كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 12 خرداد - 95
كيهان و خوانندگان
پیام های دروغ و قلابی اوین نامه ی کیهان سربازجو شریعت نداری

  
     هرچه زمان مي گذرد اين جمله رهبري که فرمودند: آمريکا قابل اعتماد نيست براي مردم ملموس تر و عيني تر مي شود.

    85650936
     آمريکا ابتدا به 2 ميليارد دلار پول ايران دستبرد مي زند سپس متقاضي خريد آب سنگين ما مي شود. با اين ترفند بدون اينکه پول داده باشد به صورت رايگان صاحب آب سنگين ايران شده است. آمريکا در فريب روي دست شيطان بلند شده است! با اين وصف بعضي از مسئولين کشور به شيطان (آمريکا) اعتماد کرده اند.

    صداقت

     حکايت شاخ و شانه کشيدن اصلاح طلبان در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شوراي اسلامي همانند حکايت کبودي زدن بر شانه قزويني مثنوي مولاناست که شير بي يال، دم و اشکم که ديد؟ به هر حال اکنون که وزن کشي ها به پايان رسيد و قد و قواره همه مشخص شد نوبت ايفاي نقش نمايندگان بر وعده هاي داده شده و رفع کاستي هاي اجرايي دولت در حل مشکلات مردم است. همان طور که رهبر معظم انقلاب در پيامشان به مجلس فرمودند، اقتصاد مقاومتي و فرهنگ اسلامي دو اولويت اصلي است مردم منتظر رفع مشکلات عديده به وجود آمده در سه سال اخيرند. اين گوي و اين ميدان!

    طالعي

     اميدوارم نمايندگان مجلس شوراي اسلامي دهم تمام وعده هايي را که به مردم داده اند عملي کنند و در مجلس از حاشيه پردازي هايي که از سوي برخي دولتي ها هرچند وقت يک بار شکل مي گيرد دوري کنند و نماينده مردم در خانه ملت بايد شکوفايي اقتصاد، فرهنگ و... و نيز مستحکم بودن در اجراي قانون را قانون خود بداند.

    86430919
     به شرفم قسم، هميشه به اصلاحات و اعتدال راي دادم. جناب رئيس جمهور! تا کي وضع اقتصادي بد و رکود را تحمل کنم؟ بعد از برجام هم که بدتر شد. يک سال بعد به راي من نياز داري، اما اين بار به کارگرزاده اي از جنس خودم راي مي دهم!

    95580918
     بايد از دستگاه ديپلماسي صميمانه تقدير و تشکر کرد. براي اولين بار از برکات برجام و ديپلماسي الهام يافته از آن، مسئولين بي ارزش سعودي مردم شريف ايران را از انجام فريضه حج محروم کردند. اين است الگوي تعامل دنيا با ايران در پس از برجام؟! 

    89970912
     جناب رئيس جمهور چرا راه آقاي يونسي را دنبال مي کنيد؟ در کدام دولت بعد از انقلاب بين اقوام مختلف تفاوت قائل بوده اند که مي گوييد دولت يازدهم اجازه نمي دهد بين اقوام تفاوتي باشد؟! چرا با ايجاد شبهه، احساسات ملت را به بازي مي گيريد؟

    52060913
     اي کساني که از شهرستاني ها با کلمات زشت ياد کرديد. امروز نمايندگان همان شهرستاني ها در مجلس حضور دارند تا به افراد متکبر نشان دهند همه آحاد اين کشور در پاي صندوق راي تاثيرگذارند، نه يک عده خاص که همه چيز کشور را متعلق به خود مي دانند.

    بخشي- رشت

     با انتخاب حضرت آيت الله جنتي خار چشم انگليس به رياست مجلس خبرگان و آقاي لاريجاني به رياست مجلس شوراي اسلامي باد مدعيان دروغين اصلاح طلبي حسابي خوابيد و به همگان معلوم شد که اين جريان پرمدعا و بلوف زن وزني ندارند.

    13050910
     نتيجه دو انتخابات مجلس خبرگان و شوراي اسلامي نشان داد که بعضي ها خيلي هم نمي توانند سرشان را آن گونه که گفته بودند، راحت روي زمين بگذارند.

    95270913
     بي تدبيري و ديپلماسي منفعل در برخورد با آل سعود در به شهادت رساندن 570 زائر خانه خدا نتيجه اش مي شود تعطيلي حج.

    18100912
     پس از به سنگ خوردن تير غرب براي شناسايي و مصاحبه با دانشمندان هسته اي و به قصد حذف فيزيکي آنها با هوشياري و دورانديشي مقتدايمان، سيا، موساد و ام آي 6 نقشه جديدي طرح کرد تا پليس بد از ايران دعوت کند که در پروژه گداخت هسته اي شرکت کند، نروژ منع تحصيل در رشته هسته اي را ملغي مي کند، شيطان اکبر آب سنگين از ما مي خرد! بدين ترتيب، دشمن به خود زحمت رسيدن به مقاصد خود را از راه هاي پرپيچ و خم نمي دهد بلکه همان روش کهنه قديمي (تحقير کن، سواري بگير) را روي ميز مذاکره مي گذارد! چه زيبا رهبر معظم انقلاب اسلامي فرمودند: مثل نماينده کشور اسلامي مذاکره کنند، مثل نماينده کشور اسلامي قرارداد ببندند!

