دستگیری 26 دختر و پسر در پارتی نیاوران

وظیفه رهبر انتصابی ولی فقیه حال گیری از مردم  ایران و چوب حراج زدن برمنابع وذخایر کشور است . از سوی دیگر نیروی انتظامی سرکوبگر وصل به  این رهبر دکوری خامنه ای  وصل است وتابع  اوامر  و دستورات وی می باشد .برای همین به جای اینکه در خدمت مردم باشد وامنیت وآرامش شهروندان را تأمین کند .اما همچون رهبرش علیه امنیت مردم اقدام می کند . زیرا  نیروی انتظامی یا طرح های سرکوبگرانه با بهانه های گوناگون علیه جوانان ناراضی وزنان اجرا می کند یاازدیوار خانه های مردم بالا می رودو بشقاب های ماهواره ای را جمع می کند یا اینکه یورش به پارتی هامی برد و بااهانت و تحقیر وضرب وشتم دختران وپسران را بازداشت می کند.تا فضای خفقانی  ادامه یابد و مانع از حضور ناراضیان توی خیابان ها شود.
26 دختر و پسری که در یک مجتمع مسکونی واقع در نیاوران تهران اقدام به برگزاری جشن مختلط (پارتی) کرده بودند، دستگیر شدند.
به گزارش رکنا، دوشنبه شب 15 شهریورماه مامورین نیروی انتظامی طی تماس شهروندان مبنی بر برگزاری یک پارتی و ایجاد مزاحمت برای همسایه ها قرار گرفتند که با بررسی های صورت گرفته توسط پلیس خبر مورد تایید قرار گرفت.
با دستور مقام قضایی پلیس وارد عمل شده و در جریان بازرسی از واحد مسکونی 11 دختر و 15 آقا که با ظاهری نیمه عریان و بد حجاب بودند دستگیر شدند.
در جریان این دستگیری مقادیری نیز مواد مخدر و نیز مشروبات الکلی کشف و ضبط شد
.