ماجرای فوت "مهسا امینی" از زبان رئیس قوه‌ قضائیه + فیلم

 ماجرای فوت "مهسا امینی" از زبان رئیس قوه‌ قضائیه + فیلم۱۳ مهر ۱۴۰۱ 

دژخیم اژه ای گوش خوار باتجربه بیش از۴ دهه ای دست اندر کار جنایت وخیانت قضایی واطلاعاتی بودن که بادستورخامنه ای رمال به ریاست قوه فاسد قضاییه منصوب شده است تاهمگام با نهادهای سرکوبگر دیگر درخدمت اوامر وی و پیگیر اهداف پاسداران جنایتکار ونیروهای اطلاعاتی- امنیتی علیه معترضان ورسانه های خبری وفضای مجازی باشد . بنابراین معلوم است که جای سئوال نیست که ۳ هفته پس از قتل عمدمهساامینی که فوت جازده شده قراراست چگونه پرونده را پیگیری ورسیدگی کند ونظر دهد؟

ماجرای فوت "مهسا امینی" از زبان رئیس قوه‌ قضاییه + فیلم

رئیس قوه‌ قضائیه گفت: خانم امینی در حدود ساعت ۱۸:۳۰ در روز روشن و در معرض دید همه و حضور برادر و دو نفر از بستگانش به ماشین پلیس هدایت شده است...

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای؛ رئیس قوه‌ قضائیه اظهار کرد: خانم امینی در حدود ساعت 18:30 در روز روشن و در معرض دید همه و حضور برادر و دو نفر از بستگانش به ماشین پلیس هدایت شده است.

وی ادامه داد: در آنجا غیر از بستگانش و مأموران 4ـ5 نفر دیگر هم حضور داشتند؛ از آنجا مستقیم از ماشین ون منتقل شده است به سالنی که فیلم دوربین مداربسته آن منتشر شد.

رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: در آن سالن در جمع عده زیادی می‌نشیند و بلند می‌شود و چند بار با بقیه صحبت می‌کند و در دقایقی از فیلم که همه دیدند، زمین می‌خورد و در کمتر از 2 دقیقه بهیار بالا سرش حاضر می‌شود و بلافاصله اورژانس موتوری می‌آید و بلافاصله بعد از آن با آمبولانس به بیمارستان منتقل شده است؛ همه این اتفاقات در حدود یک ساعت و در انظار مردم اتفاق افتاده است.