پیامک های قلابی وساختگی سرهم بندی شده دروغ نامه کیهان و خوانندگانش

 پیامک های قلابی وساختگی  سرهم بندی شده دروغ نامه کیهان و خوانندگانش ۲-آبان - ۱۴۰۱

* هرچه جلوتر می‌رویم با اسناد و مدارک به دست آمده معلوم می‌شود برای به آشوب کشیدن کشور طراحی عجیب و عظیمی از سوی دشمنان قسم خورده انقلاب شده بود که به واسطه هوشیاری عمیق مردم دشمن در رسیدن به خواسته‌های شوم خود ناکام شد و بار دیگر محاسبات براندازان اشتباه از آب درآمد.
حیاتی
*
از دستگاههای فرهنگی و قوای مقننه و مجریه و نهادهای فرهنگی ملتمسانه درخواست می‌کنم به جد وارد کار فرهنگی برای مقابله با نظام سلطه و ناتوی فرهنگی شوند. آنها طبق اصطلاح فرانسوی‌ها برای لجنزار کردن کشورهای اسلامی سوگند خورده‌اند که اگر «زن‌ها را در دست بگیریم، همه چیز به دنبال آن خواهد آمد.» شعار اغتشاشگران نیز که «زن، زندگی، آزادی» بود برای اجرای برنامه ناتوی فرهنگی در کشور بود نه اینکه این اوباش دلسوز زنان شده باشند.
نفری
*
باید غربی‌ها یاد بگیرند به بهانه حوادث مختلف در داخل کشور ما بر سر راه توافق هسته‌ای کارشکنی نکنند. انقلاب و نظام از این وقایع عبور خواهد کرد و روسیاهی به ذغال خواهد ماند.
عباس‌زاده
*
کلوخ‌انداز را پاداش سنگ است. دستگاه دیپلماسی مگر چند بار باید از جریان سلطه (آمریکا و اروپا و اذنابشان) گزیده شود تا به ماهیت خبیث و مکارانه آنها پی ببرد؟ آیا باج‌خواهی‌ها و تحریم‌های گذشته کافی نیست؟ لازم است یک بار برای همیشه جواب شفاف و دندان‌شکنی به این جرثومه‌های فساد و تباهی داده شود تا دیگر باج‌خواهی
نکنند.
ابوالقاسمی
*
حال که رئیس‌سیاست خارجی اتحادیه اروپا غیرخودشان را جنگل و وحشی خطاب کرده حق این است که ایران او را برای ورود به ایران و سر میز مذاکره نشستن تحریم کند. مسئولین ما جواب دندان‌شکن به یاوه‌گویی‌های اروپایی‌ها‌ بدهند.
بیگ‌زاده
*
اتفاقات اخیر و ایجاد اغتشاش و ناامنی توسط عده‌ای غربگرا و دشمنان نظام باعث شده که خانواده‌ها نگران فرزندانشان باشند. لازم است همه دست به دست هم دهیم و جامعه و مردم را از این نگرانی‌ها برهانیم. مجلس و دولت و دیگر مسئولان با طرح‌های پخته و سنجیده مانع این پلشتی‌های بدخواهان شوند.
نورعلیان- تهران
*
کمیته اخلاق وزارت ورزش، اعتراض و اغتشاش ورزشکاران را امر طبیعی می‌داند. آدم تعجب می‌کند. کدام کشور این امر را طبیعی می‌داند؟ باید برای این ورزشکاری که با پیام خود مردم را به اغتشاش دعوت می‌کند فکری ‌کرد. ورزشکاری که بدون تحقیق و بررسی و برای خودنمایی تحت تأثیر دشمنان نظام فوت به مرگ طبیعی را قتل توسط نظام معرفی می‌کند بویی از اخلاق نبرده است.
سوری- تهران
*
چرا مسئولین امر با اظهارات ضدامنیتی محمود صادقی که به نیروهای نظامی و انتظامی و حافظ صلح و امنیت اتهام دروغ می‌زند برخوردی نمی‌کند؟
شوندی- عسگری- بیاتی
*
قبل از انقلاب چندتا بچه‌های زیر 8 ساله بودیم و نفری 2 ریال روی هم می‌گذاشتیم تا بتوانیم مجله کیهان بچه‌ها را بخریم و داستان دنباله‌دار «فراری» را بخوانیم که به ما می‌فهماند امن‌ترین جای دنیا «خانه و نزد پدر و مادر» است. پیام من به بچه‌های امروزی این است که امنیت «خانه» را با شیطنت و جوگیر شدن به هم نزنند. تاریخ خیانت انگلیس خبیث از زمان کشف نفت در مسجد سلیمان، آمریکا از سال 1332 تا به حال و... را مطالعه کنید آنها دلسوز ما نبوده و نیستند و قابل اعتماد هم نیستند و ان‌شاءالله در حال فروپاشی‌اند. عامل بیگانه و خائن به وطن
نباشید.
