گزیده خبرهای 21 اسفند -91 قسمت -2


گزیده خبرهای 21 اسفند -91 قسمت -2
انفجار بمب در مسير پليس سراوان
 فتابآ آفآآآااااآاااااا بالاخره  کشتن  افراد بطور سیستماتیک در شهرهای استان محروم بلوچستان  از سوی نیروی انتظامی و پاسداران بدون و اکنش نمی ماند.
يك بمب در مسير خودروي پليس در شهرستان سراوان منفجر شد. به گزارش دانا، صبح ديروز يك بمب در مسير خودروي گشتي پليس در بلوار شهيد مرادزهي شهرستان سراوان منفجر شد. انفجار اين بمب، تلفات جاني نداشته است. اين دومين اقدام تروريستي طي ده روز گذشته در سراوان است
حمله به يك قاضي دادسراي تهران با قمه
مگر امکان  دارد که پس از 34 سال احکام تبعیض آمیز زندان ومرگ صادر کردن دستگاه فاسد قضییه برای همیشه بدون جواب باشد؟
داديار اظهارنظر يكي از دادسراهاي تهران با ضربات قمه مجروح شد. فرهاد شهبازوار، وكيل قاضي شرفي در گفتگو با فارس اظهار داشت: قاضي شرفي سه روز قبل از حادثه احساس مي‌كرد كه تحت تعقيب يك موتور سوار قرار دارد و حتي اين موضوع را به حفاظت اطلاعات قوه قضائيه نيز خبرداد. وي افزود: ساعت 11:30 شب پانزدهم اسفندماه زماني كه قاضي شرفي به سمت منزلش در سعادت آباد در حركت بود، دو نفر موتور سوار به وي حمله كرده و او را با قمه مجروح كردند. شهبازوار تأكيد كرد: قاضي شرفي گمان مي‌كند كه اين حمله از سوي افرادي باشد كه اخيراً به پرونده آنها در رابطه با جعل و كلاهبرداري رسيدگي كرده است. وكيل قاضي شرفي تصريح كرد: وي از ناحيه سر به شدت مجروح شده و هنوز هم پس از گذشت چند روز قادر به حركت نيست. وي از برخورد نامناسب اداره آگاهي گلايه كرد و گفت: روز اولي كه ما براي شكايت به آنجا رفتيم برخورد مناسبي را از پرسنل اداره آگاهي شاهد نبوديم كه عليرغم اينكه دستور مستقيم بازپرس را به رئيس پليس آگاهي تهران داديم اما رسيدگي درستي را شاهد نبوديم
* آمارهاي جديد نشان مي‌دهند ساعتي 16 زوج در كشور طلاق مي‌گيرند
  افول یا سقوط  فرهنگ خانوادگی محور زناشویی از این فاجعه آمیزت ر که در رژیم فاشیستی مذهبی  که ادعای معنویات و اخلاقیات دارد از این بالاتر که  گزارش شده است آمارهاي جديد نشان مي‌دهند ساعتي 16 زوج در كشور طلاق مي‌گيرند!
* آمارهاي جديد نشان مي‌دهند ساعتي 16 زوج در كشور طلاق مي‌گيرند. برخلاف دستورات ديني و سنت‌هاي بومي كه طلاق را مبغوض و آخرين راه‌حل مي‌دانند، متأسفانه اكنون طلاق در بين زوج‌هاي ايراني عادي شده است و با كوچكترين مشكلي جدايي را بهترين راهكار مي‌دانند. براساس آمارها زوج‌هائي كه طلاق مي‌گيرند، اغلب زير 30 سال سن دارند، آمارهاي رسمي نيز حكايت از طلاق روزانه 381 زوج در كشور دارد، يعني هر ساعت 16 زوج در ايران از يكديگر جدا مي‌شوند. گزارش خبرنگار مهر از بررسي آمار طلاق در كشور نشان مي‌دهد طي دهه گذشته، طلاق روند صعودي به خود گرفته است. به طوري كه به اعتقاد كارشناسان آمار طلاق در ايران به زلزله‌اي خاموش تبديل شده است كه هر روز درحال تكان دادن جامعه مي‌باشد. براساس آمار اعلام شده از سوي سازمان ثبت احوال همچنان تهران ركورددار طلاق در كشور است به طوري كه روزانه 90 زوج در تهران از يكديگر جدا مي‌شوند. * حجت الاسلام شجوني معتقد است مصافحه احمدي نژاد با كاري كه خاتمي كرده متفاوت است زيرا خاتمي با جوان‌ها مصافحه مي‌كرد. اين عضو جامعه روحانيت مبارز، در گفتگو با فرارو با تاكيد بر اينكه ضرورتي ندارد بيش از حد به مصافحه محمود احمدي نژاد در ونزوئلا پرداخته شود، گفت: رئيس جمهوري در ونزوئلا مادر هوگو چاوز را در آغوش گرفته كه اولاً درباره تصاوير آن هنوز شك و ترديد است و اطرافيان رئيس جمهوري هم آن را تاييد نكرده‌اند. ثانياً ايشان زن يا دختر جواني را در آغوش نگرفته است، سني از مادر چاوز گذشته است و در رابطه با مصافحه با افراد مسن احكام متفاوتي وجود دارد. وي در پاسخ به اين سوال كه اگر در اين تصاوير به جاي احمدي نژاد خاتمي بود باز هم چنين برخوردي با او مي‌كرديد گفت: آقاي خاتمي با زنان و دختران جوان مصافحه مي‌كرد و اگر هم اعتراضي به رفتار او بود به اين دليل بود
عجب مرغ عزا و عروسی یا چوب دو سر طلایی تدارکاتچی سابق شده است .چون از یک سو تبلیغ برای نامزدی وی می شود از سوی دیگر یکی از فعالان سابق مدعی اصلاح طلب فاش نموده که با طناب پوسیده وی به هیچ چاهی نمی توان رفت؟
