3300 زندانی در زندان‌های خارج از کشور هستند

خبرگزاری دروغ پرداز فارس : صالحی وزیر امور خارجه هم‌اکنون  3300 زندانی  در زندان‌های خارج از کشور هستند و سالیانه 700 زندانی را آزاد می‌کنیم که جای شان پر می شود.. 5 فروردین -92
گذشته از  مجرز بودن جنبه ی تبلیغاتی – انتخاباتی – ریاست جمهوری این خبر دولتی  که از سوی علی اکبر صالحی وزیر ترور وجاسوسی امورخارجه بیان شده و وی مدعی شده است درباره اقدامات این وزارتخانه برای حل مشکلات ایرانیان زندانی در خارج از کشور و تسریع در روند آزادی آنهاتلاش شده و اظهارداشته است که یکی از کارهای ما پیگیری امور مربوط به آزادی زندانیان ایرانی در خارج از کشور است و گفته در تلاش هستیم تا بتوانیم هر چه زودتر مشکلات این افراد را حل کنیم. در ادامه  بدون آنکه به ریشه وعامل ترک کشور ایرانیان زندانی اشاره  ای کند و بگوید بیشتر زندانیان در کدامین کشور است؟ یا بگوید دلیل زندانی شدن شان چیست؟ ولی افزوده هم اکنون نزدیک به 3300 زندانی به طور متوسط در زندان‌های خارج از کشور هستند و سالیانه 700 زندانی را آزاد می‌کنیم که بیشتر به‌خاطر اقدامات غیر قانونی در زندان به سر می‌برند جالب است که فاش کرده است با آزاد شدن تعدادی از ایرانیان زندانی در خارج از کشور متاسفانه عده دیگری جایگزین آنها می‌شوند .گرچه گفته  نشده است که اتهامات  غیر قانونی بودن زندانیان چیست؟ ولی باید شامل قاچاقچیان مواد مخدر وانسان و  مأموران تروریست های  اعزامی  با پوشش های متفاوت  شود یا جاسوسان هسته ای باشند . البته  آنچه مهم است هر گز اینگونه  کمک ها نه شامل مخالفان فراری زندانی شده  و ارائه راه  حل مشکلات شان نمی شود ، بلکه تلاش  برای مستردد کردن ومحاکمه ومجازات شان کوشش یادسیسه وزد وبند می شود .
به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت علی‌اکبر صالحی وزیر امور خارجه کشورمان درباره اقدامات این وزارتخانه برای حل مشکلات ایرانیان زندانی در خارج از کشور و تسریع در روند آزادی آنها اظهارداشت: یکی از کارهای ما پیگیری امور مربوط به آزادی زندانیان ایرانی در خارج از کشور است و در تلاش هستیم تا بتوانیم هر چه زودتر مشکلات این افراد را حل کنیم.وی در عین حال تصریح کرد: هم اکنون نزدیک به 3300 زندانی به طور متوسط در زندان‌های خارج از کشور هستند و سالیانه 700 زندانی را آزاد می‌کنیم که بیشتر به‌خاطر اقدامات غیر قانونی در زندان به سر می‌برند اما تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مربوط به آنها انجام خواهیم داد.صالحی خاطر نشان کرد: البته با آزاد شدن تعدادی از ایرانیان زندانی در خارج از کشور متاسفانه عده دیگری جایگزین آنها می‌شوند و به همین دلیل روند آزادسازی قدری کند و به تاخیر می‌افتد اما ما به طور مرتب مشغول پیگیری امور مربوط به آنها هستیم.