کشف واکسن قاچاق در استان اصفهان و مرکزی

 دادستان کاشان خبر داد ؛

۱۲شهریور-۱۴۰۰

دررژیم فاسد واختلاس گران وقاچاقچیان ودزدان ولایت فقیه امتداد قاچاق همه کالاها وداروها به کجا نرسیده است؟وقتی خرید واکسن کرونا از سوی رهبرهمه کاره ولی فقیه خامنه ای رمال مخالفت می شود می بایست باقاچاق سرازبازارسیاه با چندبرابرقیمت درآورد حال بماند که  واکسن های کرونای قاچاق غیراستاندارد به جای درمان وتقویت قدرت دفاعی بدن مقابل ویروس کرونا موجب مرگ می شود.

دادستان کاشان از انجام تحقیقات در ارتباط با پرونده تزریق واکسن غیرقانونی کرونا در یکی از بیمارستان های خصوصی شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، روح اله دهقانی با بیان اینکه مدیر کل دادگستری استان مرکزی در اظهار نظری مدعی تزریق واکسن غیرقانونی در کاشان شده بود اظهار داشت: تعدادی واکسن، خارج از روند قانونی واردات واکسن، به صورت قاچاق وارد کشور شده است.

وی  افزود: برخی از این واکسن‌های قاچاق به استان مرکزی وارد شده است و تعداد زیادی از این واکسن های وارد شده  در این استان تزریق شده است و بخش محدودی از واکسن‌ها نیز با هماهنگی یکی از عوامل بیمارستان های خصوصی در کاشان تزریق شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشان ضمن تایید تزریق پنج واکسن فایزر ابراز داشت: واکسن فایزر و سینوفارم تزریق شده به صورت قاچاق بوده و هیچ سوء استفاده ای از سهمیه اختصاصی به منطقه کاشان صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه تحقیقات از افراد مرتبط در این زمینه آغاز شده است، گفت: با شناسایی عوامل مربوطه و اثبات تخلف آنان برابر قانون با آنان برخورد قضایی مقتضی انجام و در این زمینه  قانون رعایت می شود.

دهقانی ضمن هشدار به افرادی که سعی می کنند‌ سلامت شهروندان را با وعده های غیر قانونی به مخاطره بیندازند خاطر نشان شد:دستگاه قضا ضمن برخورد با سود جویان هیچ مماشاتی در برخورد قاطع با جرائم آنها نخواهد داشت.