كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 21 شهریور - 95
كيهان و خوانندگان
*چه خوب بود که ابزارفشار بین المللی وجود می داشت تا آنقدر قدرت داشت که می توانست رژیم های نامتعارف ضد استبدادی که رژیم فاشیستی- مذهبی ولایت فقیه بدترین شان می باشدوادار می کرد تا تن به برگزاری یک همه پرسی آزاد بدهند تاشهروندان قادر باشند بدون ترس وواهمه آزادانه نظرشان را بیان کنند تا مشخص شود چرندیات توهین آمیز ووارونه که حالت نمک پاشیدن برروی زخم شهروندان ایرانی  می باشد که سربازجو شریعت نداری عضو اطلاعات سپاه به نام مردم ایران جا می زند چقدر غیرو اقعی است .چون درپیام دروغ و قلابی از سوی مردم ایران مدعی حمایت ازدوارگان سرکوبگر پاسداران ووزارت بدنام اطلاعات شده است:

جان فشاني هاي عزيزان مان و فرزندان انقلاب اسلامي در وزارت اطلاعات و س‍پاه پاسداران انقلاب اسلامي موجب شده آرامش و امنيت در ايران اسلامي و... به لطف خداوند برقرار باشد، سپاه در منطقه براي مردم کشورهاي سوريه، عراق، يمن و... يک روحيه اميدبخش براي رهايي از چنگال پست تکفيري ها ايجاد کرده است. راز قدرت سپاه در اين است که يک نيروي مردمي انقلابي است که با نور ايمان به خدا و گوش به فرمان ولي امر مسلمين است.

    *
آقاي طيب نيا در گفت وگوي ويژه خبري گفتند زمينه لازم براي رفع تحريم ها مهيا نيست! مگر قرار نشد با امضاي توافق تحريم ها يکجا لغو شود؟ اما الان چرا موضوع FATF راهگشاي رفع تحريم ها شناخته مي شود؟ واقعاً اين توافق با چند توافق ذلت آفرين ديگر قرار است رهاوردي براي ما داشته باشد؟
    
پ-کتابي
    *
آنچه دولت در تعيين الگوي قرارداد با شرکت هاي نفتي خارجي و يا با پيوستن به FATF عمل مي کند با اقتصاد مقاومتي منافات بسياري دارد، اقتصاد مقاومتي موضوعي است که آقاي رئيس جمهور و وزراي دولت از نياز آن براي کشور سخن مي گويند اما در عمل طرح و برنامه چنداني از سوي دولت شکل نمي گيرد.
    04450912
    *
ورود پوشاک قاچاق به کشور بسياري از توليدي هاي کشور را به تعطيلي کشاند و ورود آن هنوز ادامه دارد! ما توليد کنندگان پوشاک ديگر توان توليد براي عرضه پوشاک را نداريم زيرا انحصار بازار به دست باند مافياي پوشاک است و دولت نيز هيچ برنامه اي براي رفع آن ندارد! کيهان صداي ما را به گوش مسئولان برساند تا راه چاره اي پيدا کنند.
    
شروين نيکونژاد- شيراز
    *
آقاي روحاني در انتخابات 92 گفتند: کاري مي کنم که هم سانتريفيوژ بچرخد هم معيشت خانواده ها و هم پاسپورت ايراني از جايگاه ارزنده اي برخوردار باشد اما هم چرخ هسته اي ايستاد و هم به آمار بيکاري و رکود اضافه شد و اقتصاد خانواده ها را با چالش جدي روبه رو کرد و هم به پاسپورت ايراني توسط کشورهاي حامي تروريست ها احترام گذاشته نشد. برخورد بسيار ضعيف با حادثه منا، که در سالگرد آن قرار داريم و تمام ايرانيان را عزادار کرد، گستاخي آل سعود را فزوني بخشيد. آقاي روحاني لطفاً به منتقدان يورش نبريد بلکه با استفاده از انتقادات سعي کنيد يک دولت سازنده و مقتدر داشته باشيد.
    4364021
    *
بعد از امضاي برجام ديگر شعار «انرژي هسته اي حق مسلم ماست» از دولت شنيده نمي شود! زيرا ديگر چرخ سانتريفيوژها مثل سابق نمي چرخد و يا راکتور اراک پر از بتن است، به اميد آن که تحريم ها رفع گردد! اما امروز کاملاً مشخص است که دنياي استکبار از ايران هسته اي واهمه نداشته است و هدف، نظام اسلامي بوده است و کشاندن اين دولت به قراردادهاي مشکوک نفتي جديد و عضويت در FATF نشان از ادامه رفتار حيله گرانه و خصمانه غرب عليه نظام و مردم ايران است.
    2916021
    *
جان فشاني هاي عزيزان مان و فرزندان انقلاب اسلامي در وزارت اطلاعات و س‍پاه پاسداران انقلاب اسلامي موجب شده آرامش و امنيت در ايران اسلامي و... به لطف خداوند برقرار باشد، سپاه در منطقه براي مردم کشورهاي سوريه، عراق، يمن و... يک روحيه اميدبخش براي رهايي از چنگال پست تکفيري ها ايجاد کرده است. راز قدرت سپاه در اين است که يک نيروي مردمي انقلابي است که با نور ايمان به خدا و گوش به فرمان ولي امر مسلمين است.
    
