جرم به آتش کشیدن اعتماد مردم هزاران برابر بیشتر از اغتشاش است

 نماینده ولی فقیه در قزوین:

جرم به آتش کشیدن اعتماد مردم هزاران برابر بیشتر از اغتشاش است۶-آبان-۱۴۰۱

اعتمادسوزی بیش از۴۳ سال است که رژیم نامشروع وضدمردمی ولایت فقیه با شدت ادامه داشته است چون مقابل وعده ای دروغ داده شده وعوامفریبی کردن  وارونه عمل شده است.

جرم به آتش کشیدن اعتماد مردم هزاران برابر بیشتر از اغتشاش است

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: اعتماد مردم در جامعه آسیب‌دیده است، آن کسانی که اعتماد مردم را به آتش می‌کشند جرمشان هزاران هزار برابر بیشتر از آن کسانی است که اغتشاش به راه می‌اندازند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دفتر نمانیدگی ولی فقیه در استان قزوین، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی در دیدار مدیرکل پدافند غیرعامل استان قزوین اظهار کرد: امنیت مردم و نظام هدفی است که ما در پدافند غیرعامل، ستاد بحران و همه فعالیت‌های دیگر به دنبال آن هستیم و در نهایت محصول همه فعالیت‌ها باید این باشد که مردم با آرامش زندگی کنند.

 نمانیده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: مردم باید این اطمینان را داشته باشند که بازوان قدرتمند سپاه پاسداران، ارتش نیرومند جمهوری اسلامی ایران، نیروی انتظامی، بسیج و پدافند غیرعامل نمی‌گذارند مشکلی برای امنیت و آرامش آن‌ها به وجود بیاید.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه اقدامات پدافند غیرعامل باید پیشگیرانه و با رویکرد ریشه‌یابی بحران‌ها باشد، بیان کرد: همواره باید تلاش کنیم منشأ مشکلات و بحران‌ها را ریشه‌یابی کرده و برطرف کنیم، مثلا اگر در خصوص حوادث غیرمترقبه نظیر سیل صحبت می‌کنیم، پیش از آنکه سیل مردم را دچار مشکل کند باید این موضوع را بررسی کنیم و منشأ بروز آن را شناسایی کرده و برطرف کنیم و این نگاه را نسبت به پدافند غیرعامل هم داشته باشیم.

وی تأکید کرد: رهبر فرزانه انقلاب فرمودند دشمن میدان جنگ را تغییر داده است، ما همیشه بر اساس روایات به مردم می‌گفتیم ما جهاد اصغر و جهاد اکبر داریم، رهبری فرمودند جهاد کبیر همان جهاد فرهنگی است، برای مثال ایشان جهاد تبیین را واجب فوری همگانی خواندند

عابدینی اظهار کرد:  اگر ما فسادی را دیدیم و سکوت کردیم، با مفسدین همراه هستیم برای اینکه اگر کسی به کار یک جماعتی رضایت داد مثل این است که در کار آن‌ها شریک است، عقوبت این افراد بیشتر است چون هم این صحنه‌ها را دیده‌اند و هم سکوت کرده‌اند.

وی یادآور شد: برخی محیط قزوین را از این جهت آلوده کرده و ضایعات به بار آورده‌اند، این برای حیثیت قزوین مضر بود، همه سرمایۀ ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی اعتماد مردم است، ما با اعتماد مردم انقلابمان پیروز شده است و باید آن را حفظ کنیم

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: این آسیب‌رسانی به اعتماد مردم خطرناک است و عامل جرم‌های واقع شده در فتنه‌هاست، پدافند غیرعامل باید چنین نگاهی داشته باشد، این دغدغه‌ها در ظرفیت مسئولیتی پدافند غیرعامل می‌گنجد.