آمادگی نیروی هوایی ارتش در دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی

 آمادگی نیروی هوایی ارتش در دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی۸-مهر-۱۴۰۰

نیروی هوایی رژیم ولایت فقیه به جز مشتی هواپیماهای اسقاطی ازرده خارج شده ۵۰ سال پیش که هرگاه هر کدام شان به پروازدر می آیند به دلیل نقص فنی سقوط می کنند چه تجهیزات نظامی پیشرفته دیگری برای دفاع از مرزهای کشورد ارد؟
آمادگی نیروی هوایی ارتش در دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی

ایسنا/همدان امیر فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از دکترین دفاعی نهاجا خبر داد و گفت: نیروی هوایی بهتر از گذشته آمادگی دفاع از آسمان جمهوری اسلامی ایران را دارد.

سرتیپ خلبان ستاد حمید واحدی پنج‌شنبه ۸ مهرماه در حاشیه حضور در پایگاه سوم شکاری خلبان شهید محمد نوژه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پیام ما، پیام صلح و دوستی و دکترین ما دفاعی است و نیروی هوایی بهتر از گذشته آمادگی دفاع از آسمان جمهوری اسلامی ایران را دارد.

واحدی تصریح کرد: ما باید تمام تلاش و کوششمان در راستای آماده نگه داشتن تجهیزات و پرسنل باشد که این امر در نیروی هوایی به خوبی انجام شده است.

وی در رابطه با مراسم دانش‌آموختگی خلبانان پایگاه سوم شکاری خلبان شهید محمد نوژه، توضیح داد: تلاش و کوشش دسته جمعی مسئولان این پایگاه باعث شد که این فارغ التحصیلی در کوتاهترین زمان انجام شود و این افتخاری برای ماست.

فرمانده نهاجا ادامه داد: ما باید از تمام تجهیزات و امکاناتی که داریم بهترین استفاده را کنیم و در پایگاه شهید نوژه این کار را ثابت کردند و در کوتاهترین زمان توانستند دوره تخصصی خلبانی را با موفقیت به پایان برسانند.

واحدی با اشاره به حکم رهبر انقلاب در انتخاب او به عنوان فرمانده نهاجا، مطرح کرد: در حکم من آمده ما نیروی هوایی دانشمند در تراز جمهوری اسلامی ایران نیاز داریم بنابراین ما باید تلاش کنیم به نیروها انگیزه بدهیم پای کار بیایند تا فرمان فرماندهی کل قوا را محقق کنیم.