پیامک های قلابی وساختگی ودروغ اوین نامه کیهان و خوانندگان

 پیامک های قلابی وساختگی ودروغ اوین نامه کیهان و خوانندگان ۱۴ – شهریور -۱۴۰۰

* وضع آمریکا و استرالیا در خصوص واکسن کرونا به رغم ادعای پیشرفتی که دارند از دیگر کشورهای جهان بدتر است. چرا در داخل کشور با یکی دو مشکل که بوجود می‌آید بعضی‌ها فوراً سیاه‌نمایی‌های خود را شروع
می‌کنند؟
3107---0902
*
از برجام خطرناک‌تر تکثیر تفکری است که برجام‌ها را به وجود می‌آورد. اگر برجام 8 سال کشور را بلکه چند برابر عقب انداخت، تکثیر تفکر وادادگی ایران را دهها و صدها سال عقب خواهد انداخت و به مرز نابودی می‌کشاند. امثال این تفکر خود با ورود به دانشگاهها و تدریس وادادگی چه بر سر جوانان این مرز و بوم خواهند آورد؟! مرد میدان تربیت می‌کنند یا مرد وادادگی؟!
9527---0913
*
به قول سید حسن نصرالله رهبر حزب‌الله لبنان، اسرائیل غاصب فقط زبان زور و کاتیوشا را می‌فهمد لذا دولت مردمی سوریه باید در پاسخ به خباثت‌های این رژیم ددمنش در زدن موشک به سوریه را با هدف گرفتن تل‌آویو و حیفا پاسخ دهد تا تأدیب شود.
3949---0912
و 0049---0911
*
آقای رئیسی ریاست محترم جمهوری باید فکری هم برای برخی مدیران کل و میانی داشته باشند تا اقدام دولت و هیئت وزرا دچار مشکل نشود.
4310---0919
*
به دولت مردمی توصیه می‌شود پس از معرفی استانداران و فرمانداران به شهرستانها بودجه اختصاص یابد تا براساس منویات دولت محبوب توزیع شود.
2605---0915
*
ضرب‌المثل معروف سالی که نکوست از بهارش پیداست. در مورد دولت محترم و محبوب صدق می‌کند که در روزهای آغازین به کار خود با حضور در جمع مردم محروم و هم‌کلام شدن با آنها و تلاش گسترده برای واردات روزانه واکسن کرونا و گره‌گشایی مشکلات مردم و... امید را در دل مردم زنده کرده است. اگر همه کمک کنند قطعاً در تمام مسائل و مشکلات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و... فشار بر روی دوش مردم نیز کاهش خواهد یافت.
0811---0914
*
تدبیری اندیشیده شود سایت‌های استخدام و جذب نیرو در سراسر کشور زیر نظر پلیس فتا و در کل دولت اقدام به درج آگهی بکنند. بعضی از آگهی‌های استخدام جعلی بوده برای سرکیسه کردن مردم و به شکار انداختن طعمه است. این حق شهروندان است که در محیطی امن و سالم جویای کار باشند.
0685---0916
*
بی‌نظمی در برخی مراکز تزریق واکسن موجب ایجاد نارضایتی شده است. در سوله خیابان ایرانشهر تهران پس از دو روز مراجعه پی در پی به بهانه‌های مختلف واکسن برکت بنده را نزدند. امیدواریم مسئولین بالاتر احساس مسئولیت کرده رسیدگی بکنند.
رحمانی
*
تحصیل دانشجو اگر متناسب با نیاز جامعه نباشد موجب هدر رفتن عمر خیلی از جوانان کشور و تحمیل هزینه‌های اضافی به بیت‌المال خواهد شد.
8495---0911
*
در بیشتر پرونده‌های قضایی یک طرف دعاوی وکیل ندارد به همین دلیل وزنه استدلال طرف دیگر قوی‌تر است در نتیجه عدالت در محاکم رعایت نمی‌شود. لطفا دستگاه قضا فکری برای افراد فاقد وکیل بنماید.
8495---0911
*
از رئيس‌جمهور محبوب و دوست‌داشتنی و عالم به مسائل شرع درخواست می‌شود مشکل دیرکرد بانک‌ها که تمام مراجع آن را حرام اعلام کرده‌اند را حل کند و نگذارد مال حرام وارد زندگی مردم شود.
زارعی - تهران
*
از شهردار تهران و شهرستان‌ها درخواست می‌شود با کسانی که با سگ‌گردی با روح و روان مردم بازی و آسایش آنها را به مخاطره می‌اندازند برخورد جدی نمایند. آیا حتما باید اتفاق ناگواری رخ دهد که به فکر رفع معضل شوند؟!
2088---0915
*
دولت مردمی ان‌شاءالله با حل مشکلات معیشتی مردم ثابت خواهد کرد که می‌شود با اراده، پاکدستی، مجاهدت و بدون نیاز به بیگانگان به مشکلات فایق آمد و علت عدم موفقیت دولت قبل نبود اراده و مجاهدت و دل بستن به کدخدا بود که کشور را با بحران مواجه نمود.
1648---0915
*
امیدوارم این سنگ‌اندازی‌های بانک‌ها برای وام ازدواج و ناامید کردن جوانان با دولت مردمی پایان یابد. با کلی مشقت و پرس‌وجو دو ضامن پیدا کرده‌ام که ضامن‌ها باید چک بدهند چرا با سفته و یا سند مغازه و... مشکل را از جلوی پای جوانان که متاسفانه سن ازدواج رو به افزایش است برنمی‌دارند و سنگ‌اندازی می‌کنند؟!
1933---0901
*
ان‌شاالله دولت دکتر رئیسی محبوب و مردمی با همکاری شهرداری‌ها به‌ویژه شهردار تهران مشکل تکدی‌گری را مرتفع نمایند که چهره شهرها را در انظار عمومی به‌ویژه مهمانان خارجی ناخوشایند نموده است.
یک شهروند تهرانی