    79770912
     وزير خارجه عربستان که کسي او را به پادويي هم قبول نمي کند اخيرا هرچه خواسته و از دهان کثيفش بيرون آمده عليه ايران گفته است. کاش مسئولان وزارت خارجه کشورمان که در مقابل وهابي هاي آل سعود هم منفعل شده اند يک جربزه اي از خود نشان بدهند و به اين شيخک تودهني بزنند.

    22450937 و عليمرداني

     همه بدانند خاموش کردن تيربار آمريکا در برجام که آقاي شمخاني از وجود آن خبر داد جز از راه لغو برجام ممکن نخواهد شد.

    22450937
     اگر برجام نتيجه داده بود الان تيم هسته اي کشور نبايد مرتب بين چند کشور در رفت و آمد و مشغول چانه زني باشند. بايد همان روز اول به توصيه رهبري که فرمودند آمريکا قابل اعتماد نيست گوش مي دادند.

    14470911
     آقاي عارف اولويت کار خود را حمايت از 2 فتنه گر سال 88 تا آزادي آنان دانسته بود. اما ايشان بايد به عنوان يک نماينده در مجلس متوجه مي شد که اجراي قانون در مورد فتنه 88 خواسته تمام مردم انقلابي است. حماسه 9 دي مطالبه روشني داشت و آن هم مجازات عاملان فتنه 88 بود.

    95910912
     انتظار اجرايي کردن اقتصاد مقاومتي و رفع معضلات توليد، معيشت و اشتغال مردم و مشکلات عديده جوانان از افراد رفاه زده و ليبرال که هنرشان فقط حاشيه سازي است پنداري عبث و خيالي خام است!

    قاسمي- رودسر

     وقتي معاون سازمان محيط زيست مقبره شهدا و يادمان هاي اين عزيزان را موجب آلوده شدن محيط زيست مي پندارد ديگر از يک زن متهتک چون شادي صدر چه انتظاري مي توان داشت! اين مسلک در هر حال و موقعيتي چنين است.

    عسگري

     آقاي رئيس جمهور از اجراي ناقص قانون سخن گفتند. بله، اگر قانون کامل اجرا مي شد تخلف مديران بيمه و دريافتي هاي کلان شکل نمي گرفت. کارگران بازنشسته بيمه هر ماه با مبلغ کم حقوق خود نمي دانند چگونه زندگي کنند. 

    11340919
     در گذشته روزهاي پنج شنبه شرکت واحد، اتوبوسي را براي عزيمت مردم به بهشت زهرا(س) از ميدان انقلاب در نظر گرفته بود که از اول امسال آن را جمع کرده است. مادران کهنسال شهداي محله هاشمي از اين اقدام شرکت واحد به شدت ناراحتند.

    71200938
     پرداخت ماهيانه 400 هزار تومان به ايثارگران معسر در برابر پرداخت حقوق هاي 70 ميليون توماني به مديران و مسئولان که افشا شده نوعي تحقير رزمندگان است و اينکه اين تحقير آگاهانه يا غيرآگاهانه صورت مي گيرد فرقي نمي کند.

    82200912
     15 سال است که به عنوان يک نيروي جانباز و ايثارگر در يک اداره کار مي کنم ولي نيروي شرکتي محسوب مي شوم. اعتراض هايي که در مورد تغيير وضعيت استخدامي خود داشته ام به جايي نرسيده است. چرا؟

    23610910
     به عنوان يک جانباز انقلاب خواسته ام از هنرمندان کشور اين است که مثل رزمندگان 8 سال دوران دفاع مقدس در دفاع از ارزش هاي کشور پيشقدم باشند. واقعا پسنديده نيست که در جشنواره هاي خارج از کشور يک کارگردان ايراني به خاطر سياه نمايي عليه غيرتمندي مردم کشورش از دست خارجي ها جايزه بگيرد.

    نوراني- جانباز انقلاب

     ما کشاورزان «پادناي سميرم» در دي ماه 93 باغ سيب خود را براي سال 94 بيمه کرديم ولي پس از سرمازدگي محصول، متاسفانه تاکنون بيمه خسارتي بابت آن پرداخت نکرده است. چرا؟!

    61560917
     با گذشت 27 سال از پايان دفاع مقدس، متاسفانه يک خيابان در کلانشهر اراک به نام سه شهيد رضايي (سه برادر) نامگذاري نشده است. چرا؟! از مسئولين امر درخواست نامگذاري خياباني را به نام اين شهيدان دارم