خسارت 50 تا 100 درصدی روستاهای کلیجان‌رستاق ساری بر اثر طوفان

بخشدار کلیجان‌رستاق ساری خبر داد
خسارت 50 تا 100 درصدی روستاهای کلیجان‌رستاق ساری بر اثر طوفان  12 شهریور – 95
بیچاره شهروندان روستایی خسارات دیده بر اثر طوفان شدید که نه فریادرست کمک کننده مالی وجود ندارد که امداد وخدمات رسان هم وجودندارد  تا کمک شان کند.
خبرگزاری فارس: خسارت 50 تا 100 درصدی روستاهای کلیجان‌رستاق ساری بر اثر طوفان
بخشدار کلیجان‌رستاق ساری از خسارت 50 تا صددرصدی روستاهای بخش کلیجان‌رستاق ساری بر اثر طوفان صبح امروز خبر داد.
سیدتقی رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارتباط با میزان خسارت طوفان شب گذشته به مناطق روستایی این بخش اظهار کرد: منازل دو روستای دلاخیل و سلیم‌شیخ این بخش به صورت 100 درصد خسارت دیدند.
وی تصریح کرد: منازل روستاهای سلیم بهرام، پهنه کلاجنوبی و شمالی، دلاخیل، گرمرود، گرمستان، سرکت، بالاهولار و شهر هولار نیز در اثر طوفان صبح امروز دچار خسارت جدی شدند.
بخشدار کلیجان‌رستاق ساری اضافه کرد: در ساعت اولیه صبح امروز در منطقه حضور داشتیم و مسؤولان بنیاد مسکن برای بررسی وضعیت نیز حضور پیدا کردند که در حال بررسی میزان خسارت هستیم.
وی اضافه کرد: برق برخی از مناطق قطع است، اکیپ‌های برق‌رسانی در منطقه حضور دارند، به دلیل طوفان شدید در برخی از مسیرهای راه روستایی و حتی راه اصلی مازندران به سمنان شاهد جمع شدن خس و خاشاک بودیم که با حضور اکیپ‌های جاده‌ای مشکل برطرف شده است.
رسولی با بیان اینکه خسارت‌ وارده در روستاها بین 50 تا 100 درصد است، گفت: امکانات اولیه توسط هلال احمر در سطح روستاهای این منطقه توزیع شده است.
بخشدار کلیجانرستاق ساری در پایان یادآور شد: مسؤولان فرمانداری شهرستان ساری نیز از ساعت اولیه در منطقه حضور داشتند و بررسی خسارت‌ها در حال انجام است و پس از تعیین خسارت درباره نحوه کمک‌رسانی به خانواده‌ها برای پوشش سقف‌ منازل تصمیمگیری میشود.

به گزارش فارس، طوفان شب گذشته بر اساس اعلام معاون جمعیت هلال احمر مازندران به 858 خانوار خسارت وارد کرد همچنین کانون خسارت‌ها شهرستان قائم‌شهر بوده است.