كيهان و خوانندگان


دروغ نامه کیهان 9 اسفند -97
كيهان و خوانندگان
* تصوير بشار اسد در آغوش رهبر معظم انقلاب نماد اين حقيقت بود كه نتيجه مقاومت، پيروزي است. البته پيروزي هم آسان به دست نمي آيد بايد سختي ها را تحمل كرد.

6568?0912
* گويا سفر رئيس جمهور محترم سوريه محور مقاومت به جمهوري اسلامي براي برخي روزنامه هاي زنجيره اي خيلي گران تمام شده كه همنوا با غرب اميد سرنگوني حكومت سوريه را داشتند و به عكس كوچكي در بالاي صفحه نخست روزنامه خود اكتفا كردند!
عليمرداني
* رسانه ها و انديشمندان تا اندازه اي به پيام رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب پرداختند. خداوند جزايشان دهد. ولي بحث عدم رضايت رهبر معظم انقلاب در اين پيام از وضعيت عدالت مورد غفلت قرار گرفته است. شايسته است اساتيد حوزه و دانشگاه و رسانه ها به اين مباحثي مثل توزيع ثروت، امكانات فرهنگي، علمي، قدرت، عدالت قضايي و... را دنبال كنند.
حسين ايزدي- اراك 
* اين كشور از امكانات خدادادي زيادي مانند معادن و ذخاير عظيم انساني برخوردار است. با به ميدان آوردن مديران انقلابي و با برنامه ريزي دقيق علمي خيلي راحت مي توان اوضاع نابسامان به وجود آمده اين دولت را سر و سامان داد و اقتصاد كشور را نجات داد.
2143?0913
* آقاي جهانگيري كه در معارفه رئيس بانك مركزي از سياست هاي غلط آقاي سيف دفاع كرد و خواستار تداوم آن شد، پس حالا هم پاسخگوي وضع آشفته ارز و بازار باشد!
0700?0901
* هم مسئولان و هم سربازان گمنام امام زمان (عج) بدانند اعمال تروريستي تروريست هاي تكفيري نوعي عمليات فريب است. جبهه اصلي امروز عرصه اقتصادي مي باشد. دشمن به وسيله مفسدين اقتصادي خود به دنبال به زانو درآوردن نظام از اين طريق است.
1553?0915
* متاسفانه مشي دولت در توزيع مرغ، گوشت، بنزين و كالاهاي ضروري اصلا صحيح نيست. در زمان جنگ با آن همه مشكلات دولت شهيد رجايي با تحويل كالابرگ مشكل توزيع را حل كرد. ولي دولت مدعي تدبير چون مي خواست مشكلات را به دولت قبل نسبت دهد روش صحيح توزيع بنزين (كارت هوشمند سوخت) را حذف كرد و پس از 5-6 سال متوجه خبط خود شد و با سر و صداي زياد موضوع صدور كارت بنزين را مطرح كرد ولي به يكباره مجددا گويا اصلا تصميمي براي كارت سوخت گرفته نشده بود! كي قرار است به اين رفتار هاي صرفا لجوجانه پايان بدهند؟ 
امامي
* آقاي زنگنه، نكند فراموش كرديد كه قرارداد با توتال چه خسارتي براي كشور داشته است و عده اي هم اقدام به دريافت رشوه كرده اند! شما به جاي لحن طلبكارانه بايد به سوالات مردم پاسخ دهيد.
3767?0919
* هم آقاي ظريف و هم آقاي روحاني بايد در خصوص خسارت برجام بر كشور و معيشت مردم پاسخگو باشند هياهوهاي اين روزها چيزي از اين مطالبه مردم كم نمي كند.
4674?0930
* امثال آقاي محمدصدر همان توجيهاتي كه درباره برجام داراي اين عاقبت افتضاح داشتند درباره تصويب FATF هم دارند و البته هيچگاه هم مسئوليت حرف ها و عملكردهاي خود را به عهده نمي گيرند. بعد از شكست هم جز خودشان همه چيز و همه كس را مقصر جلوه مي دهند!
6043?0916
* وضعيت آشفته اقتصاد كشور و معيشت سخت مردم طرفداران دولت را هم مجبور به اعتراف كرده كه اين دولت ناكارآمد است و بي تدبيري دولتمردان به هيچ وجه قابل دفاع نيست.
