نامه‌ها و صدای شما

نامه‌ها و صدای شما  6 مهر – 95
گرانی به هر مناسبت، ارزانی هرگز!
متاسفانه چند سالی است که در کشور ما هر مناسبتی که پیش می‌آید، کالاها گران می‌شوند. به عنوان مثال در آستانه عید نوروز، ماه مبارک رمضان و حالا هم در آغاز سال تحصیلی جدید، بسیاری از کالاها گران شده‌اند!آیا امکان دارد روزی، روزگاری به مناسبتی کالاها ارزان شوند؟!یک شهروند تهرانی
اسراف در برنامه‌های آشپزی صدا و سیما
صدا وسیما به آشپزهایی که در برنامه‌های آموزش غذا شرکت می‌کنند تذکر دهد که به صورت کامل مواد لازم را از ظرف‌ها به ظرف اصلی پخت غذا اضافه کنند نه اینکه مقداری از مواد در ته ظرف باقی بماند، چون اسراف است و موجب می‌شود مواد غذایی از بین برود. این در شرایطی است که عده‌ای از افراد اصلاً غذایی برای خوردن ندارند. راستی از دولتمردان سئوال کنید چرا به مردم سبد کالا ندادند.؟یک خانم خانه‌دار - تهران

* اسدی از تهران: درباره آفت مگس‌های سفید می‌خواستم بگویم با تمام وعده‌هایی که مسئولان به ویژه شهرداری تهران داده بود، این سومین سال است که وجود این مگس‌های سفید همچنان در حال گسترش است و کار مثبتی از سوی شهرداری تاکنون انجام نشده و همین مسئله امان شهروندان تهرانی را بریده است.
*
جمال قاسمی از بانه: اداره ثبت اسناد و املاک بانه وارد به اعمال قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان‌های فاقد سند رسمی نمی‌باشد و در پیاده کردن آن قانون اشکالات فراوان و متعددی را برای صاحبان حق بوجود آورده است. لطفاً صدای ما را به گوش مسئولان ذیربط برسانید، شاید ترتیب اثر دهند.
*
یک شهروندشمالی: وقتی گیلان و مازندران به شالیزارهایش زنده است، اما دارند شالیزارها را تبدیل به ساختمان‌سازی می‌کنند و نتیجه‌اش این می‌شود که ما در کنار دریا زندگی می‌کنیم اما، نه ماهی داریم و نه برنج! نتیجه خشک کردن برنج‌های شالیزار چند سال دیگر خود را نشان می‌دهد. چند سال بعد که ما دیگر نه برنج داریم و نه شالیزار!؟