پرداختن به مسائل حاشیه‌ای باعث فراموشی ماجرای حقوق‌های نجومی

سلیمی در گفت‌وگو با فارس:
پرداختن به مسائل حاشیه‌ای باعث فراموشی ماجرای حقوق‌های نجومی و ایرادات قراردادهای نفتی نخواهد شد  12 شهریور – 95
یحران آفرینی های زنجیره ای برای عبور از بحران تاریخچه 38 ساله دارد .زیرااز ابتدای شکل گیری رژیم وارونه ولایت فقیه برای حذفم خالفان و انحراف اذهان عمومی پیوسته بحران آفرینی شده است . بنابراین مشخص است پس ازانتشارنوار صوتی منتظری که پس از 28 سال سکوت پرونده جنایت علیه بشریت تابستان 67 گشوده شده است .می بایست برای به حاشیه بردنش بطور سیستماتیک سناریوسازی یا بحران آفرینی های ادامه دار شود تا موجب انحراف اذهان عمومی از بازتاب روشنگرانه نوار صوتی منتظری برای نسل جوان  گردد.
خبرگزاری فارس: پرداختن به مسائل حاشیه‌ای باعث فراموشی ماجرای حقوق‌های نجومی و ایرادات قراردادهای نفتی نخواهد شد 
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی با اشاره به برخی تلاش‌ها برای کمرنگ کردن مشکلات اصلی کشور گفت: پرداختن به مسائل حاشیه‌ای باعث فراموشی ماجرای حقوق‌های نجومی، مشکلات عدیده نظام بانکی و ایرادات قراردادهای نفتی نخواهد شد.
محمد امین سلیمی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری فارس، با اشاره به تلاش برخی از دولتمردان و جناح‌ها برای کمرنگ کردن مشکلات اصلی کشور،گفت: پرداختن سلیقه‌ای و جناحی به مسائل مختلف و همچنین ایحاد انحراف در اذهان عمومی از ویژگی‌های بارز دولت یازدهم و رسانه‌های حامی آن بوده است.
وی ادامه داد: متاسفانه با وجود مسائل متعددی از قبیل حقوق‌های نجومی و فسادهای اداری و دست اندازی‌های متعدد به بیت‌المال و همچنین بحث‌های متعددی که در رابطه با قراردادهای نفتی و تاثیر آن بر سرنوشت کشور وجود دارد، برخی‌ها تلاش می‌کنند اذهان مردم را با مسائل حاشیه‌ای منحرف کنند.
این فعال دانشجویی با اشاره به تلاش اصلاح‌طلبان برای تخریب شهرداری و شورای شهر تهران، ادامه داد: چه شده که رسانه‌ها و جریاناتی که تا دیروز تمامی تیترها و گزارش‌های خود را به کنسرت‌ها و مسائل حاشیه‌ای اختصاص داده بودند یکباره به صورت هماهنگ علم عدالتخواهی بلند کرده‌اند و طرفدار مبارزه با فساد شده‌اند.
وی افزود: برخی رسانه‌ها تا دیروز حامی افرادی بودند که در زمان حضورشان در شهرداری فجایع اقتصادی اثبات شده‌ای را رقم زدند ولی امروز ناگهان به فکر مردم افتاده‌اند و نقش شاکی را ایفا می‌کنند.
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با تاکید بر حفظ روحیه مطالبه‌گری و انقلابی جریانات اصیل انقلابی تصریح کرد: فساد و ویژه خواری در هر کجا که باشد مذموم و زشت است و برای ما تفاوتی نمی‌کند که کدام نهاد و ارگان دست به اقدامات غیر قانونی زده است و هر کسی که باشد باید مطابق قانون با آن برخورد شود.
این فعال دانشجویی تاکید کرد: شفافیت حلقه مفقوده این‌گونه جریانات اخیر در کشور است. انتظارمی‌رود سازمان بازرسی کل کشور و شهرداری تهران در اسرع وقت نسبت به بررسی این قضیه اقدام کنند و گزارش آن را به اطلاع عموم مردم برسانند و در صورت اثبات با برخورد قاطع با عواملی که به هر نحو در این قضیه دست داشته‌اند صلاحیت و صداقت خود را به اثبات برسانند.

وی در پایان اشاره کرد: این‌گونه اتفاقات و پرداختن به مسائل حاشیه‌ای باعث فراموشی رسوایی‌های اخیر پیرامون حقوق‌های نجومی، مشکلات عدیده نظام بانکی و ایرادات قراردادهای نفتی نخواهد شد، این موارد نیز باید در روند قانونی خود قرار بگیرد و مانند باقی مسائل پیگیری شود.