دانش‌آموزان از ۱۳ فروردین ۹۲ به عمره مفرده مشرف می‌شوند.

خبر گزاری دروغ پرداز فارس  در گفتگو با رئیس ستاد عمره دانش‌آموزی از ارائه وام یک میلیون تومانی عمره به تعدادی از دانش‌‌آموزان عمره‌گزار خبر داد و گفت: دانش‌آموزان از ۱۳ فروردین ۹۲ به عمره مفرده مشرف می‌شوند.10 فروردین- 92
خبرگزاری فارس: اعزام دانش‌آموزان به عمره مفرده از ۱۳ فروردین/ ارائه وام یک میلیونی عمره
مگر گفته نمی شود شکم گرسنه دین و ایمان ندارد . یا اینکه  نقل نشده که حکومت با کفرمی ماند .ولی با ظلم نمی ماند . یا اینکه مگر گفته نمی شود چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است؟ چگونه است که در رژیمی که 34 سال دین ابزار قدرت و ثروت و سرکوب و سانسور شده مسئولی وجود ندارد تا به فکر میلیون ها دانش آموزان ترک تحصیل کرده  باشد که تبدیل به کودکان کار خیابانی شده اند. حتی کلامی در این مورد گفته نمی شود؟ یا اینکه مگر زمان زیادی از آتش گرفتن بخاری نفتی مدرسه ابتدایی دخترانه ی شین آباد شهر پیرانشهر در استان آذر بایجان غربی می گذرد و این فاجعه به تاریخ و  فراموشی سپرده  شده است که چگونه کودکان دانش آموز دختر در آتش سوختند و دو نفرشان جان باختند  که اکنون گزارش شده است در  گفتگوی رئیس ستاد عمره دانش آموزی با خبرگزاری دروغ پرداز فارس  گفته شده است که  امسال 2 هزار دانش‌آموز پسر به عمره مفرده اعزام می‌شوند که نخستین کاروان 13 فروردین ماه اعزام می‌شود. مگر پس از 13 فروردین مدارس گشوده نمی شود ؟ برای چه باید 12 روز دیگر دانش آموزان  از کلاس درس محروم شوند و به حج عمره مفرده  بروند؟  سئوال است  ارجحیت  به مدرسه ساختن و رفعکمبود های محیط آموزشی می باشد . یا الویت دادن هزینه ی این سفر به خانواده های محروم وتهی دست   تا فرزندان دانش آموزان خانواده های فقیر وتهی دست  مجبور به ترک مدرسه نشوند و تبدیل به کودکان خیابانی نگردند ؟ آری الویت دادن  به این نیاز ها مهمتر است یا  به حج عمره  مفرده اعزام کردن دانش آموزان بسیجی دست چین شده  تا تبدیل به پاسداران حرفه ای شوند؟
داوود روستایی، قائم مقام سازمان دانش‌آموزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا» اظهار داشت: امسال 2 هزار دانش‌آموز پسر به عمره مفرده اعزام می‌شوند که نخستین کاروان 13 فروردین ماه اعزام می‌شود.وی ادامه داد: مدت سفر عمره برای هر کاروان دانش‌‌آموزی، ۱۲ روز است و تا ۱۲ اردیبهشت ماه ۹۲، سفر عمره مفرده تمام دانش‌آموزان به پایان خواهد رسید. روستایی درباره اختصاص وام عمره به دانش‌آموزان گفت: در استان‌ها وام عمره برای دانش‌آموزان عمره‌گزار پیگیری شد که در اکثر استان‌ها محقق شده است.وی اضافه کرد: در ستاد مرکزی نیز امتیاز ۲۵۰ وام عمره به مبلغ یک میلیون تومان پیش‌بینی شد که بین استان‌ها مختلف توزیع شد.