ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی راهبرد دشمن در براندازی نظام است

 ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی راهبرد دشمن در براندازی نظام است۲-ابان-۱۴۰۱ 

ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی راهبرد دشمن در براندازی نظام است

 فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه  جنایتکار جنگ افروز باید بگوید شهروندان  معترض وناراضی اهل تسنن دو استان محروم بلوچستان وکردستان را تازگی   کدامین نهادهای سرکوبگر با تهاجم  وحشیانه سرکوب کردند؟ آیا سرکوبگران سنی یا نه وابسته به ارگان های حکومتی زیر کنترل خامنه ای رمال بوده اند آنگاه برای انحراف  اذهان با وارونه گویی  تاکید بر حفظ هوشیاری و بصیرت اقشار مختلف جامعه  کند وبگوید ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی راهبرد دشمن در براندازی رژیم نامشروع  وفاسد  وضدمردمی  ولایت فقیه  است و این برنامه به طور جد دنبال می‌کند.

زاهدان- ایرنا- فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با تاکید بر حفظ هوشیاری و بصیرت اقشار مختلف جامعه گفت: ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی راهبرد دشمن در براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و این برنامه به طور جد دنبال می‌کند.

به گزارش ایرنا سردار محمد کرمی شامگاه یکشنبه در جمع اساتید دانشگاه فرهنگیان زاهدان اظهارداشت: دانشگاه فرهنگیان رسالت بزرگی را برعهده دارد و اصل هر کشوری آموزش و پرورش است چه در حوزه اجتماعی یا فرهنگی که رسالت مهم در امر تربیت نسل آینده هر کشوری را آموزش و پرورش آن کشور ایفا می‌کند.

وی افزود: استان سیستان و بلوچستان بهترین ظرفیت‌های اقتصادی و سرمایه انسانی بسیار جوان و خوبی دارد. همچنین در حوزه تجاری ارتباط خوبی با پاکستان و افغانستان ایجاد شده است.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: سیستان و بلوچستان از لحاظ ظرفیت‌های کشاورزی وضعیت بسیار خوبی دارد بطوریکه از میرجاوه تا جالق به طول ۳۰۰کیلومتر در حال کاشت باغ خرما و گردو هست و ۲ میلیون نهال موز در منطقه زرآباد در حال کشت است.

وی نقش خانواده در کنار آموزش و پرورش را مهم توصیف کرد و اظهارداشت: شکل ارتباط مدرسه با خانواده باید بازنگری شود تا شاهد رشد و پیشرفت در حوزه آموزش و پرورش باشیم.

سردار کرمی با اشاره به حوادث اخیر در کشور افزود: دشمن در جنگ شناختی بسیار فعال است و مشغول کردن ذهن‌ها و هدایت ذهن‌ها را هدف قرار داده و با تمام ابزار کار می‌کند تا امت اسلامی شکل نگیرد.

وی بیان کرد: دشمن می‌خواهد بین شیعه و سنی اختلاف ایجاد کند و رهبر معظم انقلاب فرمودند که در بین شیعه و سنی افراد تندرویی وجود دارند که باید مراقبت شوند و کسانی که بی‌حساب قلم می‌زنند و مطلب داخل فضای مجازی منتشر می‌کنند باید پاسخگو باشند، دشمن در زمان جنگ به تمامی کشورها می‌گفت که تجهیزات جنگی به ایران نفروشند اما امروز با تلاش جوانان و نخبگان عزیز دشمن ترس و وحشت خرید دیگر کشورها از سلاح های پیشرفته ایران را دارد.