انتقال آب دریای خزر به سمنان امکانپذیر نیست


انتقال آب دریای خزر به سمنان امکانپذیر نیست 11 اردیبهشت - 97
 فراموش نشده که در دوران سردار سازنذگی  رفسنجانی چندین بار در تصور و باور و رؤیای تبلیغاتی از طریق کانال کشی ارتباطی دریای خزر به خلیخ فارس وصل گردید . حال روحانی درراستای دل خوش کنکی شهروندان زادگاهش سمنان باالگوی بازسازی طرح رفسنجانی حذف شده  یک نظر تبلیغاتی انتقال آب دریای خزر به استان سمنان  داده است که ضریب جدی بودن  واجرایی  شدنش صفر است.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به نظرات غیرکارشناسی دولت برای انتقال آب دریای خزر به سمنان، گفت: انتقال آب دریای خزر به سمنان امکانپذیر نیست.
‌‌انتقال آب دریای خزر به سمنان امکانپذیر نیست
محمد دامادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری اظهار داشت: مازندران دارای امکانات زیادی بوده اما  اگر جایی بخواهند حقی از مردم را ضایع کنند هرگز زیربار ظلم نرفته و هرجا احساس کنیم حقوق مردم ما ضایع می‌شود با اقتدار دفاع می‌کنیم.
وی افزود: عده ای می‌خواهند زیر چکمه‌های بی انصافی  کمر ما را بشکنند و در زمینه انتقال آب از دریای خزر اگر صدها ردیف درست شود هرگز این اتفاق نخواهد افتاد.
دامادی بیان کرد: از اتاق بازرگانی مازندران نتظار داریم به عنوان نمایندگان بخش خصوصی با توجه به مشکلات اقتصادی موجود با مدیریت درست مشکلات را رفع  و مراودات و تعامل خود را با کشورهای سی آی اس بیشتر کنند.
بیشتر بخوانید
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی افزود: در این شرایط بحرانی پارلمان تجاری می‌تواند کمک کند و بدانیم عمل‌گرایی بودن در کنار داشتن تخصص می‌تواند اتاق را در رسیدن به اهداف همه جانبه  اقتصادی کمک کند.