کشف محموله سنگین سلاح و مهمات جنگی در سیستان و بلوچستان

 اختصاصی| کشف محموله سنگین سلاح و مهمات جنگی در سیستان و بلوچستان۱۰ مهر ۱۴۰۱

پاسداران جنایتکاران همراه با نیروهای اطلاعاتی وامنیتی محاط ومبهوت شده اقدام به خودزنی می کنند چون برای توجیه عملیات جنایتکارانه تهاجمات موشکی وپهبادی خود به مقرکردهای ایرانی دراقلیم کردستان عراق که عامل محرک اعتراضات ضدحکومتی شهروندان شهرهای کردستان ایران بودند این سناریو در زاهدان و استان بلوچستان وزاهدان تکرارشده است بنابراین ازترفند مشابه کپی وبازتولید شده کشف محموله سنگین سلاح و مهمات جنگی استفاده شده است تا توجیه حملات باسلاح سنگین پاسداران جنایتکار به معترضان ضدحکومتی بسیج شود.

اختصاصی| کشف محموله سنگین سلاح و مهمات جنگی در سیستان و بلوچستان

با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان، محموله سنگین سلاح و مهمات جنگی در راستای اغتشاشات و سایر اقدامات امنیتی قبل از ورود به ایران، در مرزهای سیستان و بلوچستان کشف و ضبط شد.

«مهدی شمس‌آبادی» دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان در این ارتباط در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: این محموله پیرو رصد اطلاعاتی دقیق سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و عوامل آن نیز دستگیر شده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان اضافه کرد: در این عملیات 90 قبضه سلاح و 60 هزار انواع مهمات کشف و ضبط شده است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه این سلاح‌ها با قصد ضربه زدن به مردم و ایجاد ناامنی در حال ورود به کشور بود، تصریح کرد: نیروهای امنیتی و انتظامی تمام تحرکات دشمنان علیه کشور را زیر نظر دارند و قبل از اینکه دشمنان بخواهند اقدامی انجام دهند در تور اطلاعاتی آنها گرفتار خواهند شد.