واکنش فرمانده انتظامی فارس درباره نمایش اتباع بیگانه در پارک

واکنش فرمانده انتظامی فارس درباره نمایش اتباع بیگانه در پارک 21 شهریور -95
این بازی تکراری تکذیب کردن ها  یادآور یک بازی دوران  بچگی با گل گنبدی است که  در پایان گفته می شد این بازی دیگر مو درآورده است. برای اینکه  تکذیب کردن ها تاریخچه 38 ساله دارد . تصاویر وگزارشات مستند در فضای مجازی وجوددارد که تکذیب کردنش تبدیل به تف و تاق وریش  برایت کذیب کنندگان خواهدشد . یا اینکه تداعی کننده  اصطلاح بازی کردن چیزبد بدبو باچوب وبرهم زدن وبوی گندآزارد هنده بیشتر درآوردنش است . برای اینکه تاازسوی شهروندان ایرانی و مقامات وشهروندان افغانستانی موردا عتراض شدید واقع شده است. داستان  کی بود کی بود من نبودم شروع شده است .

سخنگوی ناجا گفت: مطالب منتشرشده در رسانه‌ها و فضای مجازی با عنوان (به نمایش گذاشتن اتباع بیگانه) در شیراز قویا از سوی فرماندهی انتظامی استان فارس تکذیب می‌شود.
به گزارش خبرنگار مهر سردار سید منتظر المهدی با اشاره به مطالب منتشر شده در فضای مجازی درباره نمایش اتباع بیگانه دستگیر شده در شیراز گفت: اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی برای برخورد با خرده فروشان مواد مخدر، سارقان مسلح، عادی، تحت تعقیب، اراذل و اوباش و مجرمان فراری بنا به خواست مردم شیراز به خصوص محلات هدف، با هماهنگی دستگاه قضائی به اجرا درآمده بود.
وی افزود: با اجرای این طرح ماموران یگان‌های پلیسی اقدام به دستگیری تعدادی از مجرمان و متهمان تحت تعقیب کردند که در این راستا برای اقدامات پلیسی و تحقیقات مرتبط با جرائم مربوطه، دستگیرشدگان در زمین چمن یکی از مراکز انتظامی به صورت موقت تحت نگهداری پلیسی قرار گرفته بودند.
سخنگوی ناجا گفت: پس از پایان اجرای طرح، بلافاصله با حضور قاضی، متهمان دستگیرشده تعیین تکلیف شدند و متهمان سابقه‌دار به بازداشتگاه منتقل شدند.
وی ادامه داد: از آنجایی که حضور متهمان دستگیر شده برای ساعاتی کوتاه بود لذا مطالب منتشره در رسانه‌ها و فضای مجازی با عنوان (به نمایش گذاشتن اتباع بیگانه) قویا از سوی فرماندهی انتظامی استان فارس تکذیب می‌شود.