داعش تصویر ترویست عامل حمله به حرم شاهچراغ را منتشر کرد

 داعش تصویر ترویست عامل حمله به حرم شاهچراغ را منتشر کرد۸ آبان ۱۴۰۱ 

خبرگزاری تسنیم سپاه تروریست قدس عجیب اقدام به خودزنی کرده است چون تصویر ضمیمه شده داعشی مهاجم شاهچراغ شیراز با تروریست مهاجم عمدی کشته شده شاهچراغ شیراز فرق دارد .برای اینکه تصویر مهاجم مسلح حمله کننده موهای جلوی سرش ریخته بود وچهره دوتصویر هم با فرق دارد زیرا این تصویر جوان تراست.ازطرف دیگر فاش شده است که همکاری نزدیک پشت پرده میان سپاه تروریست قدس با داعش وجوددارد .چون ثابت شده دراین سناریو حمله تروریستی به شاهچراغ شیراز باپوشش داعشی همکاری وپذیرش عمل تروریستی وتصویرسازی میان طرفین وجودداشته است.

داعش تصویر ترویست عامل حمله به حرم شاهچراغ را منتشر کرد

گروهک تروریستی داعش، تصویر تروریست عامل حمله به زنان و کودکان در حرم شاهچراخ در شیراز را منتشر کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، این گروهک ساعاتی بعد از انتشار تصاویر ویدیویی از آنچه آن را بیعت تروریست انغماسی اعلام کرد، تصویر این تروریست را در کنار پرچم گروهک مذکور هم در شبکه‌های اجتماعی قرار داد.

گفتنی است در جریان حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ، حضرت احمد بن موسی(ع)، 15 نفر از هموطنان به شهادت رسیده و 19 نفر زخمی و مجروح شدند. چند زن و کودک در میان شهدا و مجروحان این حمله تروریستی به چشم می‌خوردند.

مهاجم تروریست بعد از ورود به داخل حرم مطهر شاهچراغ که همزمان با نماز مغرب و عشاء بود، به سمت زائران تیراندازی کرد و تعدادی از زائران را شهید و مجروح کرد.

بیشتر بخوانید

این فرد مسلح با اسلحه کلانشینکف از درب ورودی باب الرضا وارد و با مقابله خادم ورودی درب مواجه شد و با شلیک به پای خادم با سرعت به سمت شبستان امام خمینی دوید.

امام جماعت در حال تکبیره الاحرام بود که شلیک تیر به خادم زده شد و صدا پیچید. در این لحظه یکی از خدام با هوشیاری به سرعت درب شبستان را بست و جمعیت زیادی در حال نماز جماعت بودند که به لطف خداوند حفظ شدند.