فوت ۳ بیمار کرونایی در بوشهر/ ۵۴۶ نفر بستری هستند

 فوت ۳ بیمار کرونایی در بوشهر/ ۵۴۶ نفر بستری هستند۱۲-شهریور-۱۴۰۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از فوت ۳ بیمار کرونایی در این استان خبر داد.فوت ۳ بیمار کرونایی در بوشهر/ ۵۴۶ نفر بستری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سعید کشمیری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان ۵۴۶ نفر اعلام است و در ۲۴ ساعت گذشته ۷۶ بیمار جدید در این بخش‌ها بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۴۶ مورد به کرونا، قطعی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: هم اکنون ۵۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند که ۲۴ نفرشان در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه امروز ۳ مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان بوشهر ثبت شد، توضیح داد: ۲ مرد ۶۷ و ۶۰ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای، قلبی، فشارخون و دیابت و یک زن ۷۹ ساله با سابقه بیماری فشارخون قربانیان جدید کرونا هستند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته ۸۳ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۶۵ نفر به کرونا دچار بوده‌اند.

کشمیری گفت: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۸۲ هزار و ۱۶۶ نفر به این ویروس مبتلا شده و هزار و ۸۴۳ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.