«با طناب پوسيده خاتمي نمي شود در چاه رفت». اين مطلب را برخي روزنامه نگاران و عناصر اصلاح طلب فراري در واكنش به نوشته پسر جلايي پور درباره لزوم نامزدي خاتمي عنوان كردند.محمدرضا جلايي پور اخيرا 40 دليل در اين باره نوشته بود اما وب سايت خودنويس از قول برخي عناصر اصلاح طلب فراري نوشت: با طناب خاتمي در هيچ چاهي نمي شود رفت. با آوردن خاتمي، اندك سياست ورزي واقع بينانه و عمل گرايانه اگر با هزينه فراوان به دست آمده، بر باد خواهد رفت و دود آن در چشم حاميان جنبش سبز مي رود.در ادامه اين مطلب آمده است: اگر واقع گرا باشيم با آمدن خاتمي فضا براي خارج كشوري ها شديدتر خواهد شد كه در همان خارج بمانند. يكي ديگر از منتقدين مي گويد: «خاتمي قبلاً شرايطش رو براي شركت در انتخابات گفته... يكي از اون شرايط آزادي تمام زندانيان سياسيه... و برگزاري انتخابات آزاد كه البته فكر مي كنم (مطمئنم) هيچ يك از شرايطش توسط حاكميت قبول نميشه... پس آمدن خاتمي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟»روزبه ميرابراهيمي همكار فراري روزنامه اعتماد نيز مي پرسد: جلايي پور از كجا و بر مبناي چه شواهدي به اين برداشت رسيده كه خاتمي برخواهد خاست و «گام هاي عملي» برخواهد داشت؟ نه كارنامه هشت ساله رياست او چنين نشان مي دهد و نه كارنامه او پس از سال .88 وي مي نويسد: «كيفيت حضور خاتمي در قدرت، عملاً بگير و ببندها را افزايش داد و قرباني هاي بسياري گرفت.»
بیچاره این پاسدار سردار که جانشین پاسدار مشنگ محمدرضا نقدی در سازمان بسیج است که زائده پاسداران است وبدلیل کشته شدن دانش آموزان مدارس از سوی کاروان گور ومرگ اکنون این سردار جانباز پیشمرگه سردار مشنگ نقدی شده وبه جای وی وارد صحنه شده تا لغز خوانی و هذیان گویی های مشنگ نقدی را دنبال کند.  
جانشين رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: علاوه بر دشمنان خارجي متأسفانه عده اي هم در داخل، عقده هايشان از دفاع مقدس و ارزش انقلاب را به حوادث راهيان نور متصل مي كنند كه استقبال گسترده مردم از راهيان نور پاسخ محكمي به آنان بود.سرتيپ پاسدار «علي فضلي» در نشست خبري اين قرارگاه كه صبح ديروز برگزار شد، گفت: راهيان نور حج بصيرتي است كه از سوي مردم و جوانان مورد استقبال قرار گرفته است. جانشين سازمان بسيج مستضعفين ادامه داد: اردوگاه هاي بيست گانه، آمادگي پذيرايي از زائران مناطق عملياتي را دارند و خوشبختانه تمام استان ها در اين مناطق زائرسرا دارند. اكنون آمادگي كامل براي اسكان حداقل 100 هزار نفر در استان هاي ميزبان را داريم.فرمانده قرارگاه مركزي راهيان نور تأكيد كرد: زائران مناطق عملياتي در اردوهاي راهيان نور در 7 نقطه مي توانند شاهد نمايش هاي رزمي نيروهاي مسلح باشند.جانشين سازمان بسيج مستضعفين اظهار داشت: امروز بيش از 95 درصد كاروان هاي راهيان نور نيازهاي مادي شان را از استان هاي ميزبان تهيه مي كنند.فضلي خاطرنشان كرد: در چند سال گذشته هيچ گونه موضوع امنيتي در كاروان هاي راهيان نور نداشته ايم البته در موضوع ايمني حادثه اي در سال گذشته داشتيم كه متأسفانه تعدادي از دانش آموزان، فرهنگيان و برادران سپاهي را بر اثر واژگوني اتوبوس از دست داديم.به گزارش فارس وي افزود: متأسفانه علاوه بر دشمنان خارجي عده اي هم در داخل عقده هايشان از دفاع مقدس و ارزش هاي انقلاب را به اين حادثه متصل كردند اما مردم هوشمندانه با حضور در مناطق عملياتي و استمرار در اردوهاي راهيان نور پاسخ آنها را دادند.جانشين سازمان بسيج مستضعفين خاطرنشان كرد: بعد از آن حادثه 400 هزار دانش آموز به مناطق عملياتي اعزام كرديم. البته بنا داشتيم يك ميليون دانش آموز اعزام كنيم كه با مشكل اعتبارات روبرو شديم كه در اين حوزه كمك دولت را نيز مي طلبيم.وي در پايان با اشاره به اردوهاي راهيان نور دريايي گفت: با همت نيروي دريايي سپاه و سپاه هاي استاني سه سال است كه اردوهاي دريايي راهيان نور آغاز شده و در اين راستا يك كشتي هزار نفري و يك كشتي 700 نفره نيروي دريايي ارتش در نظر گرفته شده و در سال گذشته 80 هزار نفر در اردوهاي راهيان نور دريايي شركت كرده اند.