت: آقایان در مذاکرات به جای دفاع از منافع ملت و تحمیل اراده مردم ایران به آمریکا، مقهور اراده طرف غربی شدند با این باور که این آمریکا با آمریکای گذشته فرق می کند.
عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت با انتقاد از انفعال وزارت خارجه در قابل دشمنی‌های آمریکا، گفت: اینکه آمریکا که خود تروریسم و حامی اصلی تروریست‌ها است کشور ایران را متهم به حمایت از تروریسم می کند و دستگاه دیپلماسی ما بجای اقدام متقابل هنوز خنده بر لب دارند، در شأن ملت ایران نیست.

وی در پایان گفت: خوب است آقایان از توهم پیروزی در مذاکره خارج شوند و بیشتر از ایران به آمریکا اعتماد نکند. چراکه اگر همین روند ادامه پیدا کند آمریکا خود ظریف را هم به عنوان تروریسم معرفی می کنند. دولتمردان بدانند آمریکا برعکس آنان بجای بزک کردن ایران، جمهوری اسلامی را حامی تروریسم معرفی می کند.