پیامک های قلابی وساختگی ودروغ اوین نامه کیهان و خوانندگانش

 پیامک های قلابی وساختگی ودروغ اوین نامه کیهان و خوانندگانش ۸ –مهر-۱۴۰۰

* علامه‌ انقلابی مرحوم حضرت آیت‌ا... حسن‌زاده آملی فرمودند: این انقلاب عظیم‌الشان ما، به رایگان که به دست نیامده، از شهدای ما، از جانبازان ما، آزادگان ما، پدران و مادران اجتماع به دست آمده است. همه دست هم را گرفته‌اند تا عفریت پلید شیطان را از این مرز و بوم
به در کردند و کشور شده، جمهوری اسلامی. قدر بدانید.
0223---0901
*
آمریکا چند سال قبل یکجانبه از برجام خارج شد و ایران را تحت فشار حداکثری قرار داد، حال اگر قصد بازگشت به برجام را دارد نیازی به اجلاس نیست. کافی است به تعهدات خود که برداشتن تحریم‌ها است عمل کند و صداقت خودش را نشان بدهد.
7819---0922
*
مراسم راهپیمایی اربعین حسینی یک عمل و اقدام مذهبی- سیاسی است و هر دو وجه از یکدیگر جدا نیستند. بی‌جهت نیست که دشمنان را ناراحت کرده و قرار و آرامش آنان را گرفته است.
3107---0902
*
قلم توانای مدیر مسئول کیهان این بار به سراغ عشق رفته (یادداشت روز یکشنبه 1400/7/4) کشید از ته دل آه و گفت: قسمت نیست! این یادداشت بدون تعارف به دل می‌نشیند. شعرهای زیبا در وصف امام راحل(ره) و شعر فوق‌العاده اثر‌گذار خانم مریم کرباسی و خاطرات مصاحبه خبرنگار آمریکایی با کیهان و خبرنگار هافینگتون پست از تدارک و توزیع میلیون‌ها پرس غذا در سه وعده در راهپیمایی اربعین ما را هم بهت‌زده کرد چه رسد به خود آنها....
اجرتان با حضرت صاحب العصر و الزمان(عجل‌ا... تعالی فرجه)
7250---0919
و 0049---0911
*
نظر رهبر معظم انقلاب در خصوص تبیین مسائل و پاسخ به شبهات باید توسط دستگاه‌های فرهنگی کشور جدی گرفته شود. رسانه ملی در این مورد وظیفه و رسالت سنگین بر دوش دارد. امیدواریم این تغییر و رویکرد جدید در برنامه‌های رادیو و تلویزیون مشاهده بشود.
2986---0915
*
گروسی تلاش می‌کند تا بازرسان آژانس به مراکز هسته‌ای ما در رفت و آمد باشند تا اطلاعات جدید را به رژیم صهیونیستی بدهند تا به راحتی بتوانند به خباثت خود در خرابکاری در کشورمان و مراکز هسته‌ای موفق شوند!
بیگ‌زاده
*33
سال از پایان جنگ تحمیلی می‌گذرد. فداکاری‌های ملت در این مقطع از انقلاب و پس از آن هرگز فراموش نخواهد شد. نام شهدا برای همیشه زنده است. امروز همه وظیفه داریم به فکر فردای این سرزمین مقدس و آغشته به خون مطهر شهدای عزیز باشیم و برای رفع مشکلات کاری بکنیم و الا آیندگان ما را نخواهند بخشید.
8863---0915
*
آمریکا رو به سقوط قرار گرفته ولی غرب‌گرایان کشور به دنبال بزک کردن آمریکا هستند. یک انسان چقدر باید ذلیل باشد و احساس خود‌تحقیری بکند که سقوط غرب را نبیند یا نخواهد که ببیند.
7345---0912
*
شهید علی لندی شهید دهه هشتادی را باید دنباله رو شهید حججی‌ها و شهید فهمیده‌ها دانست. همه این عزیزان ستاره‌های دنباله‌داری هستند که در زمان خود افتخار آفریدند و ماندگار شدند
6263---0938
*
ما در جنگ تحمیلی در برابر دو ابرقدرت شرق و غرب مقاومت کردیم و پیروز شدیم ولی بعد از جنگ دولت‌های غرب‌گرا پیام ضعف به دشمن فرستادند و مشکل‌ساز شدند. امیدواریم در دولت انقلابی آقای رئیسی خسارت دولت‌های گذشته جبران شود و کشور جلو بیفتد.
