پیامک های قلابی وساختگی سرهم بندی شده دروغ نامه کیهان و خوانندگانش

 پیامک های قلابی وساختگی سرهم بندی شده دروغ نامه کیهان و خوانندگانش ۷- آبان -۱۴۰۱

* ما کشوری سراغ نداریم که بر فضای مجازی‌اش، قانون هرج ومرج حاکم باشد. از انگلیس، آمریکا، هند، فرانسه، آلمان، ترکیه، روسیه تا کره جنوبی و... قوانین سخت و تحت مدیریت و کنترل بر فضای مجازی حاکم است و در بسیاری از موارد با جریمه‌های سنگین پلتفرم های خاطی را نقره‌داغ می‌کنند. ولی متأسفانه به هشدارهای جدی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (حفظه‌الله) به ویژه در دولت‌های قبل توجهی نشد. انتظار می‌رود دولت مردمی و مجلس انقلابی این نقیصه مهم را رفع کنند.
علوی
*
دولت‌های غربی و خودفروخته‌های پناه برده به غرب طی 44 سال اخیر بارها عمر انقلاب اسلامی را سه ماه و 6 ماه اعلام کردند، حال همان‌ها علت پیروزی و موفقیت روسیه در جنگ با اوکراین را حمایت جمهوری اسلامی از روسیه تلقی می‌کنند؟! اگرجمهوری اسلامی به خیال آنها در حال سقوط است چگونه یک ابرقدرت را دارد نجات می دهد؟!
رمضانی
*
دولت‌های اروپایی که درگیر اعتراضات مردم به گرانی‌های افسارگسیخته‌اند و شهرهایشان ناامن است به شهروندان خود توصیه می‌کنند که به ایران سفر نکنند. چون حالا که خواب آشفته‌شان درباره ایران تعبیر نشد نمی‌خواهند رسواتر شوند و گردشگران حقایق ایران را برای هموطنان‌شان نقل کنند!
گل‌افروز
*
آمریکا در اغتشاشات ایران ناکام شده واکنون درخواست تداوم مذاکرات را دارد. بنابر این دستگاه دیپلماسی ما به هیچ وجه نباید آن را بپذیرد. مگر پس از چند ماه دیگر آن هم به شرط انجام تعهدات برجامی گذشته‌اش.
وفایی منش
*
مشکل انگلیس به این نخست‌وزیر یا آن نخست‌وزیر نیست. مشکل سرسپردگی این کشور به صهیونیست‌ها است.
5340---0902
*
افزایش هزینه‌های زندگی موجب شده فرانسوی‌ها به خیابان‌ها بریزند و اعتراض کنند. پلیس این کشور هم با خشونت تمام با آنان برخورد می‌کند. حرف بنده این است که چرا سازمان عفو بین‌الملل در مورد فرانسه به خاطر برخورد خشونت‌آمیز پلیس بیانیه نمی‌دهد؟
حکیمی
*
مسئولین اروپایی می‌گفتند اروپا باغ است و دیگر مناطق جنگل هستند. لطفاپاسخ بدهند اروپا چگونه باغی است که پلیس فرانسه با این خشونت‌های کمتر دیده شده با مردم خود برخورد می‌کند. اروپا اگر هم باغ باشد که نیست باغ میمون‌ها است.
مشهدی
*
جان بولتون این آمریکایی وحشی و توهم زده آمریکایی که قرار گذاشته بود 4 سال پیش با منافقین در تهران باشند در مقاله جدیدش نوشته باید فرصت را غنیمت شمرد الان زمان براندازی جمهوری اسلامی است! اما این خط و این نشان. او هم مثل سایر دولتمردان خواب‌زده آمریکا آرزومند می‌میرد و بدنش خوراک مار و مور می‌شود و جمهوری اسلامی همچنان مقتدر و استوار باقی می‌ماند.
فارسیان
*
قانون اساسی فرانسه به نخست‌وزیر این کشور اجازه برقراری حکومت نظامی داده است. از طرف دیگر شاهد تصاویر دلخراش از صحنه‌های برخورد خشونت‌آمیز پلیس با فرانسوی‌ها هستیم. عجیب این که سازمان‌های حقوق بشری در این مورد خاموش و ساکت هستند . ولی در ایران پلیس مظلوم را به آتش می‌کشند و باز پلیس متهم به نقض حقوق بشر می‌شود.
پیرانی
*
مرگ حقیقت‌نژاد می‌تواند برای همه مخالفین و معاندین نظام یک هشدار و تلنگر باشد. او در دشمنی با انقلاب ، نجیب نبود و به هر نجاستی آلوده شد. به‌گونه‌ای که فاقد اخلاق، ادب و حیا بود. خیانت او به ملت و کشورش در تاریخ خواهد ماند.
حمزه
*
این انتظار را از مسئولین داریم که با قطع پیام‌رسان‌های خارجی، پیام‌رسان‌های داخلی را از نظر سرعت و کیفیت و تنوع خدمات ، تقویت کنند و نگذارند مشکلی به وجود بیاید.