1648?0915
* اصلاح طلبان دچار سردرگمي شده اند از يك طرف دوست دارند دولت را نقد كنند كه ناكارآمد است و بيكاري، تورم، گراني، تعطيلي كارخانه ها، برجام بدفرجام را بر ملت تحميل كرد تا خودشان از چشم مردم نيفتند، از سوي ديگر مي بينند كه با حمايت قبلي از دكتر روحاني پاي خودشان گير است! از طرفي تمايل شديد به غرب دارند و از سوي ديگر طبل رسوايي وحشي گري هاي شيطان بزرگ، فرانسه، انگليس، آلمان و... كه ادعاي حقوق بشري دارند به صدا درآمده است.
2907?0912
* آقاي ظريف از كجا آمار استخراج كرده اند كه 51 درصد مردم ايران راضي به ماندن در برجام بدفرجامند؟! اگر به زمان انتخابات مي نگرند، بيش از 60-70 درصد راي دهندگان به دولت تدبير پشيمان از راي خود و ناراضي از تدابير مختلف اين دولت اند.
5054?0911
* عامل اصلي گراني ها به دولت برمي گردد كه بازار را رها كرده است. نه خبري از بازرسي و نظارت است و نه خبري از تعديل قيمت ها؟!
4070?0918
* آقاي روحاني صف گوشت عزت ايرانيان را نشانه گرفته است و اين حاصل عملكرد دولت شماست.
3297?013
* وقتي دولت به اندازه يك ريال در شركت هاي تحت پوشش سازمان تامين اجتماعي (شستا) نداشته اين اجازه را نيز ندارد كه بخواهد دست به فروش اين شركت ها بزند. آقاي رئيس جمهور با چه هدفي هر از چندگاه موضوع فروش شركت هاي شستا را مطرح كرده و سوهان روح بازنشسته ها مي شوند.
برگچي
* آيا نجومي بگيران و دولتمردان اشرافي درد كارگران تامين اجتماعي داراي دريافتي زير يك ميليون را كه خانواده شان به سوءتغذيه مبتلا شده اند، لمس مي كنند؟!
9286?0914
* آيا در شكايت دو هزار خوزستاني و دادستاني كل كشور از وزير ارتباطات فقط وزير بايد پاسخگو باشد يا رئيس دولت نيز كه تشويق كننده به قانون شكني و عدم تمكين از آن است بايد پاسخگو باشند؟!
2977?0933
* اولين گام در واگذاري شركت شستا بايد تغيير در نحوه  انتخاب مديران باشد. به اين صورت كه از طريق فراخوان و دريافت رزومه افراد داوطلب انجام شود نه معرفي وكيل، وزير، بانك و دلال و...!
4673?0912
* از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي درخواست مي شود در افزايش حقوق هاي 98 حقوق كساني كه زير خط فقرند 40 درصد افزايش يابد و به دريافت كنندگان حقوق خيلي بالا، درصدي اضافه نشود به اين شكل هيچ بار مالي هم در پي ندارد چرا كه اگر 20 درصد براي همه باشد براي افرادي افزايش حقوق معادل كل حقوق افراد دهك هاي پايين جامعه خواهد بود.
محب - اصفهان
* درود بر آرين غلامي شطرنج باز كشورمان كه با نماينده رژ يم اشغالگر مسابقه نداد و به ديدار امام المسلمين رفت! اقدام اين نوجوان افتخارآفرين باعث افتخار هر انسان با شرف ايراني است.
رحيميان - شهركرد
* آقاي رئيس جمهور گفت وقتي قرار است باران ببارد اول ابر پايين را نگاه مي كند... شما كه به اين معتقديد، وقتي از ارزاني سخن مي گوييد اول وضع بازار و حقوق مديران و درآمدهاي مردم را ببينيد و بعد از ارزاني و... سخن بگوييد؟! عده اي از مردم واقعا دارند له مي شوند!
5530?0936
* چرا سابقه بيمه روستايي و عشايري جزو سابقه تامين اجتماعي محسوب نمي شود؟ لطفا مسئولان امر پاسخ دهند.
4854?0914