7345---0912
*
برنامه‌ریزی‌های هوشمندانه در عرصه‌های مختلف اقتصادی سیاسی و اجتماعی در کنار دیپلماسی فعال و البته در سایه تلاش و کوشش بی‌وقفه با روحیه انقلابی می‌تواند ایران را به قله پیشرفت برساند، انشاءالله.
9738----099
*
یکی از گلوگاه‌های رسمی قاچاق کالا مناطق آزاد تجاری است که امیدوارم آقای سعید محمد در این مسئولیت عرصه را به قاچاقچیان اقتصادی تنگ نماید و دوران بخور و در رو تمام شود.
توکلی
*
بهتر است امثال آقای زیبا کلام خود را از سیاست بازنشسته کنند و کنار بکشند چرا که هر از چندگاه مصاحبه کرده و اظهار می‌دارند ما اصلاح‌طلبان اشتباه کردیم. این اعتراف و اقرار به اشتباه آنان چه فایده‌ای برای ما مردم دارد؟ تکلیف خسارت‌‌های زیادی که به کشور و مردم وارد کرده‌اند چه می‌شود؟
6043---0916
*
شهردار قم در سال‌های گذشته فضای سبز نزدیک حرم مطهر را به پاساژ الغدیر تبدیل کرده که در حال حاضر محل جولان زنان بدحجاب در کنار حرم شده است به نظر من بنیاد شهید باید از حسینیه و گلزار شهدای سوم خرداد کنار پاساژ برای سلامت فرهنگی استفاده کند.
2914---0990
*
بیشتر مردم از بورس متضرر شده‌اند و بعضی‌ها زندگی خود را از دست داده‌اند. دولت و دولتمردان باید کاری کنند که افراد ضعیف متضرر نشوند.
0685---0916
*
مطالبه جدی مردم تغییرات در تمام بدنه وزارت صمت است به ویژه مدیرانی که در دولت قبل بر سر کار آمدند و همین‌ها باعث ناکارآمدی این وزارت شدند. در صورت ابقای آنها همان نتیجه، دولت را در این بخش ناکام می‌گذارد.
1842---0915
و 9343---0922
*
بیش از صد شهر کشور هیچ مشکل مسکنی ندارند و در بقیه شهرها نیز زمین حرف اول و آخر را می‌زند که دولت در شهرهای متوسط همان شهرک‌هایی که در کنار شهرها ساخته شده گسترش دهد که نیاز به طی سیکل اداری دست و پا گیر و... نیست. و تنها در بخشی از شهرهای بزرگ مشکل اصلی است که باید تدبیری اندیشیده شود.
میرزایی - قم
*
شرکت‌های سازنده خودرو داخلی با انحصاری که بوجود آورده‌اند شهروندان را از حقوق خود که داشتن خودروی ایمن با استانداردهای جهانی است محروم ساخته‌اند. این انحصار چه زمانی خواهد شکست؟
1157---0930
*
برخی ادارات و بانک‌ها از جمله بانک صادرات در آ‌گهی استخدام، شرایط بومی را طوری تعریف می‌کنند که فرزندان کارکنان نیروهای مسلح به دلیل جابجایی‌های متعدد و اقتضای شغل پدرانشان، امکان ثبت‌نام و شرکت در رقابت ندارند که باید این روش اصلاح شود.
1626---0913
*
صدا و سیما در بخش‌های مختلف شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی گزیده‌ای چند دقیقه‌ای از سخنان بزرگانی چون علامه حسن‌زاده‌ها را پخش کند تا مردم با افکار و اندیشه‌های آنان آشنا شوند و علم آنها در کتاب‌‌ها و نوارها مدفون نگردد.
6807---0913
*
صنایع خودروسازی داخلی دست از صنعت مونتاژ و تولیدات منسوخ شده قدیمی که بدون کیفیت و ایمنی با قیمت نجومی و فضایی‌اند بردارند و محصولات جدید و به روز با قیمت متعادل تحویل مشتری دهند.
0685---0916
*
شایسته است ابتدا به حساب و کتاب و درآمد استانداران و مدیران رسیدگی شود و سپس نسبت به جایگزینی آنها اقدام نمود!
0084---0911