آهنگري
    *
اين همه تحريم و رفتارهاي نقض کننده برجام از طرف 5+1 آيا به مفهوم اين نيست که اجراي تعهدات آن براي کشورمان نبايد الزامي باشد؟ آژانس بين المللي هسته اي، يا گزارشي دوپهلو ارائه مي کند و يا حتي از اجراي تعهدات ايران ابراز رضايت دارد ولي رفتار خصمانه غرب ادامه دارد و ما نيز به اين رفتار خصمانه روي خوش نشان داده و به تعهدات پايبند هستيم! دستاورد تقريباً هيچ برجام براي مردم ايران اين بود که در قبال يک مشت وعده نسيه غرب برنامه صلح آميز هسته اي مان را تعطيل کرديم!
    8979081
    *
آقاي هاشمي اگر واقعاً افزايش نيروي دفاعي کشور بايد به عقيده شما متوقف شود، ابتدا شما هم از نيروهاي تيم حفاظت خود بکاهيد که براي عبور شما و اعضاي خانواده تان چند خيابان بايد قروق شود و گاهي مانند آن ماجراي خيابان ياسر مردم بايد تاوان اين تدابير امنيتي رفت و آمد شما را پس دهند.
    
دکتر کاردان و سپهر سالاري
    *
آقاي هاشمي گفتند آلمان و ژاپن با محدود کردن توان نظامي توانستند پيشرفت اقتصادي داشته باشند به آقاي هاشمي عرض مي کنم اگر يک جست وجوي ساده در اينترنت در مورد توان نظامي اين دو کشور و بودجه اي که ساليانه به آن اختصاص مي دهند، مي کردند موجب مي شد اطلاعات شخصي آقاي هاشمي بيشتر شود.
    
جاسم صفي پور - کرج
    *
سازمان اراضي گلبهار استان خراسان رضوي سال گذشته براي احداث خط مترو، بدون اجازه صاحبان زمين ها اقدام به ريل گذاري کرد، پيگيري مالکان زمين تنها به 50 درصد از ارزش کل زمين منتهي شد و قرار شد دولت ظرف 3 روز پول را به حساب مالکان واريز کند. حدود يک سال گذشته است و مطالبات نصفه و نيمه ما (مالباختگان اجباري) از سوي دولت پرداخت نشده است!
    
پورابراهيمي
    *
در نمايشگاهي که دولت در چند نقطه تهران برپا کرده بعضي غرفه ها تا 4 ميليون تومان اجاره داده شده ولي در رسانه ها اعلام مي کنند واگذاري غرفه ها رايگان بوده است! متاسفانه عدم صداقت براي برخي دولتي ها مثل آب خوردن شده و قبح آن را از بين برده اند.
    
اسدي
    *
فرزند خردسالم به دليل سوء تغذيه رشدي نداشته است و براي درمان بايد هزينه هاي سنگيني پرداخت کنم. به هر نهاد خيريه که مي شد سر زدم اما حمايت نکردند! زندگي ام در روستا است و هزينه رفت و آمد به شهر را نمي توانم بدهم چه برسد به معالجه فرزند خردسالم که تنها دارايي ام در اين دنياست. از کيهان تقاضا دارم درد دل بنده را به گوش وزير محترم بهداشت برساند.
    
فروزان چراغيان - نورآباد، لرستان