فرماندار شیراز در واکنش به تجمع نوجوانان: حتی در زمان پیش از اسلام هم سراغ نداریم

 فرماندار شیراز در واکنش به تجمع نوجوانان: بعضی حرکات و رفتار‌های این برنامه را حتی در زمان پیش از اسلام هم سراغ نداریم4-تیر-1401

مگر فرماندار شیراز که مدافع حجاب اجباری و گشت های ارشاد سرکوبگر است و به شدت برآشفته شده از تجمع تعدادی نوجوان دختر  که در بلوار چمران  شیراز داشتند چون  روسری برسرنداشتند ومتهم شان به هنجارشکنی دینی ومذهبی کرده که قبل ازاسلام ودوره باستان سابقه نداشته است؟البته نگفته مگر وی درآن دوران بوده  وشاهد  چگونگی حجاب بوده  که مقایسه باشرایط حال کرده است؟


فرماندار شیراز نیز درباره این تجمع هنجارشکنانه گفت: طبق بررسی‌های انجام شده و بر اساس اقدامات ضابطین قوه قضاییه و نیروی انتظامی، مراسمی که در بلوار چمران برگزار شده با طرح و برنامه قبلی بوده که برای روز‌های آتی نیز برنامه‌ریزی شده است. لطف‌اله شیبانی افزود: نیروی انتظامی به محض ابلاغ، با هماهنگی دستگاه قضایی در جهت شناسایی عوامل موثر در برگزاری این مراسم اقدام نمود. فرماندار شیراز با بیان اینکه مطمئنا این حرکات قصدی جز شکستن احکام و هنجار‌های دینی و مذهبی و حتی ملی ما ندارند، گفت: برخی حرکات و رفتار‌های این برنامه را حتی در زمان پیش از اسلام سراغ نداریم و یا در ایران باستان نیز چنین صحنه‌هایی در جامعه شاهد نبوده و یا آثاری که از این رفتار‌ها بجا مانده باشد لذا این حرکات به شدت محکوم است و مورد برخورد قضایی قرار می‌گیرد. این مسئول با بیان اینکه به‌نظر می‌رسد انجام این اقدامات با برنامه انجام شده، تأکید کرد: مطمئنا دستگاه قضایی و انتظامی با قدرت با آن‌ها برخورد خواهند کرد و اخبار کامل و انگیزه‌های این افراد را به اطلاع عموم خواهد رسید.