پیامک های قلابی وساختگی سرهم بندی شده دروغ نامه کیهان و خوانندگانش

 پیامک های قلابی وساختگی سرهم بندی شده دروغ نامه کیهان و خوانندگانش  ۱- آبان- ۱۴۰۱

* رابرت مالی از دولتمردان آمریکا گفته در مورد ارائه ابزارهای اطلاعاتی به مردم ایران متعهد هستیم. از آنجا که ابزارهای اطلاعاتی برای آنان ابزار براندازی است برای رساندن به ایران نه‌تنها تحریم نمی‌کنند بلکه اگر شده رایگان هم در اختیار آشوبگران می‌گذارند. ولی دارو را تحریم می‌کنند.

خوش‌نام

* در اخبار رسانه‌ها آمده بود الکس جونز از نظریه‌پردازان راست افراطی به دلیل انتشار اطلاعات گمراه‌کننده به پرداخت جریمه یک میلیارد دلاری محکوم شده است. پس چرا بی‌بی‌سی و سی‌ان‌ان بابت دروغ‌های هر روزه و هر ساعته خود علیه ایران جریمه نمی‌شوند؟

اسحاقی

* کسانی که تجربه زندگی در غرب را دارند راست و حسینی و بدون دخالت حب و بغض بگویند اگر شهروندی در غرب در رسانه دیگران را تحریک و تشویق به آشوبگری کند با او چه برخوردی می‌کنند و یا اگر کسی با چاقو به مأمور پلیس حمله کند پاسخ پلیس چه خواهد بود؟

فرجی

* بسیاری از خاطرات پدران و مادران شهدا به حدی ارزشمند است که انسان تأسف می‌خورد چرا تاکنون منتشر نشده است. عرضم این است که نگذاریم این خاطرات به فراموشی سپرده شود.

محبوبی

* با توجه به شیطنت آل‌سعود در اغتشاشات اخیر و اکثر حوادثی که به نوعی به کشورمان برمی‌گردد و وجود دست کثیف و یا پول کثیف گاو شیرده آمریکا محرز است، زمان آن رسیده است که مقاومت منطقه درسی فراموش نشدنی به آل‌سعود بدهند تا دیگر جرأت همراهی با رژیم صهیونیستی و شیطان بزرگ در مقابله با نظام اسلامی را نداشته باشد.

بلالی

* قطعا کسانی که شعارهای تند، رکیک و دور از نزاکت می‌دهند از چند حال خارج نیستند. یا بی‌سوادند، یا عامل دشمن و  بی‌دین هستند یا جزء ارا‌‌ذل و اوباش مواجب‌بگیرند.

موحدی

* قانونی نانوشته در سیاست خارجی کشورها حکم می‌کند کشورهایی که در یک منطقه حضور دارند می‌توانند از فرصت همسایگی یکدیگر بهره‌برداری کنند. ایران و عربستان مهم‌ترین کشورهای منطقه استراتژیک غرب آسیا هستند به همین دلیل اگر بین دو کشور تعامل جایگزین تقابل شود ضمن برخورداری از منافع دوجانبه به نظام بین‌الملل این پیام آشکار داده می‌شود که چشم طمع از این منطقه بردارند البته به این شرط که سعودی‌ها دست از ماجراجویی در منطقه بردارند و مانند گذشته خیانت نکنند.

اکرمی

* حوادث اخیر باید مسئولان را به لزوم کنترل جدی فضای مجازی مجاب کرده باشد. در ایام کرونا بی‌تدبیری ما و یا برنامه‌ریزی دشمن همه کودکان‌مان را بدون هیچ کنترلی به تلفن همراه وصل کرد. حالا دیگر نباید گذاشت هر لجنی از رسانه‌های دشمن به قلب‌های پاک جوانان و نوجوانان و کودکان وارد شود. خوب است از خود آمریکا و اروپا مدعی مهد آزادی یاد بگیرند.

میرجعفری

* بیشتر فتنه‌هایی که پشت سر گذاشتیم با یک دروغ کلید خورده است. به دروغ گفتند در انتخابات تقلب شده یک عده به خیابان‌ها ریختند و آن غائله را در سال 88 به وجود آوردند. امسال هم به دروغ گفتند فوت فلان خانم در اثر ضرب و شتم توسط پلیس امنیت اخلاقی بوده است. اغتشاش شکل گرفت و کشور را به آتش کشیدند. امام حسن عسکری(ع) چه دقیق فرموده‌اند همه پلیدی‌ها در یک خانه نهاده شده و کلید آن خانه دروغ است.

پیمان

* منظور از فراهم کردن محیط اعتراض فقط محیط فیزیکی نیست باید در مسائل مختلف امکان گفت و شنود و مطالبه‌گری در چارچوب قانون باشد. مسئولین امر دنبال سازوکار برای این اقدام باشند.

