پیامک های قلابی و ساختگی ودروغ اوین نامه کیهان و خوانندگانش

 پیامک های  قلابی و ساختگی ودروغ اوین نامه کیهان و خوانندگانش ۱۳ – شهریور - ۱۴۰۰

* انتخاب اعضای کابینه دولت آقای رئیسی برخلاف رویه روسای قبل بدون در نظر گرفتن جریان و جناح خاص کار ارزشمندی بود که در این دولت تحقق یافت.
9515---0912
*
عمل تحسین‌برانگیز آقای امیر عبداللهیان وزیر خارجه کشورمان در اجلاس بغداد و قرار گرفتن ایشان در صف اول در هنگام عکس یادگاری گرفتن به این باور می‌رسیم که با دیپلماسی عزتمندانه موفقیت‌های بسیاری در عرصه سیاست خارجی برای کشورمان رقم خواهد خورد.
0609---0915
*
انتظار داریم دولت آقای رئیسی برای حمایت از ملت مظلوم یمن برنامه داشته باشد و مانند دولت دوازدهم که در این مورد بی‌تفاوت بود عمل نکند.
0797---0917
*
یکی از راه‌های حمایت از مردم مظلوم فلسطین این است که در کشورهای حامی مقاومت کلیه کالاهای ساخت آمریکا و اسرائیل را تحریم کنند.
7819---0922
*
ژنرال آمریکایی در نامه‌ای سرگشاده اعلام کرده بعد از خروج از افغانستان نزد هر ائتلافی بی‌اعتبار خواهیم بود! باید گفت ای بی‌اعتبارها و بی‌آبروها، نتیجه تجاوز به هر کشوری بی‌اعتباری است!
6455---0910
و 8810---0911
*
نخست‌وزیر رژیم جعلی اسرائیل در سفر به آمریکا اظهار داشت، ما در جایی قرار داریم که می‌خواهند ما را بکشند! باید به این معلوم‌الحال فهماند در درجه اول این اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها هستند که می‌خواهند شما را بکشند تا از شرتان خلاص شوند و به همین خاطر حاضر نبودند جایی در آمریکا و اروپا به شما بدهند و با اوضاعی که آمریکای جنایتکار با جنایت خود مثل افغانستان، عراق، سوریه و... به‌بار آورده و با افتضاح از افغانستان پس از 20 سال حضور خارج شد دیگر قادر نیست اقتدار گذشته خود را حفظ نماید و امپراتوری آمریکا در حال افول است.
بیگ‌زاده
*
آقای محمد هاشمی از جناح اصلاح‌طلبان به سفر آقای رئیسی ریاست محترم جمهوری به خوزستان و حاضر شدن در جمع مردم این استان خرده گرفته است. عرض می‌کنیم سیاسیونی مثل ایشان وقتی مردم را از خودشان ندانند باید هم صحنه‌های حاضر شدن مسئولین در جمع مردم را تحمل نکنند و به بهانه‌های واهی اشکال بگیرند.
7124---0910
*
در حالی که آقای روحانی با سوء تدبیرهای خود اقتصاد کشور را شخم زده شاهدیم سیاسیون بی‌دردی مانند ابطحی و کروبی فتنه‌گر بی‌خیال نابود شدن معیشت مردم شده و تمام دغدغه آنان ضربه خوردن جناح منتسب به خود به واسطه عملکرد بد روحانی است و از این بابت از رئیس‌جمهور سابق دلگیر هستند.
8559---0914
*
نظام آموزشی کشور باید نسل آینده‌ساز کشور را با فرهنگ و هنر کار، تولید، تلاش، دوری از تنبلی، باسواد، فنی و کاردان(حداقل یک حرفه شغلی مورد نیاز جامعه)، متدین و افسر جنگ نرم علیه دشمن بار بیاورد تا پس از تحصیل دوره آموزشی 12 ساله وبال خانواده‌ها نگردد.
0685---0916
*
امیدوارم دولت جهادی در جهت تسریع ساخت مسکن و کاهش قیمت‌ها، با کمک از نهادهای غیردولتی باتجربه مثل بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، بنیاد برکت، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی، نیروهای مسلح و بسیج سازندگی، انقلابی در ساخت مسکن ایجاد نماید.
فرخ و یک شهروند
*
اقدام جنایتکارانه دولتمردان پلید آمریکا در ارسال واکسن‌های آلوده مدرنا به ژاپن، نشان از ذات خبیث جرثومه‌های فساد حاکم بر دولت آمریکا و سند رسوایی این دولت جنایتکار در افکار عمومی جهان است.
