'بیش از ۹ هزار نفر' از زمان آغاز حملات هوایی روسیه در

'بیش از ۹ هزار نفر' از زمان آغاز حملات هوایی روسیه در سوریه کشته شده‌اند  9 مهر – 95
اگر سازمان ملل نقش دکوری و تشریفاتی نداشت و شورای امنیت سازمان ملل مروج تبعیض ومدافع زور وقلدری و جنایت و... نبود ودر خدمت منافع و اهداف قلدران حاکم برجهان نبود .پوتین جنایتکار وخامنه ای وپاسداران واعضای حزب ا لشیطان نمی توانستند چنین آسان وبدون پاسخگویی با اعمال جنایت جنگی  علیه بشریت شان در شهرمخروبه و محاصره شده حلب اقدام کنند و سازمان ملل وشورای امنیت سازمان ملل و اروپا وآمریکا نظاره گر باشند . چرا غرب به خصوص آمریکا مقابل تهاجمات نظامی  روسیه و بشار اسد جنایتکار دست به ا قدام متقابل نمی ز نند و جنگنده های نظامی شان را سرنگون نمی کنند؟ مگر زن و مرد وپیر وجوان وکودکان وبیماران سوری مرتکب چه جرمی شده اند که باید چنین بهای سنگینی بدهند و هیچ مدافع وفریادرسی هم نباشد؟ 
بیش از چهار هزار غیرنظامی از زمان حملات هوایی روسیه در سوریه کشته شدند
Image copyrightGETTY IMAGES
Image captionبیش از چهار هزار غیرنظامی از زمان حملات هوایی روسیه در سوریه کشته شدند

   بیش از چهار هزار غیرنظامی از زمان حملات هوایی روسیه در سوریه کشته شدند
گروه دیده بان حقوق بشر سوریه می‌گوید بیش از ۹ هزار نفر از زمان آغاز حملات هوایی روسیه در یک سال گذشته در مناطق مختلف سوریه کشته شدهاند.
براساس این گزارش از این تعداد حدود ۴ هزار نفر غیرنظامی بوده‌اند. دیده بان حقوق بشر سوریه که مرکز آن در بریتانیاست گفته که آمار کشته‌ها شامل نیروهای گروه موسوم به دولت اسلامی( داعش) و همچنین سایر گروههای پیکارجوی فعال در سوریه است.
بشار اسد، رئیس جمهور سوریه پس از پیشروی‌های چشمگیر گروه‌های مخالف در این کشور از روسیه خواست تا به این کشور کمک کند.

روسیه گفته است که هدف از حملات هوایی این کشور مقابله با "تروریست هاست"، اما مقامات سازمان ملل متحد معتقدند مداخله روسیه در خاک سوریه باعث عمیق‌ترشدن بحران انسانی در این کشور شده است.