قفل ماجرای موسوی و کروبی باز نشود در انتخابات دچار مشکل می‌شویم

عسگر  اولادی یک مهر هفت خط فرصت طلب و  غارتگری است که همچون  سایر اعضای باند مافیایی غارتگر مؤتلفه  هدف وحرف اول و آخرشان این است که چگونه می توانند غارتگری بیشتر کنند یا صاحب ثروت های مفت باد آورده ی بیشتر شوند . وی می داند که شرایط سخت بحرانی وخطری است و امکان به خطر افتادن منافع وغارت گری شان وجود دارد . بنابراین فعال شده وبه تکاپو افتاده است و مشغول فعالیت ومعرکه گیری تبلیغاتی ریاست جمهوری می کند تا شاید موفق به وصله پینه کردن و درز گرفتن اختلافات مهار ناشدنی شود به امید آنکه موجب حضور سیاهی لشکر وساندیس خوران بیشتری در 24 خرداد شود تا بستر ساز تقلبات گسترده یا حماسه سیاسی یا مشروعیت تراشی کاذب مورد نظر خامنه ای در سال جدید گردد . برای   همین در ادامه دوره گردی اش در جمع اعضای شورای مرکزی تشکل‌های عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان‌رضوی حضور یافته و در پاسخ به سئوالی مبنی بر موضع جبهه پیروان درباره کاندیداها و  موسوی وکروبی چون وحشت از تحریم وعدم مشارکت دارد .پس بر خلاف نظر آخوند احمد خاتمی که اینان را جزو فتنه گرانی می داند که با ید محاکمه و مجازات شوند . ولی عسگر اولادی  گفته است در این مورد بنده فکر کردم، قفلی است که اگر باز نشود در انتخابات آینده هم دچار مشکل خواهیم شد. چون خامنه ای  گفته فتنه‌گر آمریکا و رژیم صهیونیستی است و من از همین سخن آقا استنباط کردم و گفتم که فتنه جای دیگری است و بین مفتون و فتنه‌زده تفاوت است. همچنین محور اختلاف با جبهه متحد پایداری آخوند مصباح یزدی افزوده در جلسه برنامه تلویزیونی که با حجت‌الا‌سلام آقاتهرانی داشتم، اول برنامه، ایشان نسبت به من موضع داشت تا اینکه من خاضعانه گفتم؛ «بیا سوته‌دلان پیش هم آییم» بعد از این بود که موضع وی هم عوض شد  یعنی به طرف تفهیم کرده که  همدردیم . زیرا که اوضاع بحرانی و خطری است   و منافع همگی  و بقای ننگین رژیم فاشیستی مذهبی را تهدید  می کند.
فرارو- دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در مورد موضع‌گیری اخیرش درباره موسوی و کروبی گفت: «در این مورد بنده فکر کردم، قفلی است که اگر باز نشود در انتخابات آینده هم دچار مشکل خواهیم شد به گزارش فارس، حبیب‌الله عسگراولادی امروز در جمع اعضای شورای مرکزی تشکل‌های عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان‌رضوی در پاسخ به سئوالی مبنی بر موضع جبهه پیروان درباره کاندیداها و مصادیق مد نظر اظهار کرد: «مصداق را در پایان فروردین پاسخ می‌دهم و موضع جبهه پیروان درباره کاندیداها را نیز پس از تعطیلات و زمانی که در جبهه از بین نامزدها به معدود رسیده باشیم، پاسخ خواهم دادوی در مورد اقدامات انجام گرفته برای وحدت اصولگرایان در انتخابات پیش‌رو اظهار کرد: «ما تلاش می‌کنیم که اصولگرایان را زیر پرچم جامعتین جمع کنیم که البته برای رسیدن به وحدت تلاش هم کرده‌ایم، اما الان نمی‌گوییم که نتیجه چه شده است؛ حتی در جلسه برنامه تلویزیونی که با حجت‌الا‌سلام آقاتهرانی داشتم، اول برنامه، ایشان نسبت به من موضع داشت تا اینکه من خاضعانه گفتم؛ «بیا سوته‌دلان پیش هم آییم» و بعد از این بود که موضع وی هم عوض شددبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در بخش پایانی سخنان خود در مورد موضع‌گیری اخیرش درباره موسوی و کروبی گفت: «در این مورد بنده فکر کردم، قفلی است که اگر باز نشود در انتخابات آینده هم دچار مشکل خواهیم شدعسگر اولادی اظهار کرد: «قفل این بود که فتنه را به کروبی و موسوی نسبت می‌دادند؛ در حالی که مقام معظم رهبری فرمودند که فتنه‌گر آمریکا و رژیم صهیونیستی است و من از همین سخن آقا استنباط کردم و گفتم که فتنه جای دیگری است و بین مفتون و فتنه‌زده تفاوت استدبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در زمستان سال گذشته در سخنانی جنجالی اعلام کرد که موسوی و کروبی سران فتنه نیستند. این سخنان حبیب الله عسگر اولادی با واکنش های مختلفی در میان اصولگرایان و اصلاح طلبان روبه رو شد.بخشی از جریان اصولگرا به دفاع از سخنان عسگر اولادی پرداخت و بخشی دیگر به شدت از وی انتقاد کرد، عده ای از فعالان این جریان نیز ترجیح دادند سخنان این سیاستمدار کهنه کار را نه تائید کنند و نه رد. اظهار نظر جنجالی عسگر اولادی در جبهه اصلاح طلبان با استقبال روبه رو شد