بهت میاد!(گفت و شنود)

 دروغ نامه کیهان 7 تیرماه - 1401

بهت میاد!(گفت و شنود)

 شریک کاسبان تحریم

در چپاول مردم سهیم

بی توجه به شرایط مردم

برزمین کوبیده  سخت سٌم

تاباشعار ضدآمریکایی

حمله کنه با دم پایی

چرا مقابل رژیم ملا؟

همراه با ونزوئلا

افتاده است به گدایی

برای نفت داده ندایی

 بازگوکرده نماینده رهبر چلاغ

چطوری خوابیده باپالان الاغ؟

 چون درشب سرد هوا

میره کاروانسرااین بینوا

به  این مفلوک  پاسدار

جا میده کاروان سرادار

تا به خوابد این  علاف

زیر پالان  جای لحاف  

کاروانسرادار گفت چقدر زیاد؟

این پالان الاغ بهت میاد

گفت: رئیس‌جمهور فرانسه اعلام کرده است که «‌پاریس خواستار بازگشت نفت ایران و ونزوئلا به بازار برای جلوگیری از افزایش قیمت است»!

گفتم: آمریکا و اروپا که فروش نفت ما و ونزوئلا را تحریم کرده بودند. حالا چی شده که به گدایی نفت آمده‌اند؟!

گفت: اون روزی که جیک جیک مستونشون بود، فکر زمستونشون نبود؟!

گفتم: اون قدیم ندیم‌ها، مسافری برای خواب واردیک کاروانسرا شد و گوشه‌ای دراز کشید.کاروانسرا‌دارگفت؛ شب هوا سرد میشه برات لحاف بیارم؟ یارو با تکبر گفت؛من و لحاف؟! من خیلی قوی هستم و به لحاف احتیاجی ندارم. نیمه‌های شب از سرما به خودش لرزید و به کاروانسرادارگفت؛ لحافو بیار. کاروانسرادار گفت؛ لحافو دیگران استفاده کرده‌اند پالون الاغ هست بیارم؟! یارو با عصبانیت گفت؛

مگه من الاغم؟ اما مدتی بعد سرما امانش رو برید و گفت؛ همون که گفتی بیار، اما اسمشو نیار! کاروانسرادار وقتی پالون الاغوروی یارو ‌انداخت با خوشحالی گفت؛ چقدر بهت میاد!