اعزام کاروان‌های ویژه راهیان نور به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی

اعزام کاروان‌های ویژه راهیان نور به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی 8 مهر – 95 
روحانی از سفر نیویورک بازگشت و زنجیره توطئه های تکراری از سوی سپاه وبسیج جنگ افروز  بازسازی وتکرار می شود .چون همزمان با لشکرکشی زائر برای اعزام به عراق زیر چتر زائران ا ربعین بسیج  زائده پاسداران وجنگ هم کاروان های راهیان  گور را فعال کرده است.
راهیان نور/اروندکنار و فتح المبین

اردوی سه روزه کاروان‌های راهیان نور ستاد شهید صیاد شیرازی و ستاد شهید باقری به یادمان‌های دفاع مقدس جنوب در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، اردوی سه روزه کاروان‌های راهیان نور ستاد شهید صیاد شیرازی و ستاد شهید باقری به یادمان‌های دفاع مقدس جنوب در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی برگزار می‌شود. مدت اعزام برای این اردوی سه روزه از 19 تا 22 مهرماه همزمان با ایام تاسوعا و عاشوراست. در روز تاسوعا برنامه بازدید از یادمان‌های مختلف برای زائران وجود دارد و مراسم ویژه ظهر عاشورا طبق روال هر ساله در قتلگاه فکه برگزار خواهد شد.
500 نفر اعزام برای کاروان‌های ویژه تاسوعا و عاشورا خواهیم داشت. ثبت نام از 5 مهرماه به صورت اینترنتی آغاز شده و همچنان ادامه دارد. علاقه مندان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات تکمیلی و ثبت نام از اینجا اقدام کنند