کشورهای اسلامی در برابر جنایات آل‎سعود سکوت نکنند

رئیس سازمان حج و زیارت:
کشورهای اسلامی در برابر جنایات آلسعود سکوت نکنند/ احدی نمیتواند جلوی مناسک حج مسلمانان را بگیرد  22 شهریور – 95
این باباداستان موش به سوراخ نمی رفت جارو بر دم خودبسته بود را بطور کمدی باز سازی کرده است . چون رژیم وارونه ی ولایت فقیه در بین 44 کشوراسلامی فقط دو هم پیمان سوریه وعراق دارد ولی این رئیس دکوری سازمان حج وزیارت فتوای عدم سکوت کشورهای اسلامی درمقابل عربستان را صادر کرده است . درحالی که زائران این کشورهای اسلامی درمراسم حج مکه حضور دارند.
خبرگزاری فارس: کشورهای اسلامی در برابر جنایات آل‎سعود سکوت نکنند/ احدی نمی‎تواند جلوی مناسک حج مسلمانان را بگیرد
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه عربستان با دادن پول، دهان بسیاری از کشورهای جهان را بسته است از کشورهای اسلامی خواست تا در برابر جنایات آلسعود سکوت نکنند.
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سعید اوحدی صبح امروز در گفتوگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری فصلالخطاب است و امیدوار هستیم فرمایشات ایشان دهانهای بسته را باز کند.
وی با بیان اینکه مطالبه خانواده‌های شهدا و مقام معظم رهبری در فاجعه منا باید محقق شود، تصریح کرد: در داخل کشور تمامی دستگاه‌های اجرایی با محوریت دستگاه دیپلماسی تلاش کنند تا از ظرفیت‌های بین‌المللی و داخلی بهره بگیرند تا این مطالبات محقق شده و بر زمین نماند.
رئیس سازمان حج و زیارت پیگیری احقاق حقوق خون شهدای فاجعه منا را یک ضرورت جدی برشمرد و افزود: این اقدامات بارقه امیدی در جامعه ایجاد خواهد کرد.
اوحدی با اشاره به مظلومیت شهدای منا بیان کرد: نهیب و فرمایشات مقام معظم رهبری درهای سردخانه‌های عربستان را باز کرد و امیدواریم که با فرمایشات معظم ‌‎له در دیداری که با خانوادههای شهدای منا داشتند دهان کشورهایی که به خاطر پول بسته شده باز شود.
وی از کشورهای اسلامی خواست تا در برابر جنایات آل‌سعود سکوت نکنند و تاکید کرد: تشکیل کمیته حقیقت‌یاب و تشکیل مجموعهای از نخبگان و خبرگان از مطالبات مقام معظم رهبری در پیگیری خون به ناحق ریخته شهدای منا و بررسی جنایات آلسعود بوده است.اوحدی با تاکید بر اینکه خانه خدا مختص به یک کشور یا یک شخص نیست، ابراز کرد: سرزمین وحی که خانه امن الهی در آن قرار دارد متعلق به جهان اسلام است و احدی یا کشوری نمیتواند جلوی مناسک حج مسلمانان را بگیرد.