دیدی قربان گفتم که سیاهدانه است نه باروت؟


دیدی قربان گفتم که سیاهدانه است نه باروت؟
بسیج « تندیس باروت خیس» برای همسر اوباما می فرستد
پس از گزارش حضور درروز عید فرمانده سپاه پاسداران محمدعلی جعفری  در سازمان اردویی راهیان گور در مناطق عملیات جنگی جنوب که امسال کنگره ملی ره آورد سرزمین نور نامیده شد ه است. اکنون  گزارش شده است  که یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی راهیان گور  و گردشگری در گفتگوی خود با خبر گزاری دروغ پرداز فارس  اذعان  کرده  از سفیر سوئیس که حافظ منافع آمریکا در تهران  است دعوت شده تا در این آیین 3 روزه حضور یابد . از سوی  وی تأکید شده  که اگر هم سفیر سوئیس  نیامد ، برنامه ریزی شده که  بعنوان تجلیل  از میشل اوباما همسر اوباما رئیس جمهور آمریکا از طریق پست جایزه بین المللی تندیس باروت خیس برای وی ارسال شود . سلیمانی  افزوده چون اقدامات بسیج  همه‌اش هنر است  ولی معلوم نیست چرا تاریخ از ثبت هنر رزمندگان ما در ۸ سال دفاع مقدس گریزان است و  ثبت هنرنمایی  بسیج  را نادیده  انگاشته است؟ در صورتی که هنر جنگ افروزی بسیج در خدمت پاسداران  آنگونه بوده است  که در دوران جنگ معروف به  یکبار مصرفان شدند . برای اینکه  در نبرد  یا جنگ موهبت الهی نوجوانان دانش آموز بسیجی با آویزان نمودن کلید بهشت پلاستیکی ساخت تایوان  به دور گردن خود وبا نیت ورود به بهشت  گله وار و تکبیر گویان برروی میادین مین جبهه های جنگ می رفتند تا درپایان جنگ خانمان سوز 8 ساله ایران و عراق منتهی به سرکشی جام زهر از سوی خمینی شیاد بدلیل  شکست جنگ شود  سپس برای کنترل جو اجتماعی فاجعه جنایت علیه ی بشریت انکار ناپذیر به وقوع پیوست . زیرا که بدستور خمینی شیاد هزاران زندانیان سیاسی در سراسر زندان های ایران قتل عام شدند.  
 اما گذشته از اینکه در ایران  زنان هنرمند و وکیل و فعال حقوق بشری و اجتماعی و مطبوعاتی در زندان بسر می برند و نیروی انتظامی هر روز یک طرح جدید علیه ی زنان اجرا می کند. بنابراین  سئوال است که  برای چه تجلیل از میشل اوباما همسر رئیس جمهور آمریکا  شده و جایزه هنری تندیس باروت خیس بسیج به وی هدیه شده است؟ برای همین این اقدام هدیه ی تندیس باروت خیس بسیج  به  میشل اوباما همسر رئیس جمهور آمریکا عجیب و بی سابقه می باشد. لذا سئوال است که  توجیه  این عمل تناقض آمیز که مغایرت آشکار با ادعاهای رهبر دارد چیست؟ چون خامنه ای چپ و راست ژست موضع ضد آمریکایی می گیرد و منتقدان و مخالفان و رقبا را متهم به همسویی با اهداف  آمریکای در ایران و منطقه می کند.البته این هنرنمایی هنرمندانه ی بسیج  خرمندرانه و متناقض است. زیرا که تلاش شده صورت مسأله پاک شود . غافل از آنکه بد جوری زیرآب ادعاهای ضد آمریکایی رهبر و سایر مسئولان زده شده است. برای اینکه در این اقدام طنز هنرمندانه ی بسیج، نام باروت برده شده  یاد آور داستان سیاهدانه و  باروت شده است .چون گفته می شود. یکی که با الاغش از روستا باروت قاچاق  به شهر حمل می کرد  در  دروازه ورودی شهر مواجه با داروغه می شود که به وی ایست می دهد تا محموله ی  الاغ  را چک  کند چیست؟ داروغه متوجه می شود که بار الاغ باروت است .  از صاحب الاغ سئوال می شود بار الاغ چیست؟ یارو جواب می دهد سیاهدانه است .داروغه می گوید باروت است نه سیاهدانه .ولی یارو زیر بار نمی رود و می گوید نخیر سیاهدانه است .تا اینکه داروغه مجبور می شود وی را  به داروغه خانه نزدرئیس آن ببرد .پس از وارد داوغه خانه شدن و گزارش دادن، رئیس داروغه خانه از یارو سئوال می کند محموله ی الاغ چیست؟یارو جواب  می دهد سیاهدانه است قربان . آنگاه رئیس داروغه خانه مشتی ازباروت را کف دست یارو می ریزد واز  یارو  سئوال می کندچیست .یارومی گوید سیاهدانه است قربان . در ادامه رئیس داروغه  خانه به صاحب الاغ  می گوید تا دستش را زیرریش خود نزدیک کند. آنگاه باروت را با کبریت را روشن و باروت را  آتش می زند. شعله آتش دست و ریش یارو را می سوزاند . ولی یارو خطاب به  رئیس داروغه خانه  می گوید  دیدی قربان گفتم که سیاهدانه است نه باروت؟
بسیج « تندیس باروت خیس» برای همسر اوباما می فرستد. 10 فروردین -92
مسئول سازمان اردویی راهیان نور بسیج با اشاره به دعوت از سفیر سوئیس به کنگره ملی ره آورد سرزمین نور گفت: برنامه‌ریزی شده تا اگر از سفارت فردی نیاید، تندیس «باروت خیس» از طریق پست برای همسر اوباما ارسال شود.یعقوب سلیمانی در گفت‌و گو با فارس در اهواز یکی از ویژگی‌های مهم راهیان نور امسال برگزاری کنگره ملی ره آورد سرزمین نور دانست و گفت: این کنگره به مدت سه روز در روزهای هشتم، نهم و دهم فروردین ماه در شلمچه و در کنار مقبره شهدای گمنام و جایی قطعه‌ای از بهشت است برگزار خواهد شد.*تجلیل از میشل اوباما.وی اضافه کرد: کنگره ملی ره آورد سرزمین نور با حضور اقشار مختلف مردم، احاد ملت و زائران سرزمین نور برگزار می‌شود و جایزه بین المللی باروت خیس نیز به پاس تجلیل از میشل اوباما همسر رییس جمهور آمریکا تقدیم به وی می‌شود.*ارسال باروت خیس از طریق پست.مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری تاکید کرد: از سفیر سوئیس که حافظ منافع آمریکا است دعوت شده در این آیین حضور یابد که اگر هم نیامد برنامه ریزی شد از طریق پست تندیس باروت خیس برای همسر اوباما ارسال شود.سلیمانی با اشاره به این نکته که تندیس باروت خیس در سرزمینی به همسر اوباما داده می‌شود که همه‌اش هنر است افزود: تاریخ از ثبت هنر رزمندگان ما در ۸ سال دفاع مقدس گریزان است.به گفته وی، آن هنرمندی که رزمندگان اسلام در نبرد نابرابر از خود نشان دادند توصیف ناپذیر است، عبور از دژهای مستحکم در عملیات کربلای ۵ و عبور از اروند با رمز یا فاطمه زهرا همه بیان‌گر این نکته است.