چرا لُخت شدی؟!(گفت و شنود)

 دروغ نامه کیهان 3 آبان - 1401

چرا لُخت شدی؟!(گفت و شنود)

بی شرف و دریده و پررو

هم رسوا شده هم بی آبرو

چشم کور میکنه جای زیرابرو

اما مگه از رو میره سربازجو؟

به جای اینکه   ادعا  کنه افشا

اتهام می زنه زیر  چتر حاشا

آمریکا گفته ارسال نکرده است پیام

این میگه  سفیر سوئیس داده پیام

جای نقل  قول  اوین نامه کیهان

چرا سفیر سوئیس نکرده  بیان؟

 هدف  هست  بهانه برای اتهام

علیه  روزی نامه رقیب کنه قیام

باشیوه بازجویی  امنیتی- پلیسی

متهم به پادویی کنه و کاسه لیسی

جالبه سربازجوشده خروس کرده نجوا

 چطورخودش آماده کنه  برای دعوا؟

میره جنگ یه خروس می ریزه پروبال

گفته  تازه لخت شده باشور و حال

سبک بال شده  هم  تر وتازه

آماده شده برای ادامه مبارزه

گفت: چه خبر؟!

گفتم: یکی از روزنامه‌های زنجیره‌ای بدجوری از دست وزیر خارجه کشورمان عصبانی شده است!

گفت: چرا؟! از چی عصبانی شده؟!

گفتم: نوشته است چرا امیرعبداللهیان گفته است آمریکا برای ایران پیام پنهانی فرستاده که آماده است مذاکرات وین را از سر بگیرید!

گفت: حامل پیام سفیر سوئیس بوده و سخنانش هم ضبط شده است.

گفتم: این روزنامه زنجیره‌ای حق دارد عصبانی باشد!

چون امیر‌عبداللهیان آبروی آمریکا را برده است و نشان داده آمریکا از یک طرف درباره آشوب‌ها قمپز در می‌کند و از طرف دیگر پنهانی پیام فرستاده و به غلط کردن افتاده است!

گفت: آبروی آمریکا رفته، به زنجیره‌ای‌ها چه ربطی داره؟ تا کی می‌خواهند به پادویی و کاسه‌لیسی آمریکا ادامه بدهند؟!

گفتم: خروسه رفته بود دعوا کنه انقدر کتک خورد که همه بال و پرش ریخت. بهش گفتند بس کن دیگه آبرو برات نمونده!

گفت؛ هنوز کجاشو دیدی؟! تازه لخت شدم!