6455---0910
و 7333---0902
*
با قطع اینستاگرام و واتساپ باید فضای جایگزینی برای کاربرانی که از طریق فضای مجازی امرار معاش می‌کردند تدارک دیده شود.
براری
*
در این روزها بازار شایعه به حدی داغ است که اگر یک مجری برای مدتی به مرخصی برود شایعه می‌کنند غیبت او به دلیل عدم همکاری با صدا و سیما است. چرا یک عده با اعصاب و روان مردم بازی
می‌کنند؟
جلیلی
*
حرف‌های رکیک و زننده‌ای که اغتشاشگران به زبان آوردند واقعاً ناراحت‌کننده بود. طبیعی بود که مردم این وحشی‌گری‌ها را محکوم کنند.
سپاسی
*
عَلَم کردن فوت چند دانش‌آموز در روزهای اخیر و حادثه‌ای که در اوین پیش آمد نشان داد وضعیت کشور هر گاه به سمت آرامش پیش می‌رود دشمنان سعی می‌کنند مسئله جدیدی را کلید بزنند و کشور را با این حوادث مشغول نگهدارند. ولی سرنوشتی جز شکست نخواهند داشت.
قلی‌پور
*
راه‌اندازی نخستین پالایشگاه فراسرزمینی به نام ال‌پالیتو در ونزوئلا و پالایش روزانه 100 هزار بشکه نفت خام میدان‌های کشور در این پالایشگاه توسط دولت قدم دیگری برای خنثی‌‌سازی تحریم‌های آمریکا و غرب می‌باشد. مشاهده می‌کنیم که مقاومت جواب می‌دهد.
احسان‌بخش
*
آمریکا و اسرائیل اغتشاشات اخیر را ابتدا با هدف تجزیه ایران از مناطق کردنشین کلید زدند وقتی ناامید شدند سراغ قوم بلوچ رفتند و آن غائله را در زاهدان در شرق کشور به وجود آوردند. این توطئه آنان هم به جایی نرسید به سراغ هم‌وطنان ترک رفته‌اند. مهم این است که ملت ایران توانسته توطئه چند وجهی دشمنان قسم‌خورده انقلاب را شکست بدهد.
کارجو
*
علت اینکه آمریکایی‌ها در اغتشاشات اخیر بیشتر و علنی‌تر از گذشته از اغتشاشگران حمایت کردند این است که دموکرات‌های آمریکا چند روز دیگر وارد انتخابات کنگره می‌شوند در حالی که در مقابل ایران و مذاکرات هسته‌ای نتوانستند امتیازی کسب کنند. دولت بایدن با بازی نمایش حمایت از اغتشاشگران به دنبال کار تبلیغاتی در داخل آمریکا برای پیروزی در انتخابات است یعنی می‌خواهد با ایجاد بی‌ثباتی در کشور از ایران در برجام امتیاز بگیرد.
حبیب‌پور
*
براندازان ایران‌ستیز خواب‌های آشفته زیاد می‌بینند که هیچ کدام تاکنون تعبیر نشده است.یکی از آنان گفته اسلام و تشیع آینده‌ای در ایران ندارد. اگر 2500 سال تاریخ ایران از دوران هخامنشی را در نظر بگیریم حدود 1400 سال آن متعلق به دوران اسلامی است. به این جماعت باید گفت کمی تاریخ بخوانند.
سبحانی
*
چند روز قبل الکس جونز مجری معروف رادیو در آمریکا به خاطر دروغی که 10 سال قبل گفته بود به پرداخت 965 میلیون دلار جریمه شد. چرا مشابه این قانون در ایران برای سلبریتی‌هایی که بلندگو در اختیارشان است و به آتش اغتشاشات می‌دمند وجود ندارد.
خطیب
*
چرا دولت فرانسه و دیگر کشورهای اروپایی با معترضین به وضع موجود گرانی افسارگسیخته سوخت و... این‌گونه وحشیانه با آنها برخورد می‌کنند؟ رسانه‌های دیداری و شنیداری و مطبوعات باید هر روز به نحوه عملکرد دوگانه غرب در مواجهه با معترضین خود و اغتشاشگرانی که نوکر و مواجب بگیر غربند و در کشورمان دست به قتل و غارت و تخریب می‌زنند بپردازند.
تولایی