* مشکل این است که بعضی‌ها شعار آزادی می‌دهند ولی واقعا نمی‌دانند با این مفهوم چه می‌خواهند بکنند. بیشترین ضربه به آزادی را طرفداران آزادی زده‌اند. آن آزادی که انسان را به قید شیطان دربیاورد بردگی و اسارت است نه آزادی.
خادم
* تمام تلاش مسئولان باید در جهت رفع مشکلات کشور و جلب اعتماد عمومی باشد ، چرا که یک مسئول در نظام اسلامی خدمتگزار مردم است نه رئيس.
شایانی
* در ایام اغتشاشات روزی نبود که در فضای مجازی دروغی منتشر نشود. از دروغ ضرب و شتم مهسا امینی تا سقوط شهر اشنویه در غرب کشور و دروغ قتل اسرا پناهی در اردبیل. جماعت لاشخور سیاسی برای یک روز هم نتوانستند دروغ نگویند. مگر با دروغ و کارهای خباثت‌آلود احمقانه می‌توان یک نظام مقتدر و خداجو را سرنگون کرد؟
امیدی
* شاهد هستیم با اجرای قانون جدید چک توسط بانک مرکزی و شبکه بانکی و همچنین اطلاع‌رسانی‌های انجام‌شده تعداد زندانیان با جرم چک بلامحل از چندهزار نفر در سال 96 به 113 نفر در شش ماهه 1401 کاهش یافته است. آری، با اصلاح سیستم‌های اداری و بانکی کشور می‌توان جلوی بسیاری از مفاسد را گرفت.
غضنفری
* روزنامه زنجیره‌ای آفتاب یزد مدتی است که خط فقر را 18 میلیون تومان تلقی کرده و به خورد مردم می‌دهد. روزنامه شنبه 30 مهر نیز در صفحه پایانی این ادعا را با کنایه‌ای آورده است. شاید این حضرات نجومی‌بگیر بوده‌اند که با روی کار آمدن دولت جهادی لقمه‌های چرب‌شان قطع شده و نگران مردم شده‌اند. من 11 میلیون درآمد دارم به راحتی سالی یکی دوبار سفر زیارتی می‌روم (مشهد و کربلا) و سفرهای شهری هم می‌روم و خدا را هم سپاسگزارم. حدود 5 میلیون ماهانه اقساط هم پرداخت می‌کنم یک‌دهم حقوق خود را هم بین فقرا تقسیم می‌کنم.
میرمرادی
* چرا مدارس غیرانتفاعی و آموزشگاه‌ها که گاه درآمدهای نجومی هم دارند از مالیات معافند ولی کارکنان آن آموزشگاه از آبدارچی تا کارکنان باید مالیات پرداخت کنند؟
اسیری
* خودروها در میدان چهارصد دستگاه انتهای خیابان قانون غربی جنب داروخانه وارد پیاده‌رو می‌شوند و مردم برای تردد در مسیر عابرپیاده با مشکل مواجه می‌شوند. از پلیس راهور درخواست می‌شود با آنها برخورد نماید.
مجید تولایی - تهران
* تعمیر و نگهداری پل مکانیزه در بزرگراه امام علی(ع) مقابل خیابان کرمان واقع در منطقه 14 به فراموشی سپرده شده است. کابل پله‌برقی پل بزرگراه شهید حقانی در منطقه 3 نیز به سرقت رفته و چند ماه است سالمندان برای عبور از این مسیر مشکل پیدا کرده‌اند.
زحمتکش
* در چندین مراجعه به شهرداری منطقه 12 تهران از نزدیک شاهد تکریم ارباب‌رجوع بودم. وظیفه خودم می‌دانم از طریق این ستون مردمی از شهردار محترم منطقه بابت این حُسن مدیریت تقدیر و تشکر کنم.
مصطفوی
* با توجه به اعلام خطر وزارت بهداشت درباره گسترش آنفلوانزا و بازگشت کرونا، از مردم عزیزمان می‌خواهم با توجه به هشدارها و آغاز فصل پاییز بیش از گذشته مسائل بهداشتی را مراعات کنند و افراد مبتلا به سرماخوردگی و کرونا و آنفلوانزا حتی‌المقدور در مراکز پرتردد حاضر نشوند و در صورت لزوم حتما از ماسک استفاده نمایند.
قربانزاده