کودکان کار کرمان خانه‌دار شدند/ایجاد گرمخانه برای زنان


شهردار کرمان:کودکان کار کرمان خانه‌دار شدند/ایجاد گرمخانه برای زنان  11 اسفند -97
 کودکان خانواده های محروم  به دلیل فقر  خانوادگی مجبور شده اند ترک تحصیل کنند وتبدیل به کودکان کار خیابانی شوئد وبه جای داشتن سرپناه خانوادگی  باید به گرمخانه بروند.
شهردار کرمان گفت: خانه‌ای را برای نگهداری کودکان کار کرمان تجهیز و آماده کرده‌ایم.
کودکان کار کرمان خانه‌دار شدند/ایجاد گرمخانه برای زنان
مهران عالم‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: خانه‌ای را برای نگهداری کودکان کار آماده و تجهیز کرده‌ایم که این خانه در اختیار بهزیستی قرار می‌گیرد.
وی تصریح کرد: بهزیستی برای اسکان و آموزش کودکان کار نیاز به کمک و حمایت دارد و به همین علت شهرداری کرمان خانه‌ای را برای نگهداری کودکان کار آماده و تجهیز کرده است که در اختیار بهزیستی قرار می‌گیرد.
شهردار کرمان در پاسخ به خبرنگار فارس که پرسید آیا گرمخانه زنان دوباره راه‌اندازی می‌شود یا خیر، تصریح کرد: ما برای راه‌اندازی گرمخانه با مخالفت مردم روبه‌رو هستیم، زیرا افرادی که به گرمخانه می‌رود دردسرهایی را برای مردم محله دارند.
عالم‌زاده تصریح کرد: به نظر می‌رسد گرمخانه باید به جایی برود که از بدنه شهر فاصله داشته باشد و به دنبال این هستیم که با استفاده از نظرات کارشناسان دوباره گرمخانه‌ای را برای بانوان دایر کنیم.
شهردار کرمان عنوان کرد: کارگران شهرداری به سلامت خود کمتر توجه می‌کنند و بعضی از آنها حتی به سن بازنشستگی هم نمی‌رسند و از دنیا می‌روند بنابراین رسیدگی به سلامت آنها یکی از دغدغه‌های ماست و در این راستا معاینه‌های سالانه را برای کارگران شهرداری پیش‌بینی می‌کنیم.