خباز: حاکمیت افتخار دهد با مردم گفت‌وگو کند

 خباز: حاکمیت افتخار دهد با مردم گفت‌وگو کند۷-آبان-۱۴۰۱

حاکمیت ۴۳ سال است با شیوه های رنگارنگ شدید ووحشیانه سرکوبگری به جای گفت وگو وپاسخ گویی به خواست ومطالبات مردم ایران  جواب داده است .حال که ۷ هفته است اعتراضات مردم را هم سرکوب خونین می کند .هم همراه باسانسور وقطعا ینترنت اتهامات دروغ می زند چرا درخواست شده حاکمیت افتخارگفت وگودهد؟

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: حزب‌های نیم بند و ضعیفی داریم که برای دفاع از حقوق مردم خود را به آب و آتش نزده و هزینه سنگینی برای دفاع از مردم ندادند. طبیعتا چنین احزابی مورد اقبال مردم نیست. محمدرضا خباز فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با ایلنا، با توجه به مطرح شدن بحث گفت‌وگو بین حاکمیت با جریانات سیاسی و اینکه چقدر ضرورت دارد این گفت‌وگو بین حاکمیت و احزاب شروع و به نتیجه برسد و بعد از آن احزاب با مردم گفت‌وگو کنند. پیش زمینه این اتفاق چیست و چه ضرورت‌هایی دارد، گفت: گفت‌وگو از ضروری‌ترین مسائلی است که هر دولت و قدرتی باید با مردم خود داشته باشد؛ به این معنا که هیچ دولتی خود را از گفت‌وگو با مردم مستغنی نداند و اگر گفت‌وگو نکرد، معنایش این نیست که من عقل کل هستم و نیازی به گفت‌وگو ندارم، زیرا شما نمی‌توانید چیزی بر عقل و درک من اضافه کنید و من بی‌جهت وقت خودم را صرف گفت‌وگو با شما نمی‌کنم.