كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 4 مهر- 95
كيهان و خوانندگان
پیام های قلابی و دروغ  اوین های کیهان سربازجو شریعت نداری

    * فرا رسيدن هفته دفاع مقدس را بر حماسه آفرينان جنگ تحميلي طي 8 سال مقاومت و ايثار و خون فشاني شهدا، ايثارگران، جانبازان و خانواده محترمشان، همچنين ادامه دهندگان اين راه يعني مدافعان حريم اهل بيت عصمت و طهارت(ع) را درود و سلامي بي پايان به منش آنها مي فرستيم و از خداوند پيروزي تمام نيروهاي مقاومت در برابر کفر جهاني را خواستاريم.
    
فخرالساعه- جانباز، طاهري، روشن
    *
آقاي رئيس جمهور! در آتش بس سوريه مشاهده کرديد که آمريکا با وجود توافق بر سر آتش بس بين دولت قانوني سوريه و گروه هاي تروريستي، اين آمريکا بود که با نقض آتش بس به جنايت هاي خود در منطقه و حمايت از گروه هاي تروريستي ادامه داد، آنگاه شما از قول دادن شيطان بزرگ سخن مي گوييد؟!
    
سيداحمد محبوب
    *
با وجود سال ها جنايت آمريکا در منطقه و جهان و در ايران قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب تا به حال آمريکا به کدام تعهد خود عمل کرده است که آقاي روحاني انتظار دارد آمريکا به تعهدات برجام پايبند باشد! در موضوع برجام ديگر همه مردم ايران مي دانند که خصومت جبهه استکبار با ايران به دليل برنامه هسته اي نبود که برجام بخواهد آن را حل کند.
    
عليرضا شيراحمدي- کرمانشاه
    *
به آقاي رئيس جمهور عرض مي کنم آزموده را آزمودن خطا است چرا 37 سال تجربه، هشدارهاي رهبري و تذکرهاي دلسوزانه دوستان را براي عبرت گرفتن کافي ندانسته مجدداً به وعده هاي آمريکايي ها دل خوش کردند که حالابالاخره مجبور شوند به سابقه ديرينه بدعهدي آمريکا اعتراف کنند؟
    
نيک نام از قم
    *
کاش رئيس جمهور در سخنراني سازمان ملل نسبت به بدعهدي آمريکا در برجام يک موضع گيري انقلابي داشتند نه اين گونه منفعلانه.
    0219031
    *
رئيس کميته روابط خارجي مجلس نمايندگان آمريکا و برخي ديگر از مسئولان آمريکايي از انتقال باقي مانده گروهک تروريست و تبهکار رجوي از عراق به يکي از کشورهاي اروپايي ابراز خوشحالي کرده اند. در چنين وضعي چرا بعضي از مسئولان ما در طرفداري از گروه هاي مقاومت شجاع نيستند؟
    13240910
    *
مردم تا کي بايد فقط شنونده دريافت هاي نجومي حرام باشند و با حقوق هاي زير يک ميليوني خود بسوزند و بسازند؟ آيا فرصتي براي برخورد با اين حرام خواران فراهم خواهد شد؟
    41590912
    *
تا زماني که از مديران جهادگر و انقلابي در اکثر عرصه هاي اجرايي کشور استفاده نشود از افشا شدن فيش هاي نجومي در آينده و مفاسد مالي نبايد متعجب شد.
    
دکتر کاردان
    *
کساني که آقايان دولتي آنان را ذخيره نظام ناميده اند اگر در طول اين چند سال پول هاي نامشروعي را که از نظام به يغما برده و در جيب مبارکشان ذخيره کرده اند برگردانند و اظهار پشيماني و توبه هم بکنند نمي شود ذخيره نظام ناميد و کساني هم که اين افراد را تاييد کنند و نام و نشان بدهند در جرم شان شريک ا ند. بنابراين القابي مانند سوء استفاده گر، غارتگر، اشرافي و خائن شايسته ترين عنوان ها براي چنين افرادي است.
    
مهدي ضيائي
    *
زندگي برخي مسئولين نظام بسيار ساده و معمولي است ولي برخي ديگر از آنها متاسفانه با زهد و ساده زيستي خداحافظي کرده و به زندگي تجملاتي و کاخ نشيني روي آورده اند در بالاي شهر تهران زندگي مي کنند و... چرا؟! کساني که به اين کاخ نشيني ها عادت کرده اند چگونه مي توانند از حال کوخ نشينان مطلع شوند و درد آنها را دوا نمايند.
    62140915
    *
مسئولان کاخ نشين و برخوردار از زندگي اشرافي رفتار و منش انقلابي را شعار تاريخ گذشته مي دانند و همه چيز را در زدوبند سياسي مي بينند!
    73990990
    *
دولت يازدهم کي مي خواهد به فکر اشتغالزايي، امنيت شغلي و ثبات در کار براي قشر کارگر جامعه باشد؟ اين دولت اشتغالزايي که نداشت، افراد زيادي هم به دليل نبود امنيت شغلي و رکود بازار از کار بيکار شده اند و از فردي که شغل از دست داده حمايت نمي شود. 
    
