بی ادبی زشت صادق خرازی به خبرنگار روزنامه فرهیختگان+ویدئو

 بی ادبی زشت صادق خرازی به خبرنگار روزنامه فرهیختگان11-اردیبهشت-1400

ادبیات و شفافیت آقای دیپلمات مدعی ریاست جمهوری

صادق خرازی یک آخوندزاده وجز وابستگان اعضای بیت خامنه ای رمال با یدک کشی ادعای اصلاح طلبی است که هوس رئیس جمهورشدن دارد .اما روزنامه فرهیختگان ارگان تبلیغاتی دانشگاه آزاد است که پس از حذف رفسنجانی مصادره شد واین روزنامه هم دچار چرخش مواضع 180 درجه ای گردید . بنابراین سئوال  خبرنگار این روزنامه هدفمند بوده است چون بستر سازی حذف صادق خرازی دررقابت نمایش ریاست جمهوری مهندسی 1400 به نفع نامزدان پاسداران جنایتکاراست.

سوال خبرنگار روزنامه فرهیختگان از صادق خرازی: فرزندان شما کجا هستند؟ تو جیب بغلم؛ به تو چه!

در همین زمینه:

غرضی: ۵ هزار نفر از آقازاد‌ه‌ها در آمریکا زندگی می‌کنند

محمد غرضی در خصوص انگیزه کاندیداتوری و برنامه‌های خود برای ریاست جمهوری، اظهار کرد: هدف من از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، رسیدگی به معیشت مردم است. معیشت مردم امروز دچار گرفتاری است و به نظر من نباید به این صورت باشد.

من در طول عمرم هیچ زمانی عضو هیچ گروه و حزبی نشدم. شهید بهشتی از من دعوت کرد که به حزب جمهوری اسلامی بپیوندم اما قبول نکردم. من نه اصولگرا و نه اصلاح‌طلب را خدمتگزار نمی‌دانم؛ تا امروز جیب مردم به نفع جناح‌های راست و چپ تخلیه شده است. ۵ هزار نفر از فرزندان مسئولان کشور در آمریکا سکونت دارند و دلارهای مردم را بردند و فکر می‌کنند که زندگی می‌کنند اما من مطمئنم که آنها خفت دنیا و آخرت را با خود و پدرانشان حمل می‌کنند.