مرگ زن ومرد 35 ساله در مشهد.


مرگ  یک زن 35 ساله کارتن خواب بر اثر سرما  و کشف یک مرد مرگ يک معتاد در کال اسماعیل آباد در مشهد.20 اسفند-91
 گذشته از اینکه  در شهر مذهبی  مشهد که زادگاه رهبر است  اتفاقات وحوادثی  به وقوع می پیوندد که بیانگر این  ضرب المثل است که گفته می شود" تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل" چون  فراموش نشده در شهر مذهبی مشهد چگونه از سوی سعید حنایی بسیجی و حمایت نیروی انتظامی و دستگاه آلوده به فساد شهر مشهد تعداد 19 زنان نگون بختان خیابانی را وی ترک موتور می نشاند. سپس در بیرون از شهر اینان را با روسری شان خفه می کرد . مشخص است که شرایط در شهرهای غیر مذهبی چگونه می باشد؟  عجیب اینکه گزارش شده یک رن 35 ساله کارتن خواب بدلیل سرما در مشهد جان می دهد .همینطور  جسد یک مرد 35 ساله ی معتاد در کال اسماعیل آباد مشهد کشف شده است . سئوال است که چرا مسئولی وجود ندارد تا بگوید  برای چه این دو به چنین سرنوشت شومی گرفتار شدند؟ همچنین چرا مسئولی یافت نمی شودتا  اعضای خانواده ی اینان را در آغوش بکشد وتسلیت بگوید؟ از منظر انسانی  چه فرقی خانواده های این دو فراموش شدگان  با دختر و مادر چاوز دارد که  آغوش  وشانه امن احمدی نژاد برایشان باز بود؟
مرگ کارتن خواب بر اثر سرما
خراسان: زن جواني در باغ معروف به باغ آلو جان سپرد. به گزارش خراسان، بررسي هاي قاضي ويژه قتل عمد درباره چگونگي مرگ اين زن مجهول الهويه که ۳۰ تا ۳۵ سال داشت مشخص کرد که او کارتن خواب بوده و بر اثر سرما جان خود را از دست داده است. جسد اين زن براي انجام معاينات به پزشکي قانوني مشهد حمل شد.
مرگ يک معتاد در کال
خراسان: جسد مرد ۳۵ ساله اي که به مواد مخدر اعتياد داشت در کال اسماعيل آباد مشهد کشف شد. به گزارش خراسان، با حضور مأموران کلانتري خواجه ربيع در محل کشف جسد، مشخص شد که هيچ گونه آثار ضرب و جرح ناشي از جنايت روي جسد وجود ندارد و اين فرد بر اثر سوء مصرف مواد مخدر جان باخته است در عين حال جسد وي به دستور قاضي موحدي راد (قاضي ويژه قتل عمد) به پزشکي قانوني مشهد انتقال يافت.