پیامک های قلابی وساختگی دستکاری شده اوین نامه کیهان و خوانندگانش

 پیامک های قلابی وساختگی دستکاری شده اوین نامه کیهان و خوانندگانش ۸ –آبان -۱۴۰۱

* وابستگان غرب ادعا می‌کنند ایران در حال نابودی است. پس چرا تمام قدرت‌های غربی و اراذل و اوباش داخلی بسیج شده‌اند و دارند خودشان را می‌کشند؟! اگر حرفشان راست است ایران را به حال خود واگذارید تا سریع‌تر نابود شود و شما به خیال خام خود ایران نابود شده را در دست بگیرید! نه خیر. ایران عزیز امروز‌ما به‌خاطر قوی بودن، الگو‌یی برای جهان اسلام و قدرت منطقه‌ای شده است. دشمنان غربی و وابستگان داخلی‌شان را بسیج کرده‌اند که جلوی ایران قدرتمند را سد نمایند و نگذارند با پهپادهای خود قلب رژیم جعلی و در حال فروپاشی را نشانه برود؟

سقائیان
*
وزیر ناکارآمد راه و شهر‌سازی دولت قبل با کمال وقاحت و بی‌حیایی به جای پاسخگویی به مشکلاتی که با عدم ساخت حتی یک مسکن در طول عمر وزارت بیش از 5 ساله‌اش برای مردم رقم زده به دفاع از اغتشاشگران پرداخته و روحانیت را مقصر وضع امروز جامعه دینی تلقی می‌کند.
تربتی
*
کسانی که دل در گرو انقلاب ندارند و خود را اصلاح‌طلب و غربگرا می‌دانند و از فتنه‌ها و فتنه‌گران حمایت می‌کنند در این فتنه‌ها هم به خاطر چند نفر اراذل و اوباش و فتنه‌گر می‌گویند کشور با بحران مواجه شده و راه برون‌رفت از این اوضاع این است که چند عنصر خودفروخته در فتنه 88 را از حصر خارج کنید! حیف از رأفت اسلامی برای این قماش!
کریمی‌تبار
*
افراد بابصیرت با برخی افراد جوانی که در اغتشاشات اخیر دستگیر و چند روزی از خانه دور بودند صحبت کردند. این جوانان اکنون به خطا و اشتباه خود پی برده‌اند و اظهار ندامت می‌کنند. می‌گویند به ما قول و وعده دریافت 30 میلیون داده بودند ولی از پول خبری نشد‌، در حالی که ما کلی خسارت به مردم و کشورمان وارد کردیم برای هیچ! و به جوانان التماس می‌کنندکه شما مثل ما تحت تاثیر این رسانه‌های دروغ‌پراکن غربی قرار نگیرید!
طاعتی
*
دشمنان اسلام، رژیم جعلی را به وجود آوردند که فاتحه اسلام را بخوانند و یکه‌تاز دنیا باشند و به چپاول و غارت اموال خدادادی مسلمین بپردازند غافل از این که خداوند دین خود را به پیش خواهد برد. با شکل‌گیری انقلاب اسلامی آرزوی دشمنان بر باد رفت و جبهه مقاومت در غرب آسیا امروز موی دماغ رژیم‌های در حال سقوط عبری- عربی، آمریکایی انگلیسی شده است. تمام این دست و پا زدن‌ها به همین خاطر است.
جواهری
*
برخی از لیدر‌ها و سردسته‌های اغتشاشگران به حساب‌شان از خزانه آل‌سعود یعنی گاو شیرده آمریکا پول واریز می‌شد تا به زعم این احمق‌ها، شجره انقلاب را ساقط کنند! ریشه‌های درخت تنومند 44 ساله انقلاب به لبنان، فلسطین، سوریه، عراق، بحرین، یمن، پاکستان، افغانستان، نیجریه،‌ ونزوئلا و... رسیده است.‌ ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست/ عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری.
اسلامی
*
از مجلس و دولت درخواست می‌شود خطر رها بودن پیام‌رسان‌های خارجی را جدی بگیرند و با کمک نخبه‌های جوان که بخشی از توانمندی‌های آنها در دیدار اخیر با امام‌المسلمین طرح و رونمایی شده پیام‌رسان‌های داخلی را سروسامان دهند.
عارفی
*
از رئیس‌جمهور محترم درخواست می‌شود با توجه به حمایت رئیس‌جمهور خائن فرانسه از اراذل و اوباش و اغتشاشگران تروریست دیگر از پاسخ دادن به تلفن این وقیح امتناع نمایند.