محمد ميرزاجانگر - تهران
    *
حدود سي و هشت کشور عضو FATF هستند. دستگاه ديپلماسي از تک تک آنها استعلام کند چه کساني را تروريست مي دانند؟ گويا کلاهي گشادتر از برجام قرار است بر سر مسئولين دولتي ما بگذارند.
    
شيخ علي - بازنشسته فرهنگي از تهران
     *
روند برجام نشان داد که مسئولين دولتي با دور زدن قواي ديگر از بسياري خطوط قرمز در حين اجرا عبور کردند. متاسفانه مشابه همين روند در قراردادهاي FATF و نفتي ديده مي شود که با دور زدن مجلس و در ايام تعطيلي آن را به تصويب رساندند. آيا اين نوع قراردادها کودتاي خاموشي عليه نهادهاي انقلابي در حفاظت از دستاوردهاي انقلاب اسلامي نيست؟
    73990990
    *
آقاي ظريف وزير خارجه کشورمان به جاي مقاله نويسي در محکوميت مواضع رژيم پليد آل سعود و بارگذاري آن در شبکه هاي مجازي در ميدان عمل کاري انجام بدهد. چرا در اجلاس سران کشورهاي غيرمتعهد در جهت افشاي جنايت هاي اين رژيم کاري صورت نگرفت؟
    06090915
    *
فرزند من که بازنشسته تامين اجتماعي هستم با مدرک ليسانس دو سال است به هر دري مي زند کار برايش نيست. ولي فرزند يکي از بستگان با ديپلم در استانداري با بند «پ» به کار گيري شده است! آيا مسئولي هست که به چنين بي عدالتي هايي رسيدگي کند؟
    
رجب پور - مرودشت
    *
گويا شوراي اقتصاد دست مسئولان وزارت نيرو و سازمان آب را باز گذاشته که هر رفتاري را با مشترکين بکنند. در قبض هاي جديد حق آبونمان دو برابر شده و به هيچ شکايت و اعتراضي ترتيب اثر نمي دهند. چرا؟
    70540935
    *
از مسئولان وزارت بهداشت مي خواهيم به وعده خود مبني بر جمع آوري قليان از سطح سفره خانه ها و چايخانه هاي سطح شهر به ويژه در تهران عمل نمايند. سال تحصيلي شروع شده با اين حال بساط قليا ن کشي پابرجاست و اقدام بازدارنده اي صورت نمي گيرد. چرا؟
    
مينايي
    *
از مسئولين وزارت بهداشت درخواست مي شود جلوي دلالي هاي پزشکي را بگيرند. وقتي به پزشک خصوصي مراجعه مي کني بايد حتما به آزمايشگاه و يا داروخانه اي بروي که دکتر تاييد مي کند - يعني قبلابا هم ساخته اند، مثل برخي از رانندگان اتوبوس هاي جاده اي و غذاخوري ها! در نتيجه يک آزمايشگاه خون مربوط به هورمون 180 هزار تومان با دفترچه! تمام مي شود.
    91070917
    *
براي رفع حشراتي که فضاي شهر از آن پر شده است، مسئولان بعد از چند روز بررسي به اين نتيجه رسيده اند که بايد چند ارگان با هم همکاري داشته باشند! نمي دانم چرا هميشه براي هر موضوعي ارگان هاي زيادي بايد درگير شوند شايد به اين شکل با شانه خالي کردن و به گردن هم انداختن مسئله حل مي شود! 
    5831021
    *
از مسئولين صدا و سيما درخواست مي شود نسبت به راه اندازي شبکه زيارت با هدف ترويج معارف اسلامي شيعي اقدام نمايند. از بين 25 شبکه فعال تنها يک شبکه مذهبي (شبکه قرآن) فعال است.
    61580936
    *
با توجه به آغاز سال تحصيلي جديد از مسئولين وزارت آموزش و پرورش درخواست مي شود که از همين اولين روزها مشکل شير آب و مايع دستشويي مدارس را مرتفع نمايند تا دانش آموزان با مشکل روبرو نشوند.
    62630938
    *
يک شارژ دو هزار توماني را از مغازه مي گيريم دو هزار و دويست تومان. بعد از شارژ هم دويست تومان بابت ارزش افزوده و... کسر مي شود. يعني براي هر صد هزار توماني بيست هزار تومان اضافه!