خانواده ی یک کشته ی فتنه 88 بازگشت فتنه‌گران به رأس کار ظلم است

اوین نامه ی کیهان 24 - 93
خانواده  ی یک کشته ی  فتنه 88
خلافت داعشی ولایت فقیه جنگ افروز بحران ساز از 88 تا حال فتنه را مکمل  یا جایگزین سناریوی 13 آبان 58 نموده است که سفارت آمریکا در تهران اشغال شد .سپس زیر چتر ادعای کمیک مبارزه با آمریکا همه صداهای مخالفان ومنتقدان ودگر اندیشان تاحال  محوشد یا خفه و خاموش  شده است .اکنون نیز با بهانه فتنه 88 مشابه همین سیاست دنبال می شود . برای همین است که در اوین نامه ی کیهان سربازجو شریعتمداری گزارشات خبری تولید یا سناریو  علیه ی رقیب مدعی اصلاح طلب متهم به فتنه ساخته می شود تا در جواب علی مطهری که خواهان رفع حصر موسوی وکروبی وزهرا رهنورد شده ولی  گفته شده خانواده   به حساب کشته  شده امیرحسام ذوالعلی  در فتنه 88- ادامه حصر سران فتنه را کمترین خواسته خود دانسته و نسبت به سپردن مسئولیت به فعالان فتنه هشدار دادند.
شهید امیرحسام ذوالعلی یکی از شهدای فتنه 88 است. در پنجمین سالگرد شهادت وی خانواده این شهید در گفتگویی از رئیس جمهور خواستند تا از بازگشت فعال فتنه 88 به مسئولیت‌ها جلوگیری کند و ادامه حصر سران فتنه را کمترین خواسته خود عنوان کردند.پدر شهید ذوالعلی درباره چرایی این خواسته خود گفت: خون داده‌ایم تا دین‌مان حفظ شود. بنا نیست آنها برگردند. چه تضمینی وجود دارد آنها برگردند و فتنه‌ای ایجاد نکنند؟ چه تضمینی وجود دارد فردی که دیروز در فتنه حضور فعالی داشت، دوباره برگردد و اتفاقات فتنه 88 را ایجاد نکند؟ آن روزی که وزیر نبودند آن کارها را انجام دادند، وقتی وزیر شوند چه کار می‌کنند؟ ما این همه شهید دادیم تا یک فضای معنوی در کشور به وجود آید.وی افزود: نمی‌دانم چرا برخی سعی دارند سران فتنه را از حصر بیرون بیاورند یا برخی از آنها را در مصادر قدرت بگذارند؟ چرا حصر باید از آقایان برداشته شود؟ مگر فتنه اتفاق کوچکی بود که بخواهیم به راحتی بگذریم؟ چه تضمینی وجود دارد این آقایان آزاد شوند و اقدامات و رفتارهای قبلی خود را تکرار نکنند؟پدر این شهید در بازگویی خاطرات فرزند شهید در ایام پس از انتخابات 88 گفت: بعد از آن که ساعت 23 آقای موسوی اعلام کرد که پیروز انتخابات است و پس از آن هم آقای خاتمی برای موسوی پیام تبریک فرستاد، امیرحسام گفت «به هر بچه‌ای هم بگویید متوجه می‌شود که اینها می‌خواهند در کشور التهاب به وجود آورندوی در ادامه افزود: روز عاشورای 88 مراسم تعزیه داشتیم. دعای آخر را به امیرحسام دادند. وقتی مراسم تمام شد، دو ساعت بعد در حالی که با صدای بلند گریه می‌کرد، می‌گفت "چطور می‌شود ما زنده باشیم و اینها اینطور به اهل‌بیت(ع) توهین کنند.”
پدر این شهید خطاب به رئیس جمهور گفت: وقتی در روز عاشورا آنها چنین کاری را کردند ما باید چه چیزی را ببخشیم؟ ما از رئیس دولت می‌خواهیم یک فضای معنوی را ایجاد کند. ما انتظار نداریم رئیس دولت افراد فعال در فتنه را در مسئولیت‌ها منصوب کند. حالا ممکن است به خاطر ارتباط‌های دوستی و قدیمی باشد. رئیس‌جمهور اصرار به رابطه با آمریکا دارد، اما ما نیازی به آمریکا نداریم. مقام معظم رهبری بارها تأکید کردند که باید از نیروها و ظرفیت‌های داخلی استفاده کنیم.وی از مسئولان خواست تا پای ارزش‌ها بایستند و ادامه حصر سران فتنه را کمترین خواسته خانواده‌اش عنوان کرد و گفت: این جوان‌هایی که در جریان فتنه 88 شهید شدند، خانواده داشتند، پدر و مادر آنها سال‌ها برای جوان خود زحمت کشیدند. نمی‌دانید با چه زحمتی این جوان‌ها درس خواندند و بزرگ شدند. حصر کمترین مجازات است و حاضر نیستیم آزاد شوند. دیروز وزیر نبودند آن اتفاق‌ها افتاد، اگر امروز مسئولیتی هم داشته باشند می‌خواهند چه کار کنند؟به گزارش تسنیم، مادر شهید امیرحسام ذوالعلی نیز بازگشت سران فتنه را ظلم دانست و گفت: فتنه‌ها همیشه وجود دارد. حالا بچه من در سال 88 شهید شد، اما در سال‌های گذشته مانند 78 و ... هم فتنه داشتیم. عده‌ای که در فتنه 88 بودند و آن آشوب‌ها را ایجاد کردند از خدا نمی‌ترسند که دوباره به رأس کار بیایند؟ این اشخاص اگر بخواهند به رأس کار برگردند، ظلم است. سران فتنه آتش زیر خاکستر هستند و منتظر هستند تا موقعیت دیگری پیدا کنند و جوان‌های دیگری را فریب دهند.