شرف‌بیانی
*
حضور سخنگوی دولت در جمع دانشجویان معترض دانشگاه علامه و دانشگاه قم و گفت وگو با آنان کار پسندیده و به‌موقعی بود.
حسنلو
*
باید ترتیبی اتخاذ شود که سلبریتی‌ها بیاموزند از آنها رفتاری بر علیه منافع ملی صورت نگیرد. محروم ساختن آنان از بعضی خدمات اجتماعی می‌تواند یکی از این کارها باشد. آن سلبریتی‌ که متعهد و ملتزم به اصول و خطوط قرمز کشور و نظام باشد به پلشتی‌های سیاسی آلوده نخواهد شد.
نظری
*
روزنامه جمهوری اسلامی نوشته اینترنت ملی حصر یک ملت است. بنویسید چرا این روزنامه از اینکه فضای مجازی برای اقشار مختلف جامعه فضای امن بشود می‌ترسد؟
طالبی
*
در شرایطی که فضای کشور ملتهب است همه فعالین سیاسی از هر حزب و گروه باید سخنان دلگرم‌کننده به زبان بیاورند. ایجاد یأس و نا امیدی در جامعه خیانت است.
طبسی
*
حساب معترضین با اغتشاشگران کاملا جداست. اغتشاش ضرر به مال، جان و ناموس مردم است اما اعتراض باعث اصلاح روند غلط و ترقی و پیشرفت کشور را در پی دارد.
9239---0922
*
روزنامه‌های زنجیره‌ای از اینکه سطل‌های زباله در برخی مناطق جمع‌آوری شده اظهار نگرانی می‌کنند ولی برای بیش از سی شهید امنیت که اکنون خانواده‌های زیادی عزادار‌شان هستند نگران نیستند؟ ارزش انسان‌ها به تعقل و تفکر است که برخی متاسفانه فاقد آنند!
طوسی
*
امیدوارم دولت جهادی و انقلابی با کمک مجلس و دستگاه‌های مسئول نسبت به اشتغالزایی، جهش مسکن، تسهیل امر ازدواج جوانان، کاهش فاصله طبقاتی و اجرای عدالت اجتماعی اهتمام جدی نمایند تا در پایان چهار سال اول ثمر دادن این تلاش‌ها را لمس نمایند.
5560---0935
و 6960---0936
*
اگر چنانچه بین مسئولان و نسل جوان درک متقابل و تعامل شکل بگیرد، شکاف‌ها حل شده و خیلی از مسائل به وجود نمی‌آید.
آقایی
*
مفسدین فی‌الارض مثل میلاد حاتم‌آبادی که جرم و جنایت بزرگشان از ترویج فساد و قمار از طریق سایت‌ها و فروش دختران و... محرز است، سزاوار نیست حتی یک روز از بیت‌المال برای چنین افراد رذل و مفسد برای خوراک و پوشاک‌شان هزینه شود.
کهریزی
*
از رئیس ‌بانک مرکزی درخواست می‌شود بانک‌ها را ملزم نمایند برای مصون ماندن از تخریب و آتش‌سوزی توسط بانیان آشوب و اغتشاش و اراذل و اوباش‌، درهای خود را به کرکره‌های برقی مجهز نمایند.
مظفری- لهراسبی- فتحعلیان
*
طبق قانون شهرداری تمام املاک موظفند برای جلوگیری از سقوط افراد یا اجسام به خیابان پس از اتمام سقف طبقات نمای ظاهری ساختمان را با پرده‌های توری و پلاستیکی بپوشانند. خوشبختانه این طرح در ناحیه یک منطقه 14 در حال انجام است. جا دارد از عوامل ناحیه یک این منطقه شهرداری تقدیر و تشکر بشود.
میرزایی
*
در بعضی قهوه‌خانه‌ها اقدام به برپایی بازی مافیا و شرط‌بندی که قمار و کار حرامی است می‌شود. این اماکن باید محل کسب و کار حلال باشد نه قمارخانه.
بیرامی
*
برخی موتورسواران پلاک موتورسیکلت خود را مخدوش می‌کنند یا با زنجیر روی آن را می‌پوشانند و سپس تا می‌توانند تخلف می‌کنند و مقررات راهنمایی و رانندگی را زیر پا می‌گذارند. مامورین نسبت به این تخلفات هوشیار باشند و به وظیفه خود عمل نمایند.
نوری
*
در اینکه بدنه اتوبوس‌های شرکت واحد به خاطر درآمدزایی به محل تبلیغ آگهی‌های تبلیغاتی و تجاری تبدیل شده حرفی نیست ولی چرا شیشه اتوبوس را با این آگهی‌ها می‌پوشانند. آیا نباید آسایش و حرمت مسافرین را هم در نظر بگیرند؟
میرزایی