باغبانی

* آقای علی دایی اگر واقعا طرفدار مردم است باید بابت خطای خود که بازی کردن در زمین دشمن با پافشاری بر یک دروغ بسیار واضح است از خانواده مصیبت‌زده پناهی و ملت شریف ایران عذرخواهی کند.

درفشی

* متأسفانه به خاطر حوادث اخیر و حملات ناجوانمردانه به پلیس که حافظ امنیت کشور است، امسال هفته گرامیداشت این نیرو درمحاق واقع شد. شایسته است رسانه ملی و مطبوعات جبران ناجوانمردی‌های در حق حافظان امنیت جامعه را بنمایند و از این عزیزان به نحو مقتضی تجلیل کنند.

3107---0902 و 4250---0919

* از دولت جهادی و انقلابی درخواست می‌شود همان‌گونه که مدتی سامانه تحویل مرغ و تخم‌مرغ مردم به در منازل فعال بود‌، تدبیری اتخاذ شود که داروی بیماران صعب‌العلاج و زمین‌گیر که بعضا با همسر و مادران مسن امکان تردد ندارند و برایشان مشکل است داروخانه‌های متعدد را زیر پا بگذارند تهیه و به همین شیوه تحویل‌شان داده شود.

9239---0922 و 2842---0910

* بیشتر پزشکان متخصص در مناطق بالای شهر تهران مطب دارند ولی هستند پزشکان متخصص معدودی که به فکر محرومان و کم‌درآمدها بوده و در پایین و جنوب شهر به طبابت بیماران می‌پردازند و همه چیز را در پول نمی‌بینند.

اشتری

* برای بیان اعتراضات افراد مخالف باید مکانی در نظر گرفت و با توجه به نوع مطالبات، مسئولین امر نیز در جمع آنها حاضر و پاسخگوی سؤالات و مطالبات حاضرین باشد.

5560---0935

* یک ضدانقلاب در توئیت خود از مردم ایران خواسته هر شب به مدت یک دقیقه همه چراغ‌های منزل را به نشانه اعتراض خاموش کنند. احمق فکر نکرده که این کار موجب ذخیره برق شده و به نفع نظام است. ضدانقلاب از اتو به برق‌زدن رسیده به خاموشی یک دقیقه‌ای. پسرفت از این روشن‌تر.

یاوری

* در حوادث اخیر و مشابه، افرادی که اقدام به کندن نرده‌ها و... می‌کنند آیا پیگیری می‌شود که به کجا منتقل می‌شوند؟ با پیگیری باید هزینه نصب را از آنها مطالبه کرد.

قلعه‌نویی

* دل مدیر مسئول محترم روزنامه زنجیره‌ای برای محاکمه احتمالی برخی دوستان و همفکرانشان می‌سوزد! یعنی با این همه همراهی با دشمن و خسارت زدن به ملت و نظام، نسخه و درخواست انعطاف با خائنین را می‌پیچد! کمی منصف باشید جناب مدیر مسئول؟!

احمدی

* حضور تعدادی از جوانان در اغتشاشات اخیر ثابت کرد ما نسل‌های دهه 60 و قبل‌تر، از این دسته ازجوانان خود فاصله گرفته‌ایم. این مشکل باید حل بشود. این جوانان پرهیجان و احساسی هم فرزندان ما هستند و ما بابت رفتار غلطشان مسئول هستیم.

ایمانی

* شهر رازمیان در منطقه کوهستانی الموت غربی قزوین واقع است، جاده 50 کیلومتر این مسیر بسیار نامناسب و دارای دست‌اندازهای متعدد است. در ایام انتخابات مجلس کاندیداها تلاش کردند و چند کیلومتر آن آسفالت شد. از دولت جهادی انتظار می‌رود مشکل تردد مردم به این شهر را که متاسفانه میراث گذشتگان است مرتفع نماید. یکی از مشکلات اصلی این شهر این است که مسئولین و مدیرانش اغلب ساکن قزوین نیستند. جاده قزوین به حسین‌آباد هم 10 سال است که شاید 10 درصد هم پیشرفت ندارد. چرا؟!

عبدی- ایثارگر

* روشنایی برخی از پارک‌های تهران به دلیل صرفه‌جویی کم شده ولی از آن طرف تخلفات به خاطر تاریکی محیط بیشتر شده است. آیا مسئولین شهرداری خبر دارند در پارک‌های سطح شهر چه می‌گذرد؟

زهره‌وند

* در حالی که محله‌های شمال شهر زاهدان از نعمت گاز شهری برخوردارند‌، محله‌های دیگر شهر چندین سال است همچنان از کپسول گاز استفاده می‌کنند. متاسفانه از علمک‌گذاری هم خبری نیست. این تبعیض نباید ادامه یابد.

خانلو