سی و یکمین رزمایش الی بیت‌المقدس با رمز محمد رسول‌الله، روزهای 24 و 25 اسفندماه ب


خبر گزاری دروغ پرداز فارس :  سرهنگ سیف معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین گفت: سی و یکمین رزمایش الی بیت‌المقدس با رمز محمد رسول‌الله(ص)، روزهای 24 و 25 اسفندماه با فراخوانی گردان‌های بیت‌المقدس در سراسر کرمان برگزار می‌شود.23 اسفند-91
یک دوست خیلی خوب  لر داشتم که با خنده تعریف می کرد  یک روستایی از روستاهای اطراف یکی از شهرهای لرستان با مشک ماست  ااز روستا عازم شهر بود . بین راه تشنه  اشمی شود به مکانی می رسد که آب چشمه جمع شده بود و بصورت باریکه ای از آن عبور می کرد . خم می شود تا آب بخورد که ناگهان در مشک شل می شود و مقداری از ماست مشک درون آب ریخته می شود . روستایی کمی مکث می کند وخیره به آب می شود. سپس زمزمه کنان می گوید تا  " سپیدی اکنی اخورومت "  یعنی تا آثاری از سفیدی ماست بر آب باشد از آب می خورد . حال داستان زائده  پاسداران بسیج است که ثابت کرده تا رژیم فاشیستی مذهبی نا مشروع  هست سلسله زنجیره ا ی همایش ونمایش ورزمایش بسیج هم وجود دارد.
سرهنگ نصرت‌الله سیف معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار دفاعیخبرگزاری فارس،‌ با اشاره به آخرین رزمایش بسیجیان در سال 91 گفت: سی و یکمین رزمایش الی بیت‌المقدس با رمز محمد رسول‌الله(ص) روزهای 24 و 25 اسفندماه با فراخوانی گردان‌های بیت‌المقدس در سراسر کرمان برگزار می‌شود.وی افزود: انجام بازآموزی آموزش‌های سالانه این گردان‌ها و اجرای رزم شبانه در پنج‌شنبه شب و همچنین اجرای تاکتیک‌های از پیش تعیین شده بر اساس سناریوهای مقابله با تهدیدات نرم، نیمه‌سخت و سخت در روز جمعه در سراسر کرمان صورت می‌گیرد.سیف تاکید کرد: این رزمایش‌ها در همه استان‌ها با اجرای بسیار خوب و همکاری بسیار عالی مسئولین لشکری و کشوری استان‌ها برگزار شد و رضایتمندی مسئولین استانی و بسیجیان را همراه داشت.معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: رزمایش‌های الی بیت المقدس قدرت بسیج را به رخ دشمنان کشانده شد و باعث ایجاد شادابی و اعتماد همه دوستان به بسیج شده است.سیف همچنین اظهار داشت: برای ایجاد آمادگی کامل سازمان رزم بسیج و رساندن سطح آمادگی نیروها به سطح مورد رضایت مسئولین نظام، این رزمایش‌ها را در سال آینده هم ادامه می‌دهیم زیرا موظف به تشکیل ارتش ده‌ها میلیونی هستیم.