نوربخش- مشهد مقدس
*
از کمیسیون اصل 90 درخواست می‌شود شکایت از رئیس‌جمهور قبل را در اختیار دستگاه قضایی قرار دهد.
9597---0912
*
به نظر می‌رسد بهترین روش صرفه‌جویی بودجه،‌انحلال یا ادغام بیش از 80 نهاد، پژوهشکده، سازمان، مؤسسه و... در یکدیگر است که 40 سال خروجی مفیدی نداشته‌اند؟
3156---0912
*
در تاریخ 1400/6/8 اعلام شد سه خودروساز بزرگ 520 هزار خودرو در 5 ماهه اخیر تولید کرده‌‌اند. پس چرا ما آثار این تولیدها را در کاهش قیمت‌ها نمی‌بینیم؟ و دیگر اینکه اینها چگونه به مردم واگذار شده است و چرا انبارهای خودروسازان پر است؟!
0851---0912
*
یکی از مسئولین بانک مرکزی مدعی شد که با اجرای قانون چک جدید، چک‌های برگشتی نسبت به قبل کاهش داشته است. آیا شرایط بازار کسب و کار، کرونایی، رکودبازار، انصراف فروشنده در معاملات چکی و... را لحاظ کرده‌اند؟!
4694---0911
*
یک راه شاد کردن قلب مردم این است که برخی از دولتمردان متخلف دولت گذشته محاکمه شده و به سزای خباثت‌های خود برسند.
8495---0911
*
امیدوارم که دولت انقلابی و جهادی مشکلات بازنشستگان فرهنگی که با این تورم و درآمد شرمنده خانواده خودهستند را رفع نماید.
0811---0914
*
خودروسازان خودروها را قطره‌چکانی وارد بازار می‌کنند تا قیمت خودرو بالا برود و سود بیشتری کسب کنند. در انبارهای اینها خودرو فراوان است. خودشان عامل گرانی‌اند. لازم است دستگاه قضایی ورود کند و با جدیت با دلالان برخورد نماید. چرا مدیران دولت قبل هنوز مشغول کارند!
9678---0912
*
در حال حاضر بنا به دلایل مختلف قدرت قوانین مصوبه مجلس از قدرت روابط در کشور پایین‌تر است. آیا وقت آن نشده برای حل این معضل تدبیری اندیشیده و اقدامی بشود؟
2146---0913
*
پسر جوانم در کار بورس مهارت بالایی دارد و به خیلی‌ها مشورت‌های خوب و مفید می‌دهد ولی بیکار است. می‌خواهم عرض بکنم خیلی از جوانان مستعد کشور به دلیل بیکاری هرز می‌روند دولت آقای رئیسی باید این استعدادها را به کار بگیرد.
زمانیان جانباز انقلاب
*
از قشر آسیب‌پذیر و محروم جامعه هستم. در دولت گذشته یارانه‌ام را قطع کرده‌اند. به هر کجا مراجعه کردم گفتند سایت مربوط به یارانه‌ها بسته است. آیا در این دولت راهی برای بازگرداندن یارانه بنده و جبران حقوق ضایع شده‌ام در 8 سال گذشته وجود دارد؟
6514---0994
*
می‌دانیم مهار تورم و گرانی‌ها کار آسان و ساده‌ای نیست ولی اگر دولت بخواهد و اراده کند می‌تواند با کارهای کارشناسی شده و اعمال قانون تعزیرات حکومتی و همچنین عرضه کردن اجناس و کالاهای مورد نیاز مردم به بازار بر مشکلات پیروز بشود.
2143---0913
*
قطره پروستاتان در شروع کار دولت یازدهم 7500 تومان بود که الان به 25000 تومان رسیده است. مگر داروخانه چند می‌خرد که به این قیمت می‌فروشد؟ و چرا قیمت دارو روی جلد آن نیست؟!
9527---0913
*
واقعیت این است که مردم از اختلاس‌ها و دزدی‌ها که بواسطه آنها دارایی‌ها و ذخایر کشور به تاراج می‌رود به ستوه آمده‌اند. امیدوارم دولت سیزدهم با برنامه‌ریزی از این فسادها جلوگیری کند.
2143---0913
*
امیدواریم در این دولت حقوق بازنشسته‌های مستأجر در ماههای آینده ترمیم پیدا کند بلکه به ادامه زندگی امیدوار بشوند.
6321---0915
*
راه چاره برای جلوگیری از کم‌فروشی و همچنین گرانفروشی نان فروش آن به صورت کیلویی است. صاحب نانوایی‌ها چون به نفعشان نیست مخالفت می‌کنند ولی باید این کار عملی بشود.
2830---0905