پناهیان: در آینده نزدیک، ایران پیشرفته‌ترین کشور جهان خواهد بود

 پناهیان: در آینده نزدیک، ایران پیشرفته‌ترین کشور جهان خواهد بود9-تیر-1401

گفته می شود آنچه ته دیگ است با کمیچه بیرون آورده می شود .تجربه عملی بیش از43 ساله رژیم قرون وسطایی ولایت فقیه به وضوح بیانگراین واقعیت است که نه پیشرفتی درکشور وجودنداشته است که شیب وارونه این ادعا تندبوده است و ادامه این رژیم ضدتوسعه و ترقی و پیشرفت که فریاد بلند معترضان ناراضی توی خیابان اقشار اجتماعی گواه براین واقعیت است رژیم ولایت فقیه ویرانگرو فاسدو مدافع تبعیض ودروغ و عوامفریبی هیچ گونه چشم انداز خوش بینی پیشرفت حتی نسبی برای ملت وکشور وجود ندارد تاچه رسد که تبدیل به پیشرفته ترین کشور نه منطقه که جهان شود؟

حجت‌الاسلام‌والمسلمین پناهیان در آیین گرامیداشت شهیدان هفتم تیر در شبستان امام (ره) حرم حضرت معصومه (س) با تاکید بر اینکه ایران تنها کشوری است که مسیر قدرت را تصاعدی طی می‌کند، تصریح کرد: ایران بر اساس رشدی که در این چهل ساله در همه زمینه‌ها داشته، در آینده نزدیک پیشرفته‌ترین کشور جهان خواهد بود. وی با اشاره به موارد مظلومیت شهید بهشتی بیان داشت: چند روز مانده به شهادت بهشتی، منافقان شروع کردند به تظاهرات تروریستی، یعنی هم تظاهرات و هم شیشه شکستن، با تیغ و گاهی هم با گلوله مردم را می‌زدند و شورش اجتماعی می‌کردند، چون فکر می‌کردند اگر در خیابان شورش کنند، مردم به آن‌ها می‌پیوندند، اما واقعا توهم زده بودند.

وی در ادامه افزود: نیروی امنیتی و انتظامی عده‌ای را دستگیر کردند، خانم و دختر بنی‌صدر هم دستگیر شدند، عده‌ای آمدند به شهید بهشتی گفتند خوشحال باشید، این بنی‌صدر که این قدر علیه شما کار کرد، خانم و دخترش در این تظاهرات دستگیر شدند، ولی شهید بهشتی گفت، بلافاصله آزادشان کنید. گفتند جرم انجام دادند، ما می‌توانیم آبروی بنی‌صدر را ببریم. شهید بهشتی فرمود آزادشان کنید. آدم، رقیب سیاسی خودش را با عیب زن و بچه‌اش زمین نمی‌زند و همین جوانمردی شهید بهشتی بود که موجب مظلومیت او شد. پناهیان همچنین گفت: کسی نمی‌تواند دین‌داری کند، اما مظلوم واقع نشود، رهبر جامعه نیز نمی‌تواند درست عمل کند و مظلوم واقع نشود، حضرت امام در اوج اقتدار مظلوم بود، رهبر معظم انقلاب نیز در مورد حضرت علی فرمودند مظلوم مقتدر، اقتدارش را دیدید، مظلومیتش یادتان نرود.