آنچه ظریف درباره سفر «حاج قاسم» به مسکو گفته، واقعیت ندارد

 آنچه ظریف درباره سفر «حاج قاسم» به مسکو گفته، واقعیت ندارد/ خطر اتصال نفوذی‌ها به بازیگران سیاسی 7-اردیبهشت-1400

چنانچه فضای امنیتی  تحمیل شده کمی شل گردد و ناگفته هایی همچون موضع ظریف مترسک در برجسته کردن نقش پاسدار تروریست سلیمانی کشته شده در امور سیاست خارجی فاش شود .مشخص است تبدیل به گشودن سرکلافی می شود  که دیگرقابل جمع  وجورکردنش نیست چون ترکش آن به نقش کلیدی همه فرماندهان پاسداران جنایتکار اصابت می کند که یکی پس از دیگری باید پاسخ گوی ارتکاب جنایتکارانه خود محور همه معضلات وبحران های 42 ساله جنگی - هسته ای -موشکی - اقتصادی - سیاسی - اجتماعی و... باشند . برای همین امثال پاسدارجانی همچون محسن رضایی بادستپاچگی  برای دفاع از خودو پاسدار تروریست کشته شده قاسم سلیمانی و سایر همقطارانش مقابل گفته های فاش شده ظریف مترسک وارد صحنه ماستمالی شده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: گزارش سفر و مذاکرات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و آقای پوتین به عنوان یک سند نزد مراجع رسمی ثبت شده است. آنچه از آقای ظریف نقل شده، با واقعیت انطباق ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ارتباط با فایل صوتی پخش شده از محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، به این اظهارات واکنش نشان داد.

وی در صفحه شخصی خود در توئیتر با سه هشتگ «رای حلال، مرد میدان، پروژه نفوذ»، نوشت: «مردان میدان و مردان دیپلماسی هردو می‌توانند فرزندان غیور ایران باشند. آقای ظریف بیش از هر سیاستمدار دیگری ناظر به نقش بی‌بدیل حاج قاسم در پیشبرد استراتژی های ایران در مذاکرات مختلف بوده و عجیب است که ایشان حالا منکر حقیقتی شده که خود بیش از هر کسی بر آن واقف است».

رضایی در ادامه این پست آورده است: «گزارش سفر و مذاکرات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و آقای پوتین به عنوان یک سند نزد مراجع رسمی ثبت شده است. آنچه از آقای ظریف نقل شده، با واقعیت انطباق ندارد».

وی در پایان نوشته است: «بارها گفته ام، خطر اصلی زمانی است که نفوذی های بیگانه به بازیگران سیاسی وصل شوند و بازیگران سیاسی نیز برای اهداف خود از دولتمردان سوءاستفاده کنند».